23 Μαρτίου 2018

Posted: 22 Mar 2018 11:48 PM PDT

Ένα «δώρο» που είχε προαναγγείλει και υποσχεθεί στους αστυνομικούς πρόσφερε ο αναπληρωτής


 υπουργός Προστασίας του Πολίτη κ. Νίκος Τόσκας με τροπολογία που κατέθεσε, μέσω της οποίας ουσιαστικά αίρεται η πρόβλεψη στη νομοθεσία που ίσχυε από το 1982, ότι δεν μπορούν να υπηρετήσουν στους τόπους καταγωγής τους αστυνομικοί, όταν αυτοί οι τόποι είναι κάτω των 20.000 κατοίκων.


Για το ζήτημα αυτό είχε ερωτηθεί πέρυσι ο υπουργός στο κοινοβούλιο και είχε υποσχεθεί ότι θα το εξέταζε. Πλέον, με την λογική ότι οι περισσότεροι μικροί δήμοι είναι Καποδιστριακοί και έχουν γίνει συνενώσεις με αποτέλεσμα την αύξηση του πληθυσμού τους και με την λογική ότι υπάρχει λειψανδρία στα Αστυνομικά Τμήματα της Επαρχίας, κρίθηκε ως αναχρονιστικός ο νόμος και καταργήθηκε.
Βεβαίως, έμπειροι αστυνομικοί επισημαίνουν ότι μπορεί αυτό να εξυπηρετεί πολύ κόσμο που θέλει να υπηρετήσει κοντά στον τόπο του, ωστόσο ο λόγος ύπαρξης αυτού του νόμου ήταν για να μην υπάρχουν γνωριμίες που θα μπορούσαν να επηρεάζουν τους αστυνομικούς στο έργο τους ή για να μην είναι επιρρεπείς σε εκβιασμούς που θα αφορούσαν τις οικογένειές τους, κάτι που δυστυχώς αποτελεί χρόνια πληγή στην ΕΛ.ΑΣ.
Στον αντίποδα, επίσης αστυνομικοί, αναφέρουν ότι αυτή η τροπολογία εντάσσεται σε ένα σωστό πλαίσιο και στο «κοινοτικό πλαίσιο αστυνόμευσης» που οραματίζονται στην ΕΛ.ΑΣ., με αστυνομικούς που θα τους γνωρίζει ο πολίτης και θα έχει σχέση εμπιστοσύνης μαζί τους. 
Να σημειωθεί ότι η τροπολογία αυτή αφορά κατά βάση τα νησιά.

news247.gr




_

Posted: 22 Mar 2018 11:25 PM PDT
Η Ομοσπονδία παρεμβαίνει για μία ακόμη φορά με σκοπό να αντιμετωπιστεί η παθογένεια των

 μονών πληρωμάτων στα σκάφη του ΛΣ-ΕΛ.ΑΚΤ, καθώς οι οργανικές συνθέσεις των πλωτών και τα ωράρια εργασίας σε αυτά, είναι θέματα ζωτικής σημασίας για τα στελέχη που τα υπηρετούν, ενώ ταυτόχρονα η μη σωστή εφαρμογή τους αποτελεί τροχοπέδη στην επιχειρησιακή τους ικανότητα.
Ειδικότερα αναφέρουμε ότι  στα ΠΛΣ που υπάρχει μονή σύνθεση πληρώματος, αυτή καθιστά το πλήρωμα και ιδίως τον κυβερνήτη και τον μηχανικό του σκάφους σε εργασιακή ομηρία, μιας και βρίσκονται στην ουσία σε 24ωρη επιφυλακή, χωρίς να τους δίνεται η δυνατότητα  στοιχειώδους  προγραμματισμού της ζωής τους.
Παίρνοντας λοιπόν αφορμή κι από την πρόσφατη απόφαση του Ευρωπαϊκού Δικαστηρίου που με έμφαση τονίζει ότι η υποχρέωση φυσικής παρουσίας στον καθορισμένο από τον εργοδότη τόπο, καθώς και ο περιορισμός που απορρέει από την ανάγκη της μεταβάσεως στον τόπο εργασίας εντός σύντομης προθεσμίας περιορίζουν σε πολύ σημαντικό βαθμό τις δυνατότητες που έχει ένας εργαζόμενος να αναπτύξει άλλες δραστηριότητες, άρα πρέπει να θεωρείται ο εν λόγω χρόνος ως «χρόνος εργασίας», ζητάμε την ενίσχυση  των υπηρεσιών  που διαθέτουν πλωτά με κατ’ ελάχιστον διπλά πληρώματα και κυρίως διπλό αριθμό διπλωματούχων καπετάνιων και μηχανικών,  έτσι ώστε να διαφυλάσσεται πρωτίστως η ασφάλεια τους, η εργασιακή ηρεμία κι ομαλότητα, καθώς και το δικαίωμά τους για μια οικογενειακή και προσωπική ζωή.
Η επίλυση του προβλήματος εκτός των άλλων θα απαλλάξει την Υπηρεσία και το Ελληνικό δημόσιο και από τη μεγάλη οικονομική επιβάρυνση που υφίσταται, αφού αναγκάζεται να καλύψει οποιαδήποτε απουσία των διπλωματούχων κυβερνητών και μηχανικών με αποσπάσεις άλλων στελεχών από άλλες περιοχές.
Σε πολλές δε περιπτώσεις έχει παρατηρηθεί η προσφιλή αλλά ανεξήγητη πρακτική, όπου  Πλωτά Σκάφη που διαθέτουν μονά πληρώματα, αυτά να επιβαρύνονται και με παράλληλα καθήκοντα σε γραφεία Λιμεναρχείου, με συνέπεια την υπερεργασία και την υπεραπασχόληση τους. Θα μπορούσαμε τέλος να προσθέσουμε στα ανωτέρω, και το κομμάτι που άπτεται του ψυχολογικού τομέα που δεν υπολείπεται όμως σημασίας, γιατί αφορά την ηθική ικανοποίηση των συναδέλφων που υπηρετούν σε πλωτά, υπό αντίξοες συνθήκες ως επί το πλείστον κατά την επιτέλεση του έργου τους, ώστε να μην νοιώθουν ότι υπάρχει διάκριση στην μεταχείρισή τους συγκριτικά με συναδέλφους που υπηρετούν σε άλλες υπηρεσίες.
Με γνώμονα λοιπόν ότι το πιο πολύτιμο όπλο σε ένα σκάφος, είναι το έμψυχο δυναμικό του, θεωρούμε επιβεβλημένο ότι πρέπει να αναμορφωθεί η νομοθεσία του ωραρίου εργασίας των στελεχών Λ.Σ-ΕΛ.ΑΚΤ., με ειδική μνεία στα πλωτά, αλλά και του κανονισμού λειτουργιάς πλωτών μέσων σύμφωνα πάντα με την αποστολή του σώματος και με σκοπό να εξασφαλίζεται η ομαλή κι ασφαλή εργασία των στελεχών.
Η Ομοσπονδία στο πλαίσιο αυτό αναλαμβάνει πρωτοβουλία σε συνεργασία με τα μέλη-ενώσεις της, ώστε να παρουσιάσει εκτενώς στην Ηγεσία τα καθημερινά προβλήματα που αντιμετωπίζουν τα στελέχη που υπηρετούν στα Πλωτά Σκάφη. Πρέπει άπαντες να αντιληφθούν ότι τα πλωτά είναι η αιχμή του δόρατος του Λιμενικού Σώματος – Ελληνικής Ακτοφυλακής και ως τέτοια πρέπει να τυγχάνουν ανάλογης αντιμετώπισης.

_

Posted: 22 Mar 2018 11:06 PM PDT
Καθορίστηκαν τα πτητικά και τα επιδόματα επικινδυνότητας που λαμβάνουν οι ένστολοι των 


Ε.Κ.Α.Μ., Ε.Μ.Α.Κ., δυτών υποβρυχίων διασώσεων, καταδυτικό, Μ.Α.Τ., ανιχνευτών, εξουδετερωτών βομβών και εκρηκτικών μηχανισμών, συνοδών σκύλων που χρησιμοποιούνται για την ανίχνευση εκρηκτικών υλών και άλλων ελέγχων. 

Με ΚΥΑ καθορίστηκε το ύψος, οι δικαιούχοι, οι όροι και οι προϋποθέσεις χορήγησης επιδομάτων κινδύνου (πτητικό, Ε.Κ.Α.Μ., Ε.Μ.Α.Κ., δυτών υποβρυχίων διασώσεων, καταδυτικό, Μ.Α.Τ., ανιχνευτών, εξουδετερωτών βομβών και εκρηκτικών μηχανισμών, συνοδών σκύλων που χρησιμοποιούνται για την ανίχνευση εκρηκτικών υλών και άλλων ελέγχων) που καταβάλλονται στο ένστολο προσωπικό της Ελληνικής Αστυνομίας και του Πυροσβεστικού Σώματος.

Πτητικό επίδομα εξαμήνου

Το πτητικό επίδομα εξαμήνου χορηγείται στους Αξιωματικούς, Ανθυπαστυνόμους, Αρχιφύλακες, Υπαρχιφύλακες και Αστυφύλακες της Ελληνικής Αστυνομίας και αντίστοιχους του Πυροσβεστικού Σώματος, κατόχους πτυχίου επαγγελματία χειριστή αεροσκαφών-ελικοπτέρων ή χειριστή ιδιωτικών αεροσκαφών-ελικοπτέρων που εκδόθηκε ή αναγνωρίσθηκε από την Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας (Υ.Π.Α.), σύμφωνα με τη νομοθεσία που τη διέπει, όταν συμπληρώσουν τριάντα (30) ώρες πτήσης σε ένα (1) εξάμηνο ως χειριστές αεροσκαφών ή ελικοπτέρων που ανήκουν στην Ελληνική Αστυνομία ή στο Πυροσβεστικό Σώμα ή σε συνεργαζόμενους φορείς του εσωτερικού ή εξωτερικού και ως εκπαιδευόμενοι ή μετεκπαιδευόμενοι στο εσωτερικό ή στο εξωτερικό με αεροσκάφη ή ελικόπτερα, ανεξάρτητα εάν αυτά ανήκουν στην Ελληνική Αστυνομία ή στο Πυροσβεστικό Σώμα.

Το ίδιο επίδομα χορηγείται και στους Αξιωματικούς, Ανθυπαστυνόμους, Αρχιφύλακες, Υπαρχιφύλακες και Αστυφύλακες της Ελληνικής Αστυνομίας και αντίστοιχους του Πυροσβεστικού Σώματος, κατόχους πτυχίου προσωπικού συντήρησης αεροπορικού υλικού που εκδόθηκε ή αναγνωρίσθηκε από την Υ.Π.Α. ή πτυχίου μηχανοσυνθέτη ή μηχανικού αεροσκαφών ή πτυχίου ηλεκτρονικού συντήρησης και επισκευής ηλεκτρονικών ή άλλης ειδικότητος αεροσκαφών και ελικοπτέρων από αυτές που προβλέπονται για τα μέλη πληρώματος αεροσκαφών και ελικοπτέρων, συντονιστές πυρκαγιών, χειριστές ειδικού εξοπλισμού (βαρούλκου διάσωσης, κάδου πυρόσβεσης) και ιπτάμενοι διασώστες οι οποίοι επιχειρούν με χρήση βαρούλκου, όταν αυτοί ορίζονται σύμφωνα με τις ισχύουσες αποφάσεις ως απαραίτητα μέλη πληρώματος και συμπληρώνουν τριάντα (30) ώρες πτήσης σε ένα (1) εξάμηνο με αεροσκάφη ή Ε/Π της Ελληνικής Αστυνομίας ή του Πυροσβεστικού Σώματος ή συνεργαζόμενους φορείς του εσωτερικού ή του εξωτερικού.

Το ποσό του εξαμηνιαίου πτητικού επιδόματος καθορίζεται για κάθε κατηγορία ιπτάμενου αστυνομικού και πυροσβεστικού προσωπικού στο ύψος του χορηγούμενου επιδόματος στο ιπτάμενο προσωπικό των Ενόπλων Δυνάμεων, με την αντιστοιχία κατά κατηγορία ως εξής:

Οι κατηγορίες (Β1) - (Β2) - (Β3) - (Β4) του αστυνομικού και πυροσβεστικού προσωπικού αντιστοιχούν στις κατηγορίες (Β1) - (Β2) - (Β3) - (Β4) των Ενόπλων Δυνάμεων, με δικαιούχους: Αξιωματικοί ιπτάμενοι χειριστές, ανεξαρτήτως βαθμού που ίπτανται με αεροσκάφη και Ε/Π οποιουδήποτε τύπου και υπηρετούν στην Υπηρεσία Εναέριων Μέσων των Σωμάτων Ασφαλείας, έχουν δε συμπληρώσει αριθμό ωρών πτήσεως με αεροσκάφη ή ελικόπτερα που ισοδυναμεί αντίστοιχα με 1.500, 1.200, 800 και 500 ώρες πτήσεως με αεριωθούμενα αεροσκάφη πολεμικού τύπου. Η αναγωγή σε ώρες πτήσεως με αεριωθούμενο αεροσκάφος πολεμικού τύπου γίνεται με πολλαπλασιασμό των ωρών, με τους εξής συντελεστές:

1) Ώρες αεριωθούμενου αεροσκάφους πολεμικού τύπου: 1,00.

2) Ώρες αεριωθούμενου ή TURBOPROP αεροσκάφους εκπαιδευτικού τύπου σταθερών πτερύγων με ικανότητα εκτέλεσης ακροβατικών ελιγμών και περιδινήσεων: 0,50.

3) Ώρες αεριωθούμενου, ελικοφόρου μεταφορικού αεροσκάφους, ναυτικής συνεργασίας, πυροσβεστικού αεροσκάφους και ελικοπτέρου (βάρους πάνω από 4.000 Kgr όταν αυτά είναι κενά): 0,30.

4) Ώρες αεριωθούμενου ελικοφόρου μεταφορικού αεροσκάφους, πυροσβεστικού, Ε/Π (βάρους κάτω των 4.000 Kgr) ψεκαστικών και ελικοφόρων εκπαιδευτικών: 0,28. Στην κατηγορία (Β3) εκτός των παραπάνω ανήκουν και οι ιπτάμενοι που είναι τοποθετημένοι ή προσκολλημένοι σε πυροσβεστικά αεροσκάφη σταθερών πτερύγων, που επιχειρούν υδροληψία από θάλασσα ή λίμνη, εφόσον ίπτανται με αυτά. Οι ιπτάμενοι των Ε/Π SUPER PUMA εντάσσονται στην κατηγορία (Β4) μέχρι τη συμπλήρωση 599 ωρών επί του τύπου.

Από 600 ώρες πτήσεως επί του τύπου και άνω εντάσσονται στην κατηγορία Β3 και για την ένταξη τους σε μεγαλύτερη κατηγορία της (Β3) θα ισχύει ο συντελεστής αναλογίας ωρών πτήσεως, αναλόγως του τύπου αεροσκάφους ή ελικοπτέρου που ίπτανται.

Η κατηγορία (Δ1) του αστυνομικού και πυροσβεστικού προσωπικού αντιστοιχεί στην κατηγορία (ΔΙ) των Ενόπλων Δυνάμεων, με δικαιούχους: Αξιωματικοί ιπτάμενοι χειριστές, ανεξαρτήτως βαθμού, εφόσον ίπτανται με ελικοφόρα αεροσκάφη (δικινητήρια, πολυκινητήρια) βάρους πάνω από 4.000 Kgr όταν αυτά είναι άδεια αλλά εξοπλισμένα.

Η κατηγορία (Δ2) του αστυνομικού και πυροσβεστικού προσωπικού αντιστοιχεί στην κατηγορία (Δ2) των Ενόπλων Δυνάμεων, με δικαιούχους: Αξιωματικοί ιπτάμενοι χειριστές, ανεξαρτήτως βαθμού και Ανθυπαστυνόμοι ή Πυρονόμοι, εφόσον ίπτανται με ελικόπτερα πάνω από 4.000 Kgr, όταν αυτά είναι άδεια αλλά εξοπλισμένα.

Η κατηγορία (Δ3) του αστυνομικού και πυροσβεστικού προσωπικού αντιστοιχεί στην κατηγορία (Δ3) των Ενόπλων Δυνάμεων, με δικαιούχους: Αξιωματικοί ιπτάμενοι χειριστές ανεξαρτήτως βαθμού και Ανθυπαστυνόμοι ή Πυρονόμοι, εφόσον ίπτανται με ελικοφόρα αεροσκάφη και ελικόπτερα κάτω των 4.000 Kgr, όταν αυτά είναι άδεια αλλά εξοπλισμένα. Επίσης σε αυτή την κατηγορία ανήκουν Αξιωματικοί και Ανθυπαστυνόμοι ή Πυρονόμοι, μηχανικοί πτήσεων, που έχουν ορισθεί ως απαραίτητα μέλη πληρώματος, εφόσον έχουν συμπληρώσει 1.500 ώρες πτήσεως και άνω, καθώς και Αρχιφύλακες, Υπαρχιφύλακες και Αστυφύλακες της Ελληνικής Αστυνομίας και αντίστοιχοι του Πυροσβεστικού Σώματος, μηχανικοί πτήσεων, που έχουν ορισθεί ως απαραίτητα μέλη πληρώματος, εφόσον έχουν συμπληρώσει 2.000 ώρες πτήσεως και άνω.

Η κατηγορία (Δ4) του αστυνομικού και πυροσβεστικού προσωπικού αντιστοιχεί στην κατηγορία (Δ4) των Ενόπλων Δυνάμεων, με δικαιούχους: Αρχιφύλακες, Υπαρχιφύλακες και Αστυφύλακες της Ελληνικής Αστυνομίας και αντίστοιχοι του Πυροσβεστικού Σώματος, ιπτάμενοι χειριστές, εφόσον ίπτανται με ελικοφόρα αεροσκάφη και ελικόπτερα βάρους πάνω από 4.000 Kgr, όταν αυτά είναι άδεια αλλά εξοπλισμένα. στ.

Η κατηγορία (Δ5) του αστυνομικού και πυροσβεστικού προσωπικού αντιστοιχεί στην κατηγορία (Δ5) των Ενόπλων Δυνάμεων, με δικαιούχους: Αρχιφύλακες, Υπαρχιφύλακες και Αστυφύλακες της Ελληνικής Αστυνομίας και αντίστοιχοι του Πυροσβεστικού Σώματος ιπτάμενοι χειριστές, εφόσον ίπτανται με ελικοφόρα αεροσκάφη και ελικόπτερα βάρους κάτω από 4.000 Kgr, όταν αυτά είναι άδεια αλλά εξοπλισμένα.

Οι κατηγορίες (Ε1) - (Ε2) του αστυνομικού και πυροσβεστικού προσωπικού αντιστοιχούν στις κατηγορίες (Ε1) - (Ε2) των Ενόπλων Δυνάμεων, με δικαιούχους Αξιωματικοί, Ανθυπαστυνόμοι ή Πυρονόμοι (Ε1) και Αρχιφύλακες, Υπαρχιφύλακες και Αστυφύλακες της Ελληνικής Αστυνομίας και αντίστοιχοι του Πυροσβεστικού Σώματος (Ε2), κάτοχοι πτυχίου προσωπικού συντήρησης αεροπορικού υλικού που εκδόθηκε ή αναγνωρίσθηκε από την Υ.Π.Α. ή πτυχίου μηχανοσυνθέτη ή μηχανικού αεροσκαφών ή πτυχίου ηλεκτρονικού συντήρησης και επισκευής ηλεκτρονικών ή άλλης ειδικότητος αεροσκαφών και ελικοπτέρων από αυτές που προβλέπονται για τα μέλη πληρώματος αεροσκαφών και ελικοπτέρων, όταν αυτοί ορίζονται σύμφωνα με τις ισχύουσες αποφάσεις ως απαραίτητα μέλη πληρώματος, συντονιστές πυρκαγιών, χειριστές ειδικού εξοπλισμού (βαρούλκου διάσωσης, κάδου πυρόσβεσης) και ιπτάμενοι διασώστες οι οποίοι επιχειρούν με χρήση βαρούλκου.

Οι ανωτέρω Αξιωματικοί, Ανθυπαστυνόμοι ή Πυρονόμοι κατηγορίας Ε1 και Αρχιφύλακες, Υπαρχιφύλακες και Αστυφύλακες της Ελληνικής Αστυνομίας και αντίστοιχοι του Πυροσβεστικού Σώματος της κατηγορίας Ε2 εντάσσονται στην αμέσως επόμενη κατηγορία, και με ανώτερη τη Δ3, κάθε φορά που συμπληρώνουν 500 ώρες πτήσεως. η. Η κατηγορία (Η) του αστυνομικού και πυροσβεστικού προσωπικού αντιστοιχεί στην κατηγορία (Η) των Ενόπλων Δυνάμεων, με δικαιούχους: Αξιωματικοί και Υπαξιωματικοί της Ελληνικής Αστυνομίας και του Πυροσβεστικού Σώματος, ιπτάμενοι χειριστές, που φοιτούν σε Αεροπορικές Σχολές της Ελλάδας και του εξωτερικού (αρχική εκπαίδευση).

Πτητικό επίδομα 18μήνου

Το πτητικό επίδομα 18μήνου χορηγείται στους Αξιωματικούς, Ανθυπαστυνόμους, Αρχιφύλακες, Υπαρχιφύλακες και Αστυφύλακες της Ελληνικής Αστυνομίας και αντίστοιχους του Πυροσβεστικού Σώματος τεχνικούς, που κατέχουν πτυχίο προσωπικού συντηρήσεως αεροπορικού υλικού που εκδόθηκε ή αναγνωρίσθηκε από την Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας (Υ.Π.Α.) ή πτυχίο μηχανοσυνθέτη ή μηχανικού αεροσκαφών ή πτυχίο ηλεκτρονικού συντήρησης και επισκευής ηλεκτρονικών συστημάτων (AVIONICS) αεροσκαφών αναγνωρισμένης από το κράτος σχολής, που ίπτανται σε δοκιμαστικές ή άλλες διατεταγμένες αποστολές ή υπηρεσίες που απαιτούν την παρουσία τους κατά τη διάρκεια της πτήσης, καθώς και ως εκπαιδευόμενοι ή μετεκπαιδευόμενοι στο εσωτερικό ή στο εξωτερικό με αεροσκάφη ή ελικόπτερα, ανεξάρτητα εάν αυτά ανήκουν στην Ελληνική Αστυνομία ή στο Πυροσβεστικό Σώμα, όταν συμπληρώσουν τριάντα (30) ώρες πτήσης μέσα σε δεκαοκτώ (18) μήνες.

Το ποσό του 18 μηνιαίου πτητικού επιδόματος καθορίζεται για κάθε κατηγορία ιπτάμενου αστυνομικού και πυροσβεστικού προσωπικού στο ύψος του χορηγούμενου επιδόματος στο ιπτάμενο προσωπικό των Ενόπλων Δυνάμεων, με την αντιστοιχία κατά κατηγορία ως εξής:

Η κατηγορία (II) του αστυνομικού και πυροσβεστικού προσωπικού αντιστοιχεί στην κατηγορία (II) των Ενόπλων Δυνάμεων, με δικαιούχους:
Αξιωματικοί ανεξαρτήτως βαθμού και Ανθυπαστυνόμοι ή Πυρονόμοι.

Η κατηγορία (12) του αστυνομικού και πυροσβεστικού προσωπικού αντιστοιχεί στην κατηγορία (12) των Ενόπλων Δυνάμεων, με δικαιούχους: Αρχιφύλακες, Υπαρχιφύλακες και Αστυφύλακες της Ελληνικής Αστυνομίας και αντίστοιχοι του Πυροσβεστικού Σώματος. Άρθρο 3 Τρόπος καταβολής πτητικού επιδόματος Το πτητικό επίδομα (εξαμήνου και 18μήνου) καταβάλλεται στους δικαιούχους ως ακολούθως:

Το μισό, μόλις συμπληρωθούν δέκα (10) ώρες πτήσης ή το 1/10 του μισού για κάθε μία από τις δέκα (10) πρώτες ώρες πτήσεως.

Το άλλο μισό, μόλις συμπληρωθούν οι είκοσι (20) υπόλοιπες ώρες πτήσεως ή το 1/20 του μισού για κάθε ώρα πτήσεων πέραν των δέκα (10) πρώτων ωρών πτήσεως κάθε εξαμήνου ή 18μήνου.

Κατ' εξαίρεση, προκειμένου για χειριστές, τεχνικούς ή άλλα μέλη πληρώματος της Ελληνικής Αστυνομίας ή του Πυροσβεστικού Σώματος που πεθαίνουν ή τραυματίζονται λόγω αεροπορικού ατυχήματος, που συμβαίνει σε διατεταγμένη πτήση, καταβάλλεται ολόκληρο το πτητικό επίδομα του 6μήνου ή 18μήνου, ανεξάρτητα από τις ώρες πτήσης που πραγματοποίησαν σε αυτό.

Για τις πέραν των τριάντα (30) ωρών πτήσεις μέσα σε κάθε εξάμηνο ή 18μηνο, κατά περίπτωση, δεν καταβάλλεται πτητικό επίδομα.

Σε περίπτωση προαγωγής των δικαιούχων πτητικού επιδόματος ή αλλαγής κατηγορίας μέσα στο ίδιο εξάμηνο ή 18μηνο, το πτητικό επίδομα υπολογίζεται με ποσοστό, ανάλογα των ωρών πτήσεως που πραγματοποιήθηκαν σε κάθε βαθμό ή κατηγορία δικαιούχου.

Δικαιολογητικά καταβολής πτητικού επιδόματος Για την καταβολή του πτητικού επιδόματος στους δικαιούχους απαιτείται προσκόμιση ατομικής βεβαίωσης της Υπηρεσίας Εναέριων Μέσων των Σωμάτων Ασφαλείας, που περιλαμβάνει τον αριθμό των ωρών πτήσεως που πραγματοποίησε ο δικαιούχος, καθώς και την κατηγορία στην οποία ανήκει.

Εξάμηνα - Δεκαοκτάμηνα

Για την καταβολή του πτητικού επιδόματος, ως εξάμηνο νοείται η χρονική περίοδος από 1 Ιανουαρίου μέχρι 30 Ιουνίου και από 1 Ιουλίου μέχρι 31 Δεκεμβρίου εκάστου έτους, ενώ ως 18μηνο νοείται η χρονική περίοδος από 1 Ιανουαρίου μέχρι 30 Ιουνίου του επόμενου έτους και από 1 Ιουλίου του επόμενου έτους μέχρι 31 Δεκεμβρίου του μεθεπόμενου έτους.

Επιδόματα Ε.Κ.Α.Μ. - Ε.Μ.Α.Κ. - δυτών υποβρυχίων διασώσεων - καταδυτικό

Το μηνιαίο επίδομα που χορηγείται στο προσωπικό της Ειδικής Κατασταλτικής Αντιτρομοκρατικής Μονάδας της Ελληνικής Αστυνομίας (Ε.Κ.Α.Μ.), στο προσωπικό της Ειδικής Μονάδας Αποκατάστασης Καταστροφών (Ε.Μ.Α.Κ.) και στους δύτες υποβρυχίων διασώσεων του Πυροσβεστικού Σώματος, στο ποσό των εκατόν σαράντα ένα ευρώ και ενενήντα δύο λεπτών (141,92€) μηνιαίως.

Το ανωτέρω επίδομα χορηγείται και σε δικαιούχους που απέχουν από τα καθήκοντά τους μέχρι τρεις (3) μήνες, όταν η αποχή οφείλεται σε νοσηλεία ή πάθηση ή αναρρωτική άδεια λόγω τραυματισμού κατά τη διάρκεια εκτέλεσης των καθηκόντων τους ή κατά τη διάρκεια εκπαιδευτικής άσκησης στα αντικείμενα αυτά. Αποχή από τα καθήκοντα για οποιονδήποτε άλλο λόγο, εφόσον διαρκεί περισσότερο από τριάντα (30) ημέρες, συνεπάγεται τη διακοπή του επιδόματος.

Στους πυροσβεστικούς υπαλλήλους που υπηρετούν στις Ε.Μ.Α.Κ. και είναι πτυχιούχοι υποβρύχιοι καταστροφείς ή πτυχιούχοι της Σχολής Αυτοδυτών της Μονάδας Υποβρυχίων Καταστροφών του Πολεμικού Ναυτικού, χορηγείται ειδικό καταδυτικό επίδομα, ύψους διακοσίων πενήντα ευρώ (250,00€) μηνιαίως. 4. Το επίδομα καταβάλλεται κάθε εξάμηνο, εφόσον πραγματοποιήσουν το εξάμηνο αυτό σωρευτικά: α) Δύο καταδύσεις σε βάθος 25 μέτρων με παραμονή στο βυθό επί δέκα λεπτά. β) Δύο ημερήσιες υποβρύχιες πορείες με τη βοήθεια πυξίδας σε απόσταση 800 μέτρων. γ) Δύο νυχτερινές υποβρύχιες πορείες με τη βοήθεια πυξίδας σε απόσταση 800 μέτρων. 5. Τα ανωτέρω επιδόματα καταβάλλονται ξεχωριστά με βάση τα οριζόμενα κριτήρια και δεν μπορούν να συμψηφιστούν.

Επίδομα Μ.Α.Τ.

Στο προσωπικό που υπηρετεί στις Υπηρεσίες Αστυνομικών Επιχειρήσεων χορηγείται επίδομα ειδικών συνθηκών (Μ.Α.Τ.), το ύψος του οποίου στο ποσό των εκατόν πενήντα ευρώ (150,00€) μηνιαίως.

Το επίδομα χορηγείται σε ποσοστό πενήντα τοις εκατό (50%) στο προσωπικό των Διμοιριών Υποστήριξης των Διευθύνσεων Αστυνομίας. Άρθρο 8 Επίδομα ανιχνευτών, εξουδετερωτών βομβών και εκρηκτικών μηχανισμών και συνοδών σκύλων που χρησιμοποιούνται για την ανίχνευση εκρηκτικών υλών και άλλων ελέγχων

Στο προσωπικό που υπηρετεί σε υπηρεσίες και ομάδες, οι οποίες προβλέπονται από το π.δ. 357/1986 (Α΄ 157) και το π.δ. 178/2014 (Α΄ 281), με την ειδικότητα του ανιχνευτή ή εξουδετερωτή βομβών και εκρηκτικών μηχανισμών χορηγείται μηνιαίο επίδομα, το ποσό του οποίου καθορίζεται ανάλογα με τον κατεχόμενο βαθμό, ως ακολούθως:

epid343

Το επίδομα χορηγείται στο ίδιο ως άνω ποσό και στους συνοδούς σκύλων που χρησιμοποιούνται για την ανίχνευση εκρηκτικών υλών και άλλων ελέγχων


Το ανωτέρω επίδομα χορηγείται και σε δικαιούχους που απέχουν από τα καθήκοντά τους μέχρι τρεις (3) μήνες, όταν η αποχή οφείλεται σε νοσηλεία ή πάθηση ή αναρρωτική άδεια λόγω τραυματισμού κατά τη διάρκεια επέμβασης για επισήμανση ή εξουδετέρωση ή καταστροφή εκρηκτικού μηχανισμού ή αυτοσχέδιας βόμβας ή κατά τη διάρκεια εκπαιδευτικής άσκησης στα αντικείμενα αυτά. Αποχή από τα καθήκοντα για οποιονδήποτε άλλο λόγο, εφόσον διαρκεί περισσότερο από τριάντα (30) ημέρες, συνεπάγεται τη διακοπή του επιδόματος.

_

Posted: 22 Mar 2018 10:47 PM PDT
Το νέο μισθολόγιο που ψήφισε και εφάρμοσε η Κυβέρνηση και όχι οι συνδικαλιστικοί φορείς που



 αντιστάθηκαν σθεναρά παρόλο που η κυβέρνηση δε δέχτηκε ούτε καν δημόσια διαβούλευση για το θέμα αλλά αντιθέτως με «fast track» διαδικασία εντός δύο ημερών το νομοθέτησε.  
(Μάιος 2017 και εφαρμογή Φλεβάρης 2018), είναι λοιπόν προσαρμοσμένο στις ανάγκες και ιδιαιτερότητες των Ενόπλων Δυνάμεων (βαθμολόγιο), δεν λαμβάνει υπόψιν του τις αμετάκλητες αποφάσεις του Σ.τ.Ε. (Νίκη του συνδικαλιστικού κινήματος ) για την επαναφορά των μισθών μας στα επίπεδα του 2012 και συνεχίζει να ενισχύει την πολιτική λιτότητας και περικοπών που ισχύει τα τελευταία μνημονιακά έτη, μειώνοντας ακόμα περισσότερο τους μισθούς των εργαζόμενων αστυνομικών και ειδικά του χαμηλόβαθμου προσωπικού της Ελληνικής Αστυνομίας.

Ο αγώνας συνεχίζεται …


Η μόνη χαμένη μάχη είναι αυτή που δεν έδωσες ποτέ. ..!


Υ.Γ.: Ο συνδικαλιστικός αβδηριτισμός κάποιων που αρκούνται απλά στο να πετούν «πέτρες» λαϊκίζοντας και βγάζοντας δήθεν την ουρά τους απ έξω, έχει διπλή ερμηνεία. … Κρύβει ενοχή για την ανυπαρξία τους σε επίπεδο έργου και συγκάλυψη που πηγάζει από υπόγειες διαδρομές συγκοινωνούντων δοχείων . …





Λάζαρος Μαχαιρίδης
Μέλος του Δ.Σ της Ε.Α.Υ.Θ
Αντιπροσώπος στην Π.Ο.ΑΣ.Υ
Μέλος του ΕΚΑ Θεσσαλονίκης.
http://www.ekathess.gr

_

Posted: 22 Mar 2018 10:28 PM PDT
Από το facebook της Ένωσης Αθηνών:




Η Ένωση Αθηνών για τα επιδόματα επικινδυνότητας Εκδόθηκε επιτέλους η Κ.Υ.Α. για τα επιδόματα επικινδυνότητας, μετά από πολλούς μήνες αναμονής και αγωνίας των συναδέλφων. Η Ένωσή μας με ανακοινώσεις προς την Π.Ο.ΑΣ.Υ. και τους αρμόδιους υπηρεσιακούς παράγοντες έθετε συνεχώς το ζήτημα.

Τη Δευτέρα 19/03/2018 σε συνάντησή μας με την Ηγεσία της Δ.Α.Ε.Α. στην οποία παρέστη και ο κ. Αρχηγός, τέθηκε το ζήτημα και πάλι, αποτελώντας μάλιστα μέρος του υπομνήματος με τα αιτήματά μας .
Τα αιτήματα αυτά διαβιβάστηκαν και στην Π.Ο.ΑΣ.Υ. Είδαμε επιτέλους να τελειώνει το θέμα του επιδόματος των ΜΑΤ, μιας Υπηρεσίας πυλώνα της Ένωσης Αθηνών, χωρίς να υπάρχει οποιαδήποτε αλλαγή στο ύψος (150 €), ή στους δικαιούχους.
Εμείς δεν διεκδικούμε δάφνες που δεν μας αξίζουν, η τροπολογία άλλωστε κατατέθηκε στις 15/03/2018, αναφέρουμε απλά τις προσπάθειές μας. Θα είμαστε πάντα δίπλα στις μάχιμες Υπηρεσίες χωρίς διάθεση αυτοπροβολής, αλλά με διάθεση προσφοράς.
Κλείνοντας, θέλουμε να αποδοκιμάσουμε τις αδικίες που υπέστησαν συνάδελφοι άλλων Υπηρεσιών πρώτης γραμμής, όπως η ΕΚΑΜ και ας μην ανήκουν εδαφικά ως μέλη στην Ένωση Αθηνών. Ευχόμαστε οι αδικίες να αρθούν και θα σταθούμε αλληλέγγυοι σε κάθε προσπάθεια γι’ αυτό.
_

Posted: 22 Mar 2018 10:09 PM PDT
Είθισται να λέγεται τα τελευταία χρόνια -και όχι άδικα- ότι η Δ/νση Αστυνομίας Θεσσαλονίκης, και δη τα Αστυνομικά Τμήματα αυτής, αποτελούν τη πιο πολύπαθη Δ/νση σ'αυτή την πόλη.

Από που να αρχίσει κανείς και που να τελειώσει με το κατήφορο πραγματικά να συνεχίζεται…Ακόμη και η πολυαναμενόμενη και πολλές φορές πολυδιαφημιζόμενη αναδιοργάνωση των  Υπηρεσιών είναι κοινώς παραδεκτό, πλέον, πως δεν έλυσε,στο βαθμό που θα περίμεναν κάποιοι, τα οξύτατα προβλήματα με το «μάρμαρο» να το πληρώνουν και πάλι οι συνάδελφοι που υπηρετούν στην προρρηθείσα Δ/νση.
Σε κτίρια που στις περισσότερες των περιπτώσεων κρίνονται επιεικώς ακατάλληλα, με χωροταξικό πρόβλημα όπου Αστυνομικοί, υλικά και πολίτες στοιβάζονται, καλείται καθημερινά το Αστυνομικό Προσωπικό να εκτελέσει υπηρεσία σ'αυτά, πράγμα το οποίο φαντάζει με κατόρθωμα…
Υλικοτεχνική υποδομή (στολές, μπουφάν, υποδήματα κλπ) ανύπαρκτη καθώς οι συνάδελφοι εδώ και πολλά χρόνια πληρώνουν γι' αυτήν από την τσέπη τους.. Γραφική ύλη με το σταγονόμετρο, με τις απαιτήσεις των υπηρεσιών να καλύπτονται χάρη στο φιλότιμο και τις «δημόσιες σχέσεις» των Αστυνομικών , οι οποίοι πολλές φορές υποχρεώνονται γι' αυτό.. χωρίς βέβαια να αποτελεί υποχρέωση τους αλλά αντίθετα της Υπηρεσίας!!!
Περιπολικά αυτοκίνητα λιγοστά που με τα βίας καλύπτουν τις ανάγκες των Υπηρεσιών, με τη πλειοψηφία εξ αυτών να αποτελεί - άνευ υπερβολής – κίνδυνο για τους συναδέλφους που επανδρώνουν τις εποχούμενες περιπολίες, καθώς αυτά είναι πλέον πεπαλαιωμένα με εκατοντάδες χιλιόμετρα «φορτωμένα» καθιστώντας την επαρκή συντήρηση τους αδύνατη .. Συντήρηση μάλιστα για την οποία οι συνάδελφοι πολλές φορές πληρώνουν «ρεφενέ» ή ακόμη χειρότερα παρακαλώντας ιδιώτες μηχανικούς κλπ λες και τα οχήματα ανήκουν στην επιχείρηση τους!!!

Επιπλέον, παρότι ο φόρτος εργασίας έχει αυξηθεί κατακόρυφα μετά την αναδιάρθρωση των υπηρεσιών, στη πλειονότητα των Α.Τ. , λόγω έλλειψης προσωπικού, ο Αξιωματικός Υπηρεσίας παραμένει στην "ηλεκτρική" καρέκλα μόνος, χωρίς βοηθό, σκοπό κρατητηρίων κλπ, και καλείται να περαιώσει με επιτυχία πλήθος υποθέσεων (γνήσια υπογραφής, παράπονα πολιτών, προσαγωγές,αυτόφωρα, ακούσιες νοσηλείες και πολλά άλλα) καθώς και να αναλάβει ευθύνες και να πάρει άμεσες αποφάσεις. Εύκολα  λοιπόν, αντιλαμβάνεται κανείς ότι για να γίνουν όλα αυτά δεν φτάνει ΕΝΑ και μόνο άτομο!!
Πλέον των ανωτέρω, η κατάρτιση εβδομαδιαίας υπηρεσίας αγνοείται σε πλείστες των Υπηρεσιών και όπου αυτή εκδίδεται συνήθως αναπροσαρμόζεται και ανακαλούνται ακόμη και ημερήσιες αναπαύσεις, καθώς προβάλλεται από την προϊσταμένη υπηρεσία το  συνήθες πρόσχημα των υπηρεσιακών αναγκών…
Παράλληλα, αρκετά Α.Τ. παραμένουν ακόμα και μετά την αναδιάρθρωση υποστελεχωμένα  με τις υπηρεσιακές ανάγκες συνεχώς να αυξάνονται με αποτέλεσμα οι ημερήσιες αναπαύσεις να μη χορηγούνται κανονικά, ο προγραμματισμός για τους συναδέλφους να μοιάζει με κακόγουστο αστείο και το φιλότιμο πλέον να μην αρκεί.. καθώς η ψυχική και σωματική καταπόνηση έχει πιάσει «κόκκινο» για ακόμη μία φορά!!!!
Όλα τα παραπάνω κακώς κείμενα θα πρέπει να ληφθούν υπόψη από την ηγεσία και να αναδειχθούν από το συνδικαλιστικό κίνημα της Πόλης μας ώστε επιτέλους να αρχίσει να αλλάζει κάτι -προς το καλύτερο- για τα Αστυνομικά Τμήματα και το προσωπικό τους και να πάψει επιτέλους η Δ/νση Αστυνομίας Θεσσαλονίκης να αποτελεί τον "φτωχό" συγγενή της Γ.Α.Δ.Θ.

ΑΝΤΩΝΙΟΥ Ευάγγελος
Υπηρετών Δ.Α.Θ./Α.Τ. Δέλτα
Μέλος Ε.Μ.Α.Σ. (Ενωτική Μαχητική Αστυνομική Συσπείρωση) - emasthess.blogspot.gr


_



Posted: 22 Mar 2018 09:50 PM PDT
«Κρυφές» αλλαγές στον πρόσφατα ψηφισμένο νόμο για την εισαγωγή των λιμενικών στο Σώμα 

μέσω πανελλαδικών εξετάσεων φέρνει αιφνιδιαστικά νέο νομοσχέδιο που κατατέθηκε πριν από λίγες μέρες. 
Και ήταν τόσο ξαφνικό ώστε η Γενική Γραμματεία της Κυβέρνησης το κατέθεσε στη Βουλή ενώ ο υπουργός Ναυτιλίας Παναγιώτης Κουρουμπλής έλειπε σε πολυήμερο ταξίδι στις Ηνωμένες Πολιτείες της Αμερικής.
Σύμφωνα με αυτό, εξαιρείται τελικά η Σχολή Υπαξιωματικών του Λιμενικού Σώματος από τις Πανελλαδικές, όπως αρχικά είχε ψηφιστεί, ενώ κατοχυρώνονται οι ειδικές κατηγορίες υποψηφίων που θα μοριοδοτούνται ώστε να μην μπορούν να αλλάζουν με Υπουργικές Αποφάσεις. 
Από τις πιο «ιδιαίτερες» μοριοδοτήσεις είναι αυτοί των πολιτών που συμμετείχαν επιβεβαιωμένα σε διασώσεις άλλων πολιτών ή επιχειρήσεων του Σώματος σε θάλασσα και λιμάνια.
Τα αισιόδοξα σενάρια θέλουν το 2019 να είναι έτος- σταθμός για την αναμόρφωση του συστήματος εισαγωγής στο Λιμενικό, ενώ τα περισσότερα Προεδρικά Διατάγματα τα οποία αφορούν τις νέες διαδικασίες στο Σώμα είναι ήδη έτοιμα.

Πιο συγκεκριμένα:

—Εξαιρείται η εισαγωγή στη Σχολή Δοκίμων Υπαξιωματικών μέσω Πανελλαδικών. Μέσω των πανελλαδικών εξετάσεων οι μαθητές μπορούν να εισέρχονται στη Σχολή Δοκίμων Σημαιοφόρων και στη Σχολή Δοκίμων Λιμενοφυλάκων (Λ/Φ). 
Οι απόφοιτοι των ΕΠΑΛ έχουν δικαίωμα εξετάσεων μόνο για τη Σχολή Δοκίμων Λιμενοφυλάκων.
—Οι απόφοιτοι της Σχολής Λιμενοφυλάκων θα μπορούν να προάγονται στο βαθμό του Κελευστή μετά την παρέλευση τριετίας αφού δώσουν προαγωγικές εξετάσεις στη Σχολή Δόκιμων Υπαξιωματικών και όχι μετά την παρέλευση των επτά ή οκτώ χρόνων αντίστοιχα (λόγω προσμέτρησης της στρατιωτικής θητείας). Η εισαγωγή στη σχολή των Υπαξιωματικών θα γίνεται αποκλειστικά για τους απόφοιτους της Σχολής Λιμενοφυλάκων και θα έχουν ταχύρρυθμη εκπαίδευση τεσσάρων εβδομάδων.
— Οι αξιωματικοί ιατροί μπορούν να προέρχονται και από τη ΣΣΑΣ και να μην είναι μόνο ιδιώτες όπως ίσχυε μέχρι σήμερα.
—Αναγνωρίζεται βαθμολογικά η πενταετής θητεία στις Ενοπλες Δυνάμεις, η οποία αποτελούσε προσόν μοριοδότησης στη σχολή Λ/Φ.
—Το πρόγραμμα σπουδών θα καθορίζει ο αρχηγός του Λιμενικού Σώματος και τον αρχηγό του Πολεμικού Ναυτικού και όχι οι αντίστοιχοι υπουργοί.

Ειδικές κατηγορίες

Καθορίζονται ειδικές κατηγορίες υποψηφίων για την εισαγωγή στις σχολές του Λιμενικού:
—1. Τρίτεκνοι, πολύτεκνοι και τα παιδιά τους. Παιδιά αναπήρων και θυμάτων πολέμου, καθώς και των αναπήρων και θυμάτων ειρηνικής περιόδου του προσωπικού του Λιμενικού Σώματος που είναι εν ενεργεία ή έχουν συνταξιοδοτηθεί για αυτόν το λόγο. Παιδιά των αναγνωρισμένων ως αγωνιστών της Εθνικής Αντίστασης.
—2. Τα παιδιά όσων Λιμενικών έχουν πεθάνει κατά τη διάρκεια της υπηρεσίας τους καθώς και όσων έχουν καταστεί ανάπηροι από τραυματισμό ή ασθένεια άνω του 67% κατά την εκτέλεση της υπηρεσίας τους ή εξαιτίας αυτής.
—3. Ιδιώτες που συμμετείχαν ενεργά σε επιχειρήσεις που συντονίστηκαν από το υπουργείο Ναυτιλίας (εκτός των υπαλλήλων σε λιμάνια) για τη διάσωση ανθρώπων που κινδύνευαν ή έκθεσαν αποδεδειγμένα τη ζωή τους σε κίνδυνο.

Μοντέλο ΕΛ.ΑΣ. και Πυροσβεστικής

Αν και στο υπουργείο Ναυτιλίας υπάρχει η σκέψη η εισαγωγή να γίνεται από το 2ο επιστημονικό πεδίο, ωστόσο φαίνεται πως πιο πιθανό είναι να ακολουθηθεί το μοντέλο που υπάρχει και στις σχολές της Αστυνομίας και της Πυροσβεστικής, δηλαδή εισαγωγή και από το 1ο και από το 4ο επιστημονικό πεδίο.
Ο αριθμός των εισακτέων θα καθορίζεται κάθε χρόνο με βάση τις υπηρεσιακές ανάγκες σε συνεννόηση με το υπουργείο Παιδείας. Επίσης τροποποιήθηκε η διάταξη που αφορούσε το παράβολο 10 ευρώ που είχε θεσμοθετηθεί το 2014 ως κόστος συμμετοχής στους διαγωνισμούς του Λιμενικού Σώματος ξεκαθαρίζοντας ότι θα το καταβάλλουν μόνο όσοι θα καταθέτουν αίτημα για διαγωνισμούς απευθείας κατάταξης για εισαγωγή στις σχολές του, εκτός των Πανελλαδικών. Αυτό το παράβολο αφορά κυρίως τις ειδικές κατηγορίες, όπως νομικούς, οικονομολόγους και τεχνικούς.

Πρόσληψη συζύγων

Ταυτόχρονα νομοθετείται η πρόσληψη των συζύγων, εφόσον έχουν ένα ανήλικο παιδί, των λιμενικών που πέθαναν ενώ ήταν κατά τη διάρκεια διατεταγμένης υπηρεσίας ή εξαιτίας αυτής με οποιαδήποτε σχέση εργασίας στο υπουργείο Ναυτιλίας ή στα Νομικά Πρόσωπα Δημοσίου Δικαίου. Η πρόσληψη ισχύει και για τους συζύγους των λιμενικών που τραυματίζονται ή έχουν ασθένεια άνω του 67%. Εκτός της πρόσληψης, οι παραπάνω κατηγορίες έχουν το δικαίωμα να προσλαμβάνονται και ως λιμενοφύλακες και να εισάγονται στις σχολές του Λιμενικού χωρίς εξετάσεις. Βέβαια μπορούν να δώσουν και εξετάσεις αν το επιθυμούν και να εισαχθούν στις ειδικές κατηγορίες.
_

Posted: 22 Mar 2018 02:14 PM PDT
Διαβάστε την ανακοίνωση τής ΠΟΑΣΥ: Χθες, 21 Μαρτίου 2018, δημοσιεύτηκε στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως (Β-1021), η υπ' αριθ. 8002/1/520-γ΄ από 15-03-2018 Κοινή Υπουργική
Απόφαση (ΚΥΑ) των Αναπλ. Υπουργών Εσωτερικών και Οικονομικών, αναφορικά με τον καθορισμό του ύψους, των δικαιούχων, των όρων και των προϋποθέσεων χορήγησης επιδομάτων κινδύνου (πτητικό, ΕΚΑΜ, ΕΜΑΚ, δυτών υποβρυχίων διασώσεων, καταδυτικό, ΜΑΤ, ανιχνευτών, εξουδετερωτών βομβών και εκρηκτικών μηχανισμών, συνοδών σκύλων που χρησιμοποιούνται για την ανίχνευση εκρηκτικών υλών και άλλων ελέγχων) που καταβάλλονται στο ένστολο προσωπικό της Ελληνικής Αστυνομίας και του Πυροσβεστικού Σώματος.
500-3-67

Η ανωτέρω απόφαση, κινούμενη για άλλη μια φόρα στο πνεύμα των μνημονίων και μη λαμβάνοντας υπόψη τις εισηγήσεις της Ομοσπονδίας μας, δημιουργεί περαιτέρω προβλήματα, τόσο σε μέρος του αστυνομικού προσωπικού που δικαιούται τα εν λόγω επιδόματα, όσο και στην κοινωνία που τυγχάνει αποδέκτης αυτών των ειδικευμένων και επαυξημένων σε κίνδυνο υπηρεσιών. Ειδικότερα, προκαλούνται υπέρογκες πραγματικές μειώσεις στις αποδοχές του προαναφερόμενου προσωπικού από την εφαρμογή της παραπάνω απόφασης που δεν καλύπτονται από καμία προσωπική διαφορά, λειτουργώντας ενάντια στο πνεύμα του εξουσιοδοτικού νόμου, ο οποίος ορίζει ρητώς ότι, αν από τις ρυθμίσεις των διατάξεων του νόμου αυτού προκύπτουν τακτικές μηνιαίες αποδοχές χαμηλότερες από αυτές που δικαιούνταν τα στελέχη την 31-12-2016, η διαφορά διατηρείται ως προσωπική.
Επισημαίνεται ότι, μετά την παράταση της προθεσμίας για την έκδοση της ως άνω αποφάσεως σε ΦΕΚ, αρχές του έτους (19-01-2018), αντιπροσωπεία της Ομοσπονδίας μας, αποτελούμενη από τον Πρόεδρο αυτής, κ. Γρηγόρη ΓΕΡΑΚΑΡΑΚΟ, τον Αντιπρόεδρο Οικονομικών, κ. Βασίλη ΠΑΝΤΑΖΗ και τον Γενικό Γραμματέα ΔΣ, κ. Χρήστο ΣΥΝΔΡΕΒΕΛΗ, συναντήθηκε με τον Αναπλ. Υπουργό Εσωτερικών, κ. Νικόλαο ΤΟΣΚΑ, παρουσία του Αρχηγού της Ελληνικής Αστυνομίας, κ. Κωνσταντίνου ΤΣΟΥΒΑΛΑ, των Προϊσταμένων Επιτελείου και Κλάδου Οικονομικοτεχνικής Υποστήριξης και Πληροφορικής του ΑΕΑ, κ.κ. Μιχαήλ ΚΑΡΑΜΑΛΑΚΗ & Γεωργίου ΚΩΤΣΑΚΗ αντίστοιχα, καθώς και του Διοικητή της ΕΚΑΜ, προκειμένου να εκφράσει τις αντιρρήσεις της για το σχεδιασμό του Υπουργείου μας αναφορικά με τα επιδόματα κινδύνου και να καταθέσει σχετικές προτάσεις.
Συγκεκριμένα, η Ομοσπονδία μας στηλίτευσε τη μεθόδευση περικοπής επιδομάτων σε συναδέλφους μας, όχι στο σύνολό τους, αλλά συγκεκριμένων κατηγοριών, καθώς και τη γενικότερη φιλοσοφία και τον σχεδιασμό της απόφα
...