10 Σεπτεμβρίου 2010

ΑΛΗΘΕΙΕΣ ΚΑΙ ΥΠΕΡΒΟΛΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΤΩΣΗ ΤΟΥ ΕΛΙΚΟΠΤΕΡΟΥ ΣΙΝΟΥΚ ΠΟΥ ΜΕΤΕΦΕΡΕ ΤΟΝ ΠΑΤΡΙΑΡΧΗ ΑΛΕΞΑΝΔΡΕΙΑΣ


                                       Ο Μακαριστος Πατριαρχης Αλεξανδρειας Πετρος Ζ

Και τι δεν εχουμε ακουσει μεχρι τωρα !!!!!


"Παπαγαλακια"  των τηλεοπτικων παραθυρων "λαλουσαν" καθημερινα και ο καθενας ελεγε την δικη του αποψη η "κοινως ΚΟΤΣΑΝΑ"
Αλλοι σε ρολο ΣΕΡΛΟΚ ΧΟΛΜΣ - αλλοι σε ρολο σεναριογραφων που θα τους ζηλευε η μακαριτισα Αγκαθα Κριστι και αλλοι σε ρολο  ιδιωτικων ντεντεκτιβς διεδιδαν "κοτσανες" οτι ηταν εσκεμμενη εγκληματικη ενεργεια η πτωση του "τρισκαταρατου ΣΙΝΟΥΚ' που ξεκληρισε το μισο Πατριαρχειο μας


Σας θυμιζω μερικες ¨κοτσανες" που ακουσαμε εν μεσω ακριβων "διαφημισεων" απο τα ΜΜΕ


ΚΟΤΣΑΝΑ Νο 1
1- Ηταν προμελετημενη ενεργεια διοτι το ελικοπτερο ειχε διαταχθει να μεταφερει στο Αγιο ορος τον τοτε Προεδρο της Ρωσσιας Βλαντιμιρ Πουτιν   (!)


ΚΟΤΣΑΝΑ ΝΟ 2
2-Υπηρχε στην περιοχη ενα μυστηριωδης μικρο φορτηγο πλοιο με σημαια Συριας, και δεν ειναι
    λιγοι "παπαγαλοι" που ελεγαν οτι απο αυτο το μικρο φορτηγο πλοιο εκτοξευθηκε "ρουκεττα" και
    επληξε το ελικοπτερο (!) (τελικα το πλοιο απεδειχθη ενα αθωο φορτηγο που επλεε τυχαια στην
    περιοχη
3-ΚΟΤΣΑΝΑ ΝΟ 3
   Οτι στις δεξαμενες των καυσιμων του ΣΙΝΟΥΚ ειχε τοποθετηθει ενα σφουγγαρακι- μια
   νεα εφευρεση Ελληνα, το οποιο ειχε αντι-εκρηκτικη ιδιοτητα- δηλαδη οιοσδηποτε σπινθηρας
   δεν θα προκαλουσε αναφλεξη-
   Αιτολογησαν οτι αυτο το σφουγγαρακι εφραξε της σωληνες τροφοδοσιας καυσιμου στους κινητηρες


4-ΚΟΤΣΑΝΑ Νο 4
Ειπαν οτι δεν ευρεθη ποτε η σωρος του Μακαριστου Πετρου Ζ και οτι μετα απο συσκεψεις εβαλαν
στο φερετρο αλλη σωρο (!) ανευρεθεντος κληρικου που επεβαινε στο ΣΙΝΟΥΚ , διοτι ετσι θα μπορουσαν να προχωρησουν στην εκλογη Νεου Πατριαρχη , αλλοιως δεν μπορουσε να γινει διοτι ο ΜακαριστοςΠετρος θα θεωρειτο απλως αγνοουμενος και επρεπε να βρεθει η σωρος του ωστε να πιστοποιηθει ο θανατος του (!)
Σε ερωτηση μας τοτε σε Ιερεα του πατριαρχειου Αλεξανδρειας διεψευσε τα ανωτερω διοτι ο ιδιος ΕΙΔΕ  τον Μακαριστο Πετρο την ημερα της ταφης του στον Αγιο Γεωργιο του Καιρου-


Τα σεναρια και οι "κοτσανες" πηγαιναν και πηγανουν συννεφο, και εμεις διαθετουμε λιγο "νιονιο" να καταλαβουμε τι εγινε και ας παρουμε ενα -ενα τα γεγονοτα και τις ¨"κοτσανες"


Στην πρωτη "Κοτσανα" περι επιβιβασης του προεδρου τςη Ρωσσιας Πουτιν στο Σινουκ-ποτε δεν επιβεβαιωθηκε η ακριβης ημερομηνια ,και αλλωστε ειναι γνωστα τα μετρα που παιρνει η πολεμικη μας αεροπορια και γενικα η πολιτεια σε περιπτωση επιβιβασης προεδρου κρατων-


Στην δευτερη "Κοτσανα" οτι το μικρο φορτηγο πλοιο ερριξε το Σινουκ με ρουκεττα δεν στεκει διοτι αν εγινε ετσι θα επεφτε το ελικοπτερο με τους ελικες (ειτε κομμενο στα 2 η σε 3) και οχι να βρεθει το ελικοπτερο χωρις ελικες οι οποιοι ευρεθηκαν εκατονταδες μετρα μακρυα απο την ατρακτο και εδω ειναι τα αιτια τις πτωσης του Σινουκ
1-Το ελικοπτερο ηταν ηλικιας 1,5 ετων μονο
2-Οπως μετέδωσε ο ΑΝΤ1, βλάβη είχε παρουσιαστεί στον έλικα του ελικοπτέρου πριν από ένα χρόνο, με αποτέλεσμα η εταιρεία Boeing να ζητήσει την άμεση αντικατάστασή του. Είχε γίνει λόγος τότε από την αμερικανική εταιρεία για ελαττωματική παρτίδα κάποιων υλικών.


 Αυτό που ερευνούσαν οι επιτελείς του υπουργείο Αμυνας δηλαδη  εάν πραγματοποιήθηκε όντως η αντικατάσταση των ελαττωματικών υλικών στο μοιραίο Σινούκ, καθώς από το φάκελο του ελικοπτέρου δεν φαίνεται να προκύπτει κάτι τέτοιο -σύμφωνα πάντα με όσα μεταδίδει ο ΑΝΤ1.

Το ελικόπτερο είχε απογειωθεί από το στρατιωτικό αεροδρόμιο Μεγάρων και παρέλαβε τον Πατριάρχη και τη συνοδεία του από το αεροδρόμιο Καρέα, Τα μέλη του πληρώματος ήταν ο ταγματάρχης Παπαναστασίου, ο ανθυπασπιστής Ράπτης, ο αρχιλοχίας Παντελεήμων Χατζηβαγγέλης, ο επιλοχίας Τεχνικού Παναγιώτης Γονεγός και ο διοικητής του Δ΄ ΤΕΑΣ, αντισυνταγματάρχης Δημήτριος Παπασπύρου.

Ο πιλότος του ελικοπτέρου, διοικητής του Δ΄ ΤΕΑΣ αντισυνταγματάρχης Δημήτριος Παπασπύρου, αφού έκανε μία περιήγηση πάνω απ τις Ιερές Μονές της Αθωνίκης Πολιτείας ΚΑΤΟΠΙΝ ΑΙΤΗΜΑΤΟΣ ΤΟΥ ΠΑΤΡΙΑΡΧΗ , επικοινώνησε για τελευταία φορά στις 10:54 με τον Πύργο Ελέγχου στο Χορτιάτη ότι θα ανέβαινε απ τις 2.500 πόδια στις 4.000 πόδια και από τότε χάθηκε το ίχνος του απ τα ραντάρ

Η τελευταία επικοινωνία ήταν 4 λεπτά πριν τις 11, και μετα χαθηκε το ελικοπτερο απο τα ρανταρ-

Τι μπορει να ειχε συμβει?

Ελλατωματικοι οι ελικες του Σινουκ -Ο Μακαριστος Πατριαρχης κατα την τελευταια αναφορα του πιλοτου, ζητησε να ανεβει απο 2000 ποδια στα 4000 ποδια υψος ωστε να δει ολες τις μονες του Αγιου ορους, και αυτο ηταν το μοιραιο λαθος- 

Η αποτομη αυξηση στροφων των κινητηρων σε (Full Speed) για να ανεβει πιο ψηλα το ελικοπτερο στα 4000 ποδια, ειχε αποτελεσμα να αποσπαστουν  απο την οροφη του ελικοπτερου ο ενας η και οι 2 ελικες  με αποτελεσμα να πεσει το ελικοπτερο στην θαλασσα , και αυτο τεκμηριωνεται απο το γεγονος οτι οι δυτες του πολεμικου ναυτικου βρηκαν στον βυθο της θαλασσας τους ελικες μερικες εκατονταδες μετρα μακρυα απο την ατρακτο-

Αν επεφτε το ελικοπτερο απο βλαβη των κινητηρων, (αποτομη διακοπη λειτουργιας) η απο τρομοκρατικη ενεργεια οι δυτες θα ευρισκαν στον βυθο το ελικοπτερο μαζι με τους ελικες η τουλαχιστον μερικα μετρα κοντα στην ατρακτο  και οχι εκατονταδες μετρα μακρυα, και αυτο τεκμηριωνεται εφ'οσον με την αποκοπη των ελικων απο την οροφη του ελικοπτερου το ελικοπετρο πεφτει "σαν πετρα" ενω οι ελικες εξακολουθουν να περιστρεφονται ταξιδευοντας μονοι τους  στον αερα μεχρι να εξασθενισει η φορα τους και να πεσουν

ΕΔΩ ΑΛΕΞΑΝΔΡΕΙΑ