13 Μαΐου 2015

Άκηs στο δικαστήριο! Φώναζε όρθιος μπροστά στο Σημίτη και έλεγε πως… ΔΕΙΤΕ τους αποκαλυπτικούς διαλόγους!

akis_simitis-630x400

ο Άκης Τσοχατζόπουλος φώναζε όρθιος μπροστά στον Κ. Σημίτη πως δεν υπήρξε δωροδοκία , κάνοντας λόγο για στημένη κατηγορία για να ακούσει τον πρώην πρωθυπουργό να του απαντά με απόλυτη ψυχραιμία “Όπως αποδείχτηκε από την πρωτόδικη απόφαση στο υπουργείο Άμυνας γίνονταν τα μύρια όσα. Αυτά έπρεπε να τα αναφέρεις…”
Ακης: Θελω να βοηθήσω το δικαστηριο να τα πουμε εμείς οι δυο πως γινόταν η διαδικασία. Το ΚΥΣΕΑ ειναι το ανωτατο θεσμικό οργανο για τις ένοπλες δυναμεις. Ορθώς ο κ.προερος είπε πως αυτό έγιν εμετα τα Ιμια, διαπιστωθηκε η ανάγκη.
Πρ: Πιο γρηγορα
Ακης: Θα με αφησετε να μιλήσω; Δεν ειναι δυνατον να ειμαι υπο απαγόρευση!! Θα πω εγω τι θέλω όχι τι θέλω εγω.
Ζηγρας…..
Ακης: Να φροντίςετε για τους πράκτορες να μην παρεμβαίνουν εδώ μέσα…Οι αποφάσεις του ΚΥΣΕΑ δεν τίθενται υπο αμφισβητηση. κ. Πρόεδρε εισηγήθηκα εγω ;
Σημ: Ναι
Ακης: Ναι και εγ ειχα το σύνολο των εισηγήσεων για την αμυντική πολιτική της χώρας. Τα μαζεύω από το Συμβούλιο Εθνικής Αμυνας και τα υποβάλλει ο υπουργος. Εχω παρέμβαση σε αυτη την διαδικασία; Ναι έχω την πολιτική ευθυνη αλλλα δεν υπογράφω συμβασεις. Ομως το ΚΥΣΕΑ εχει δική του αποφαση με βάσει των εισηγησεις απο τα επιτελεία! Αρα δεν υπάρχει δυνατοτητα παρεμβασης ή δωροδοκίας ή άλλου τύπου στο ΚΥΣΕΑ. δεν υπαρχει δωροδοκία!!! Ειναι κατασκευασκένη η κατηγορία.
Σημ: Οπως αποδείχτηκε απο την πρωτίδκη δίκη στο ΥΠΕΘΑ γινονταν τα μύρια όσα (οργισμένος)
Ακης: Τιποτα, τίποτα δεν αποδε΄χτηκε, συκοφαντίες μονο….(ενώ ακολοθούσε απο πίσω τον Σημίτη που αποχωρούσε”.
Νωρίτερα , Ο Κ. Σημίτης έστρεψε την πλάτη όταν το πληςίασε σε διακοπή της δίκης ο Ακης Τσοχατζόπουλος. Επενέλαβε δε πως ουδέποτε του ζητησε να γινει υπουργός Αμυνας αλλά τον έπελεξε λογω της πορείας του και της εμπερίας του. Προηγουμένως υπήρξε ένταση με τις ερωτήσεις της υπεράσπισης, ενώ ερωτώμενος απο τον συνηγορο του Νικ. Ζηγρα, πως “απο την πρωτόδικη αποφαση προκύπτει ότι ένας τα έπαρνε χωρις να τα ξέρει ο αλλος”.
ΠΑΓΟΡΟΠΟΥΛΟΣ(συνηγορος Ακη): Υπάρχε μεθόδευση για τα ναυπηγεία;
Σημ: Δεν ξέρω. Μπορεί να έγινε μπορεί και όχι. Δεν έπεσε στην αντιλήψή μου .
Παγοροπουλος: Πως δεν εχετε πληρη αντιληψη των πραγμτάτων όταν η αποφαση του ΚΥΣΕΑ, απελευθερώνει 4 δις για να αγοραστούν τα οπλικά συστήματα
Σημ(οργισμένος) : Οπως με καλέςατε εδω για να γινει πολιτικό θέμα, για να γινει φασαρία.
Παγορόπουλος: Τιμή μου αν το καταφερα εγω, αλλά το σεβαστο δικαστηριο σας κάλεσε
Πρ: Πρεπει να υπομείνετε όλες τις ερωτήσεις
Σημ: Οργιζομαι όταν ρωτούνται τέτοι πράγματα που ειναι αυτονόητη η απάντηση.
 makeleio.gr