11 Σεπτεμβρίου 2010

Τηλεφωνική γραμμή για τα υπερχρεωμένα νοικοκυριά

ΣΕ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ τέθηκε η ειδική τηλεφωνική γραμμή της Γενικής Γραμματείας Καταναλωτή για όσους ενδιαφέρονται να πάρουν πληροφορίες σχετικά με την ένταξή τους στη διαδικασία εξωδικαστικού συμβιβασμού με τις τράπεζες, στο πλαίσιο της εφαρμογής του νόμου για τη ρύθμιση των οφειλών των υπερχρεωμένων νοικοκυριών. Η τηλεφωνική γραμμή έχει τον αριθμό 80111 97.367, θα λειτουργεί από Δευτέρα έως Παρασκευή από τις 9.00 έως τις 22.00 και το Σάββατο από 9.00 έως 17.00. Η κλήση επιβαρύνεται μόνο με αστική χρέωση, από οπουδήποτε στην Ελλάδα κι αν καλεί ο καταναλωτής. Το ενδιαφέρον των δανειοληπτών για τον νόμο αυξάνεται με ιλιγγιώδη ρυθμό. Στη σχετική ιστοσελίδα της Γενικής Γραμματείας Καταναλωτή, στην οποία έχουν αναρτηθεί πληροφορίες και σχετικά υποδείγματα για την αξιοποίηση του σταδίου επιδίωξης εξώδικου συμβιβασμού, η επισκεψιμότητα το χρονικό διάστημα από 1 έως 8 Σεπτεμβρίου 2010 ανήλθε σε 18.399, αριθμό εξαπλάσιο συγκριτικά με το αντίστοιχο χρονικό διάστημα των προηγούμενων μηνών. Από την πλευρά του ο γενικός γραμματέας Καταναλωτή Δημήτρης Σπυράκος κάλεσε σε συνάντηση στις 15 Σεπτεμβρίου όλα τα πιστωτικά ιδρύματα και τους φορείς που εμπλέκονται στην παροχή συνδρομής για την επίτευξη του εξώδικου συμβιβασμού, με σκοπό την αποτελεσματικότερη παρακολούθηση και εποπτεία της εφαρμογής του νόμου. Στη συνάντηση που θα πραγματοποιηθεί θα εξεταστούν ζητήματα που θα διευκολύνουν την αξιοποίηση της φάσης του εξώδικου συμβιβασμού από τους οφειλέτες και τους πιστωτές. Οι καταγγελίες που έγιναν στις καταναλωτικές οργανώσεις αφορούν σειρά από τραπεζικά «τερτίπια» που μπλοκάρουν την ένταξη δανειοληπτών στις ευνοϊκές διατάξεις του νόμου για την «προσωπική πτώχευση».