23 Φεβρουαρίου 2010

Κ. Παπούλιας: Να δώσουν οι κατέχοντες

«Οι κατέχοντες θα δώσουν πολλά. Οι μη κατέχοντες θα δώσουν τον οβολό τους. Ολοι είμαστε παρόντες σε αυτή τη δύσκολη στιγμή. Ολοι και όλα θα δώσουμε για την πατρίδα». Αυτό δήλωσε, μετά τη μεγάλη παρέλαση στα Ιωάννινα για την 97η επέτειο απελευθέρωσης της πόλης, ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας Κάρολος Παπούλιας.
Η ομιλία του είχε πολλά μηνύματα προς κάθε κατεύθυνση, συμπεριλαμβανομένης και της Γερμανίδας καγκελαρίου Ανγκελα Μέρκελ. «Επειδή ήμουν και εγώ πολλά χρόνια μετανάστης στη Γερμανία, θα μου επιτρέψει η κ. Μέρκελ να βλέπω και εκείνης τα αδύναμα σημεία. Αλλά δεν ωφελεί να βλέπουμε μόνο τα αδύναμα σημεία των άλλων και να δικαιολογούμαστε. Απαιτείται από όλους σύμπνοια, δύναμη και είμαι βέβαιος ότι το αύριο θα είναι καλύτερο».
Απευθυνόμενος προς τους Ελληνες τόνισε: «Σήμερα, τηρουμένων των αναλογιών, αντιμετωπίζουμε μια δύσκολη κατάσταση. Χρειαζόμαστε τις ίδιες αρετές που μας οδήγησαν σε εκείνα τα αποτελέσματα που κατέπληξαν τους Ευρωπαίους και ανέδειξαν μια Ελλάδα που πήρε τη θέση της στο ευρωπαϊκό γίγνεσθαι. Είμαι βέβαιος πως θα ξεπεράσουμε τις δυσκολίες».
Στις τριήμερες εορταστικές εκδηλώσεις, την κυβέρνηση εκπροσώπησε ο υπουργός Εθνικής Αμυνας Ευάγγελος Βενιζέλος.
Εντυπωσιακή ήταν για άλλη μια φορά η παρέλαση της Προεδρικής Φρουράς, ενώ λόγω οικονομικής κρίσης δεν παρέλασαν μηχανοκίνητα τμήματα των Ενόπλων Δυνάμεων και δεν έγιναν πτήσεις αεροσκαφών και ελικοπτέρων της Πολεμικής Αεροπορίας.