5 Ιουλίου 2017

Προεξάρχοντος του Πατριάρχη Αλεξανδρείας το μνημόσυνο του Κωνσταντίνου Μητσοτάκη (ΦΩΤΟ)

Χοροστατούντος του Πατριάρχη Αλεξανδρείας και πάσης Αφρικής κ.κ Θεόδωρου Β’ τελέστηκε την Τετάρτη στις 9 το πρωί στον Ιερό Ναό του Αγίου Διονυσίου του Αρεοπαγίτου στην Αθήνα το σαρανταήμερο μνημόσυνο του αειμνήστου Κωνσταντίνου Μητσοτάκη.

Στην επιμνημόσυνη δέηση έλαβαν μέρος οι Σεβασμιότατοι Μητροπολίτες Σύρου, Τήνου και Μυκόνου κ. Δωρόθεος, Νέας Ιωνίας και Φιλαδελφείας κ. Γαβριήλ, οι Θεοφιλέστατοι Επίσκοποι Ναζιανζού κ. Θεοδώρητος και Θαυμακού κ. Ιάκωβος, ο Έξαρχος του Παναγίου Τάφου στην Ελλάδα Πανοσιολογιότατος Αρχιμανδρίτης π. Δαμιανός, ο προϊστάμενος του Καθεδρικού Ναού Αθηνών π. Θωμάς Συνοδινός καθώς και οι ιερείς του ναού.
Ο Πατριάρχης Αλεξανδρείας, ο οποίος κατάγεται από τα Χανιά, εμφανώς συγκινημένος μίλησε για τον κ. Μητσοτάκη, όπου μεταξύ άλλων ανέφερε: «Αγαπημένε μου πρόεδρε ήμουν σαν ένα δικό σου παιδί που το παρακολουθούσες μικρό ακόμη παλικαράκι από τα Σφακιά της Κρήτης. Με είδες να ανέρχομαι τον Πατριαρχικό μου Θρόνο και καθίσαμε οι δυο μας πατέρας και παιδί να με συμβουλεύσης. Προχώρα Θεόδωρε μου είπες διότι ο Χριστός παιδί μου είναι η ελπίδα μας και έχεις τόσα πολλά να δώσεις στους πονεμένους ανθρώπους».
Κατά την ακολουθία έψαλλε η πολυμελής βυζαντινή χορωδία του ναού υπό την διεύθυνση του Πρωτοψάλτου κ. Γεωργίου Δεμελή, ενώ παρευρέθησαν όλα τα μέλη της οικογένειας Μητσοτάκη, πολλοί επίσημοι, καθώς και πλήθος κόσμου.
Βόπης Αναστάσιος
vimaorthodoxias.gr