5 Ιανουαρίου 2011

Έλεος! Ελεύθερος ο 66χρονος σάτιρος

Ελεύθερος με περιοριστικούς όρους και χρηματική εγγύηση 10.000 ευρώ κυκλοφορεί από σήμερα ο 66χρονος συνταξιούχος, ο οποίος την παραμονή της Πρωτοχρονιάς συνελήφθη από αστυνομικούς, λίγο πριν το μοιραίο, ενώ ήταν έτοιμος να βιάσει το 12χρονο κοριτσάκι που εξέδιδε η μάνα - τέρας.

Ο 66χρονος απολογήθηκε σήμερα ενώπιον της ανακρίτριας, καταθέτοντας απολογητικό υπόμνημα, καθώς λόγω της τραχειοτομής που έχει δεν μπορεί να μιλήσει. Σύμφωνα με πληροφορίες, ο 66χρονος επέμεινε πως διατηρούσε ερωτικές σχέσεις με την 23χρονη αδελφή του κοριτσιού, με την οποία συνευρισκόταν έναντι αμοιβής... σε χρήμα και σε είδος, καθώς συχνά – πυκνά μητέρα και κόρη έδιναν στον ηλικιωμένο μία λίστα με ψώνια, τα οποία έκανε ο συνταξιούχος.

Όσο για το 12χρονο κορίτσι, ο άνδρας ισχυρίστηκε ότι έπαιζε το ρόλο... του μεταφορέα των αντικειμένων, που αγόραζε για τις Βουλγάρες, εξηγώντας παράλληλα και γιατί στο αυτοκίνητο βρέθηκαν τσιγάρα, σποράκια και ποτά. Ωστόσο δεν μπόρεσε να εξηγήσει... γιατί βρέθηκε με κατεβασμένο παντελόνι τόσο κοντά στο παιδί...

Λόγω του πλημμεληματικού χαρακτήρα του αδικήματος για το οποίο κατηγορείται (ασέλγεια σε βάρος ανηλίκου, που δεν έχει συμπληρώσει το 15ο έτος της ηλικίας του) ο 66χρονος παιδόφιλος αφέθηκε ελεύθερος μεν, φέροντας το στίγμα του παιδεραστή, δε.

Τα «μαντάτα» για την πράξη του 66χρονου, άλλωστε, έχουν φθάσει ήδη στη γειτονιά του, με τους φίλους και τους γνωστούς του να έχουν πέσει από τα σύννεφα, καθώς ο ηλικιωμένος έχει εγγόνια στην ηλικία του 12χρονου κοριτσιού!

Όσο η 48χρονη μητέρα - τέρας του 12χρονου κοριτσιού, ισχυρίστηκε ότι μάλλον η 12χρονη διέφυγε της προσοχής της, καθώς έχει εννέα (!) παιδιά. Επέμεινε μάλιστα ότι η ίδια δε γνωρίζει καν τον 66χρονο. Η μητέρα πάντως, που κατηγορείται για μαστροπεία σε βάρος ανηλίκου που δεν έχει συμπληρώσει το 15ο έτος, κρίθηκε προσωρινά κρατούμενη και θα οδηγηθεί στη φυλακή.

Η 23χρονη αδελφή του κοριτσιού, η οποία απολογήθηκε χθες και αφέθηκε ελεύθερη, φέρεται να έχει τέσσερα παιδιά, κάποια από τα οποία μάλιστα αντιμετωπίζουν προβλήματα υγείας.
Η 12χρονη έχει ήδη απομακρυνθεί από το οικογενειακό της περιβάλλον και φιλοξενείται σε ίδρυμα. Το εισαγγελικό βούλευμα θα αποφασίσει προφανώς να αφαιρεθεί από τη μητέρα η κηδεμονία.

Καταπέλτης η κατάθεση της 12χρονης

Η «βιτρίνα» του… φιλήσυχου παππού καταρρέει με βάση τη δικογραφία και την προανακριτική κατάθεση της 12χρονης Galia. Την κατάθεση αυτή έδωσε το παιδί τις πρώτες ώρες παρουσία παιδοψυχολόγου.
Στους αστυνομικούς της Ασφάλειας αναφέρει ότι ο «κυρ-Νίκος» την οδήγησε σε ένα χωράφι. «Μου είπε να κάνουμε σεξ και τότε εγώ του είπα ότι δεν ξέρω τι θα πει αυτό και για να μου εξηγήσει, μου έδειξε με τα δάκτυλα των χεριών του. 

Εγώ του είπα ότι δεν θέλω να κάνουμε σεξ. Μου είπε να κατεβάσω το παντελόνι και το εσώρουχο μου αλλά αρνήθηκα. Μετά μου είπε να με φιλήσει στο στόμα αλλά του είπα όχι. Με φίλησε στο μάγουλο, με χάιδεψε στο στήθος και με αγκάλιασε», περιγράφει η 12χρονη για μία από τις συναντήσεις της με τον ηλικιωμένο.

Την νύχτα που έγιναν οι συλλήψεις, ανέφερε: «Μπήκαμε στο αυτοκίνητο και μου είπε να πάμε να μου αγοράσει πράγματα. Πήγαμε σε ένα σούπερ-μάρκετ και μου αγόρασε τσιγάρα, σπόρια, βότκα. Μετά με έφερε στο πάρκινγκ του νοσοκομείου. Μου είπε να κατεβάσω το παντελόνι μου αλλά εγώ του είπα ότι κρυώνω. Τότε έσκυψε να με φιλήσει στο στόμα αλλά εγώ γύρισα το κεφάλι μου». Την στιγμή εκείνη έγινε η έφοδος των αστυνομικών.

Το ιστορικό της σύλληψης

Η 12χρονη Βουλγάρα σώθηκε χάρη στην ευαισθησία και την οξυδέρκεια ενός αστυνομικού της Τροχαίας, γείτονα της οικογένειας, ο οποίος αντιλήφθηκε ότι κάτι δεν πάει καλά. Η περίεργη «κινητικότητα» των τελευταίων ημερών τον ώθησε να παρακολουθήσει με το αυτοκίνητό του τον 66χρονο.

«Την παραμονή της Πρωτοχρονιάς είδα το φορτηγάκι (του 66χρονου) να παρκάρει κάτω από το σπίτι μου και αντιλήφθηκα τον οδηγό να παίρνει τηλέφωνο από το κινητό του. Συγχρόνως είδα από το παράθυρο της οικίας του ανήλικου κοριτσιού να βγάζει η μάνα του το κεφάλι της έξω, να κοιτάζει προς το μέρος που ήταν παρκαρισμένο το φορτηγάκι και σε διάστημα δύο λεπτών, είδα το ανήλικο να έρχεται προς το αυτοκίνητο. 

Αμέσως κατέβηκα και μπήκα στο αυτοκίνητο μου με σκοπό να τους παρακολουθήσω. Τους ακολούθησα και κατά την πορεία τους, αυτός σταμάτησε σε ένα οπωροπωλείο και αγόρασε κάποια πράγματα. Επίσης σταμάτησε και σε ένα σούπερ-μάρκετ. Στην συνέχεια μπήκαν στο πάρκινγκ του Βενιζελείου. Πάρκαρε το φορτηγάκι στο τέρμα του χώρου. Ήταν ερημικός με πλήρες σκοτάδι. 

Τότε κάλεσα μέσω του κέντρου Άμεσης Δράσης το περιπολικό της Ασφάλειας. Μαζί με τους συναδέλφους μου πλησιάσαμε το όχημα. Ο οδηγός του φορτηγού μόλις είδε τα φώτα των οχημάτων μας, έβαλε αμέσως μπροστά το φορτηγάκι του και προσπάθησε να φύγει. Τότε τον μπλοκάραμε με τα αυτοκίνητα μας. 

Κατεβήκαμε φωνάζοντας «Αστυνομία». Ανοίξαμε την πόρτα του οδηγού και κατεβάσαμε τον οδηγό τραβώντας τον κάτω. Διαπιστώσαμε ότι τα παντελόνι του ήταν ξεκούμπωτο καθώς μόλις βγήκε, έπεσε στους αστραγάλους του. Αυτός αμέσως δήλωσε ότι θα είναι συνεργάσιμος, ότι «θα μας τα πει όλα» και συγχρόνως μούντζωνε το πρόσωπο του. 

Το κοριτσάκι αναστατώθηκε και έβαλε τα κλάματα. Το άτομο αυτό έχει κάνει τραχειοτομή αλλά καταλάβαμε αμέσως τι έλεγε», αναφέρει χαρακτηριστικά.

Πηγή: patris.gr