7 Ιουλίου 2013

Ντoρέττα Παπαδημητρίου: Τα προσωπικά μου αφορούν μόνο εμένα

Ντoρέττα Παπαδημητρίου: Τα προσωπικά μου αφορούν μόνο εμένα

Aρνούμαι να ενδώσω στις πιέσεις να μιλήσω για τα προσωπικά μου, που δεν αφορούν παρά μονάχα εμένα Θεωρώ ότι δεν αφορά κανέναν τι κάνω όταν δεν παίζω θέατρο ή την τηλεόραση και επίσης έτσι και μπεις στο τρυπάκι να απαντήσεις σε κάτι, ανοίγει ο ασκός του Αιόλου. Επειδή υπάρχω στη δημοσιότητα δεν σημαίνει ότι πρέπει να υπάρχει και η προσωπική μου ζωή κρεμασμένη στα περίπτερα. Δεν το θέλω. Πάει και τελείωσε!» δήλωσε η Ντορέττα Παπαδημητρίου.

«Κάποιες φορές εκνευρίζομαι όταν με πιέζουν να απαντήσω σε τέτοιες ερωτήσεις. Γίνονται μέχρι και αναιδείς και όσο κι αν ξέρω πώς παίζεται το παιχνίδι, εντυπωσιάζομαι από το γεγονός ότι δε σέβονται το ότι έχω δύο μικρά παιδιά και δεν θέλω να τα βάζω στην διαδικασία να βλέπουν όλο αυτό σκηνικό» πρόσθεσε.«Γράφονται πάρα πολλές ανακρίβειες και είναι πολλές οι ραδιοαρβύλες που κυκλοφορούν για μένα. Αν έμπαινα στη διαδικασία να απαντήσω θα έπρεπε να κάνω μόνο αυτό όλη μέρα. Δουλεύω σκληρά, μεγαλώνω δυο παιδιά, δε θα κάτσω να ασχοληθώ με όλο αυτό το πανηγύρι τους…»

Τέλος για το Dancing στο ο οποίο συμμετείχε δήλωσε «Απόλαυσα πολύ την εμπειρία σε κάτι που δεν γνώριζα και που με έκανε να δυσκολεύω όλο και περισσότερο τον εαυτό μου. Δεν ήταν καθόλου εύκολη διαδικασία.»

Πηγή: TV Ζαπινγκ