1 Σεπτεμβρίου 2013

ΣΥΡΙΑ - ΔΕΝ ΘΑ ΗΣΧΟΛΟΥΝΤΟ ΟΙ ΗΠΑ ΜΕ ΤΗΝ ΣΥΡΙΑ ΑΝ ΔΕΝ ΕΙΧΕ ΤΟΥΣ ΑΓΩΓΟΥΣ ΠΕΤΡΕΛΑΙΩΝ ΑΠΟ ΙΡΑΚ-

Αναθεμα αυτο το πετρελαιο και οι αγωγοι του !!!
Οπου πετρελαιο και πολεμος !
Η ιδια γευση με την επιθεση των ΗΠΑ στο ΙΡΑΚ , την καταστροφη του- και την απωλεια εκατομμυριων ιρακινων  αλλα και περιπου 4.000 αμερικανων στρατιωτων και την δολοφονια του Σανταμ Χουσειν και αλλων συνεργατων τους

Η αιτιολογια η ιδια παντα
Ειχε το Ιρακ "οπλα μαζικης καταστροφης"¨αιτιολογουσε ο παγκοσμιος "καρπαζοεισπρακτορας" Bush
Δεν εχουμε τετοια οπλα φωναζε ο Σανταμ και ο Ταρεκ Αζιζ
Ελατε να κανετε ελεγχο ελεγαν στους υπευθυνους του ΟΗΕ οι οποιοι πηγαν 2-3 φορες και βρηκαν μονο "χουρμαδες" !

Οχι ! φωναζε ο καρπαζοεισπρακτορας,  εχουν τετοια οπλα και ευρισκονται στα υπογεια των 7 παλατιων που κατοικουσε ο Σανταμ (!!) εχω καλες πληροφοριες απο την CIA-

O πολεμος ξεκινησε- τα αμερικανικα στρατευματα μπηκαν στην Βαγδατη, σκοτωμος παντου
μεχρι την "δικη" του Σανταμ -την δολοφονια του -αφου τον κρεμασαν 

Παγκοσμιος σαλος οταν και παλι δεν βρηκαν οπλα μαζικης καταστροφης 
Συγγνωμη καναμε λαθος ειπε ο καρπαζοεισπρακτορας -κακως με πληροφορησε η CIA-και το ειπε ετσι απλα σαν να μη συνεβη τιποτα !!
Το oil for food program (πετρελαιο για τροφιμα) που ειχαν επιβαλει πριν την επεμβαση στο Ιρακ πηγε καλα ! ηταν η αρχη του σατανικου σχεδιου

H τιμη Brent ηταν στα 14 δολλαρια το βαρελι !!!!
Εκατομμυρια βαρελια ιρακινου αργου πετρελαιου, εφορτωναν μεγαλα πετρελαιοφορα (VLCC) απο τον Ιρακινο λιμενα Mina al Bakr και απο τους αγωγους της συριας στο λιμανι Banyas  και τουρκιας -Ceyhan και κατεληγαν σε αμερικανικα λιμανια του Τεξας χρησιμοποιωντας διαφορες εταιρειες "μαιμου" γεμιζοντας τις αποθηκες-τους


-Γνωστο το σεναριο
-Οταν ξεσπασει πολεμος ανεβαινει η τιμη του αργου πετρελαιου και φθανει στα υψη 
-Το σχεδιο του καρπαζοεισπρακτορα (γνωστης πετρελαιων αυτος και ο πατερας του αφου ειχαν και εχουν εδω και 40 χρονια  πετρελαικη εταιρεια στο Τεξας) πηγαινε καλα-

Μαζι του και η "μαυρουκα" υπουργος εξωτερικων του καρπαζοεισπρακτορα  Condoleeza rice , πρωην διευθυντικο στελεχος της Αμερικανικης μεγαλης πετρελαικης εταιρειας Chevron και ιδιοκτητρια μεγαλου πετρελαιοφορου πλοιου που φερει το ονομα της και η "σουπα εδεσε"


-Με το Oil for Food program -Πηραμε επι 2-3 χρονια εκατονταδες εκατομμυρια βαρελια ιρακινου πετρελαιου εναντι 14 δολλαρια το βαρελι
-Ας κανουμε λοιπον τωρα και ενα πολεμο εναντιον του ΙΡΑΚ, να ανεβει η τιμη του πετρελαιου η οποια αρχισε να ανεβαινει σταδιακα απο την πρωτη δηλωση περι επικειμενης επεμβασης στο Ιρακ, η οποια οταν αρχισε η τιμη του πετρελαιου σκαρφαλωσε αμεσως στα 100 δολλαρια το βαρελι

-Good business  !!!

-Εκοπτοντο δηθεν για την ευημερια του Ιρακινου λαου !!!
-Καμμια κουβεντα για την Κυπρο -αφου η Κυπρος βγαζει πορτοκαλια και χαλουμια μονο

Για την επικειμενη επεμβαση στην Συρια το ιδιο σεναριο για χημικα οπλα κλπ ενω κλεινουν τα ματια σε αυτους που εσφαξαν χριστιανους και μαλιστα με μικρο μαχαιρι κατα το τελετουργικο, και ανεβασαν αυτες τις θεαρεστες πραξεις σε πολλα βιντεο στο You tube

-Πετρελαια δεν εχει πολλα η Συρια, εχει ομως κατι πολυ πιο καλλιτερο αφου μεγαλος αγωγος απο Ιρακ (Kirkuk) καταληγει στο μεσογειακο γνωστο λιμανι BANYAS της συριας , ενω αλλος αγωγος καταληγει στο τουρκικο λιμανι της Ανατολικης Μεσογειου CEYHAN 

CountryIraq
Syria
FromKirkuk oil field
ToBaniyas



-Ετσι λοιπον θα γλυτωνουν εκατομμυρια δολλαρια ναυλου πλοιων -τα οποια δεν θα χρειαζεται πια να φορτωνουν απο λιμανια του ΙΡΑΚ στον περισκο κολπο, διοτι εκει υπαρχει και ενας αλλος φοβος- που ονομαζεται στενο του Χορμουζ ( strait of  Hormouz) και ελεγχεται απο το πολεμικο ναυτικο του ΙΡΑΝ στην εξοδο του Περσικου Κολπου

Η ιστορια του πετρελαιοφορου της ""μαυρουκας"


Leaving a wave of controversy in its wake, one of the most visible reminders of the Bush administration's ties to big oil - the 129,000-ton Chevron tanker Condoleezza Rice - has quietly been renamed, Chevron officials acknowledged yesterday.
"We made the change to eliminate the unnecessary attention caused by the vessel's original name," said Chevron spokesman Fred Gorell.
The double-hulled, Bahamian-registered oil tanker carrying the moniker of Bush's national security adviser was renamed the Altair Voyager, after a star, Gorell said.
The unannounced decision to rechristen the tanker was made by Chevron officials in late April, after "we had been in discussions with (Rice's) office," said Gorell. Asked if Rice or the White House had specifically requested the name change, Gorell said, "that's not for me to discuss."
Rice's spokeswoman, Maryellen Countryman, did not return calls on the matter yesterday.
The Chronicle reported a month ago that the White House had faced questions over the appropriateness of the tanker's name -- particularly as California struggled with the effects of an energy crisis.
The giant vessel was part of the international fleet of the San Francisco- based multinational oil firm, christened several years ago in honor of Rice, a longtime Chevron board member. Rice, a former Stanford University provost, served on Chevron's board from 1991 until Jan. 15, when she resigned after Bush named her his top national security aide.
But critics said the ship served as a giant floating symbol of the Bush administration's cozy ties to the oil industry.
"It does underscore that there's never been an administration in power in this country that has been so close to a single industry -- in this instance, the oil-and-gas industry," Chuck Lewis of the Washington-based Center for Public Integrity said last month when the watchdog organization first raised the issue.
The tanker's name also raised more serious questions of possible conflict of interest for Rice because Chevron does business on six continents and 25 countries and has been sued for alleged human rights abuses in Nigeria.
Last month, White House spokesman Scott McClellan insisted that the issue of the tanker had "already been addressed" by Rice, and he added, "she will uphold the highest ethical standards in office."
Chevron officials argued last month that the ship's name was entirely appropriate because it was a special honor for Rice -- part of a longstanding tradition of naming ships after members of the Chevron board. They noted that George ShultzDavid Packard andKenneth T. Derr were all afforded similar honors, and that those names did not change even when honorees went into government service.
"We would not be renaming the Condi Rice tanker," said Bonnie Schiken, spokeswoman for Chevron, in early April. "If you remember, Carla Hills was on our board, and went off the board to take a role in the administration . . . we did not rename the tanker."
Pat Moloney, executive director of the Pilot Commission and master of the historic liberty ship Jeremiah O'Brien, said yesterday, "In the old sailing ship days, they'd say it was bad luck to change the name of a ship."
But in modern times, it's not only common but prudent, he said, noting that the infamous Exxon Valdez was changed to the Sea River Mediterranean after its environmental disaster.