24 Ιουλίου 2013

ΠΛΑΝΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΗΔΕΙΑ ΤΟΥ ΜΑΡΙΟ ΚΟΛΑ: "Ο ΓΙΟΣ ΜΑΣ ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΦΟΝΙΑΣ"(VIDEO)

kideia-alvanou

«Ο γιος μου δεν ήταν φονιάς», λέει ο πατέρας του νεκρού κακοποιού Μαριάν Κόλα, η κηδεία του οποίου έγινε στο χωριό του, Βιγκ στην Αλβανία.
Σε δηλώσεις του στο Top Channel της Αλβανίας ο πατέρας του νεκρού αντάρτη λέει πως έμαθε για τον θάνατο του γιου του την ώρα που άνδρες της Αλβανικής Αστυνομίας είχαν περικυκλώσει το σπίτι του και προχωρούσαν σε προσαγωγές όλων των συγγενών του Αλβανού δραπέτη.
«Δε μου είπαν τα κακά νέα ευθύς αμέσως. Πρώτα κατέστρεψαν το σπίτι μου και μετά με έστειλα στο αστυνομικό τμήμα του Σκόντερ. Πίστευαν πως ο Μαριάν είχε βρει καταφύγιο στο σπίτι του. Λίγο αργότερα, η γυναίκα μου μού τηλεφώνησε και μου είπε τι είχε συμβεί στον γιο μας. Η Ελληνική Αστυνομία έκανε ό,τι ήθελε», είπε ο Πασκ Κόλα.
Την ίδια ώρα, ο θείος του Αλβανού κακοποιού, ισχυρίζεται πως ο ανιψιός του που κατηγορείται για τη δολοφονία της 25χρονης Κατερίνας στα Ίσθμια, ήταν στο χωριό του στην Αλβανία εκείνο το μοιραίο βράδυ.
«Ήρθαν στο σπίτι μου, πιστεύοντας πως είχα προσφέρει καταφύγει στον Μαριάν και μου είπαν πως έψαχναν για έναν εγκληματία. Ο Μαριάν δεν ήταν εγκληματίας, γιατί ήταν στην Αλβανία, όταν σκοτώθηκε αυτή η Ελληνίδα», είπε χαρακτηριστικά.
Εν τω μεταξύ, οι συγγενείς του Κόλα, όπως μεταδίδει το αλβανικό Top Channel, περιμένουν να ολοκληρωθούν οι έρευνες από τις ελληνικές Αρχές, ωστόσο εκφράζουν σοβαρές αμφιβολίες ως προς τον τρόπο που έπεσε νεκρός. Ισχυρίζονται δε, πως δεν τους επετράπη να δουν ούτε το πόρισμα της αυτοψίας.
makelio.gr