3 Μαΐου 2015

Έκανε ένεση βαζελίνης στο πέος - Έπρεπε να του το "ξεφλουδίσουν" (ΠΡΟΣΟΧΗ, ΣΚΛΗΡΕΣ ΕΙΚΟΝΕΣ)

Αποφάσισε να πάρει την κατάσταση στα χέρια του για να τονώσει τον ανδρισμό του και κατέληξε να μην μπορεί να κάνει σεξ από τους φρικτούς πόνους.

Ο πατέρας δύο παιδιών Szilveszter άκουσε τις συμβουλές ενός φίλου του για να μεγαλώσει το πέος του και έκανε ένεση βαζελίνης.


Ήθελε να χάσει βάρος για να φαίνεται μεγαλύτερο και ένας φίλος του τον συμβούλευσε πως θα ήταν καλύτερο να κάνει ένεση βαζελίνης.

"Μου έκανε ένεση στο πέος και ήμουν ευτυχισμένος γιατί έμοιαζε μεγαλύτερο", σημείωσε, τονίζοντας πως τα προβλήματα ξεκίνησαν λίγους μήνες αργότερα.



"Ήταν επώδυνο. Αιμορραγούσα. Πήγα στον γιατρό μου και μου είπε πως δεν μπορούσε να με βοηθήσει. Πονούσε τόσο πολύ που σταμάτησα να κάνω σεξ με τη γυναίκα μου. Ήταν το χειρότερο λάθος της ζωής μου".

Στη συνέχεια επισκέφτηκε τον πλαστικό χειρουργό Dr Vik Vijh που του είπε πως υπάρχει ελπίδα αλλά δεν θα ήταν εύκολη υπόθεση.

Το σώμα του, όπως του εξήγησε, σχημάτισε ιστό γύρω από τη βαζελίνη επειδή είναι ξένο σώμα και προσπαθεί να το απομακρύνει.

Για να μπορέσει τελικά να απομακρύνει τον ιστό, ο Dr Vik Vijh έπρεπε να του "ξεφλουδίσει" το πέος σαν να πρόκειται για μια μπανάνα. 

Πηγή: Dailystar

αναρτηση  http://www.newsit.gr/kosmos/enesh-vazelinhs-peos-friktoi-ponoi-apoxh-sex-0205/393321