Περαιτέρω μείωση 13,5% σημείωσε τον Απρίλιο εφέτος ο όγκος των πωλήσεων στο λιανικό εμπόριο της χώρας, με τον εμπορικό κόσμο να εκφράζει φόβους για σημαντική αύξηση στα «λουκέτα», με τις ανάλογες συνέπειες στη μείωση της απασχόλησης, αλλά και στα έσοδα του κράτους.
Χαρακτηριστικό είναι δε, ότι συνεχίζεται αμείωτη, με αυξανόμενο ρυθμό, η πτώση των πωλήσεων και στα μεγάλα καταστήματα τροφίμων (σούπερ μάρκετ), ενώ στην κατηγορία της ένδυσης- υπόδησης η μείωση υπερβαίνει το 27%.
Συγκεκριμένα, η μείωση του όγκου των πωλήσεων στις επιμέρους κατηγορίες καταστημάτων, όπως την κατέγραψε η Ελληνική Στατιστική Αρχή (ΕΛΣΤΑΤ), έχει ως εξής:
Μεγάλα καταστήματα τροφίμων (8,8%), Πολυκαταστήματα (6,7%), Καύσιμα και λιπαντικά αυτοκινήτων (11,6%), Τρόφιμα- ποτά- καπνός (20,5%), Φαρμακευτικά- καλλυντικά (12,9%), Ένδυση- υπόδηση (27,2%), Έπιπλα- ηλεκτρικά είδη- Οικιακός εξοπλισμός (17,1%) και Βιβλία- χαρτικά- λοιπά είδη δώρων (15,3%).
enikos.gr
Χαρακτηριστικό είναι δε, ότι συνεχίζεται αμείωτη, με αυξανόμενο ρυθμό, η πτώση των πωλήσεων και στα μεγάλα καταστήματα τροφίμων (σούπερ μάρκετ), ενώ στην κατηγορία της ένδυσης- υπόδησης η μείωση υπερβαίνει το 27%.
Συγκεκριμένα, η μείωση του όγκου των πωλήσεων στις επιμέρους κατηγορίες καταστημάτων, όπως την κατέγραψε η Ελληνική Στατιστική Αρχή (ΕΛΣΤΑΤ), έχει ως εξής:
Μεγάλα καταστήματα τροφίμων (8,8%), Πολυκαταστήματα (6,7%), Καύσιμα και λιπαντικά αυτοκινήτων (11,6%), Τρόφιμα- ποτά- καπνός (20,5%), Φαρμακευτικά- καλλυντικά (12,9%), Ένδυση- υπόδηση (27,2%), Έπιπλα- ηλεκτρικά είδη- Οικιακός εξοπλισμός (17,1%) και Βιβλία- χαρτικά- λοιπά είδη δώρων (15,3%).
enikos.gr