ΕΔΩ ΑΛΕΞΑΝΔΡΕΙΑ -ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΤΗΣ ΑΙΓΥΠΤΟΥ-ΣΤΥΛΟΒΑΤΕΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ- http://alexandria323232.blogspot.com/ email: gdsdgreece@gmail.com ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΠΩΛΗΣΗ Η ΕΝΟΙΚΙΑΣΗ ΤΩΝ ΠΑΡΘΕΝΩΝΩΝ ΜΑΣ ΣΤΗΝ ΑΛΕΞΑΝΔΡΕΙΑ Οι αναδημοσιεύσεις, τα σχόλια και οι απόψεις των σχολιαστών δεν απηχούν κατ' ανάγκη τις απόψεις του ιστολογίου μας και δεν φέρουμε καμία ευθύνη γι’ αυτά. Ειναι ομως αναφαιρετο δικαιωμα οιουδηποτε να μας ζητησει γραπτως την αποσυρση αναρτησης αιτιολογωντας εμπεριστατωμενα το αιτημα αποσυρσης
23 Οκτωβρίου 2009
Κατήγγειλε τη σύμβαση με τον ΟΛΠ ο όμιλος «MSC»
ΣTHN καταγγελία της σύμβασης με τον ΟΛΠ προχώρησε ο ελβετο-ιταλικός όμιλος MSC με σκοπό την επαναδιαπραγμάτευσή της με την COSCO που θα εκμεταλλεύεται την προβλήτα II αλλά και με τον ΟΛΠ που θα εκμεταλλεύεται από το 2010 την υπό κατασκευή σήμερα προβλήτα Ι.
Ο βασικός λόγος για τον οποίο ο όμιλος μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων οδηγήθηκε στην απόφαση αυτή έχει να κάνει με το γεγονός ότι τα τελευταία 2 χρόνια η εμπορευματική κίνηση στο λιμάνι έχει μειωθεί κατά 30%. Λόγω αυτής της μείωσης ο ελβετικο-ιταλικός όμιλος δεν μπορεί να πετύχει τις 500.00 κινήσεις σε ετήσια βάση (μόνο για φορτίο μεταφόρτωσης transit) που έχει υποχρέωση βάσει της σύμβασης, η οποία προβλέπει και ποινικές ρήτρες.
Με βάση τη σύμβαση με την COSCO, ο ΟΛΠ έχει εγγυημένο έσοδο για την επόμενη χρονιά 17,6 εκατ. ευρώ από τη διαχείριση της προβλήτας ΙΙ.
Επιπλέον, η κ. Λ. Κατσέλη δήλωσε σχετικά ότι θα έχει επαφές με την MSC προκειμένου να τους μεταπείσει, ενώ άφησε αιχμές για τους όρους της σύμβασης με τους Κινέζους, η οποία λειτουργεί εις βάρος των πελατών.
Υπενθυμίζεται ότι τυπικά από την 1η Οκτωβρίου η COSCO ανέλαβε την προβλήτα ΙΙ, στο πλαίσιο της σύμβασης παραχώρησης, αν και επί της ουσίας θα τη λειτουργεί ο ΟΛΠ έως ότου ολοκληρωθούν οι επενδύσεις στην προβλήτα Ι, η οποία θα περάσει πλέον από τον Ιούνιο του 2010 στον οργανισμό. Βέβαια, τα έσοδα από την προβλήτα ΙΙ έως τότε θα τα λαμβάνει η COSCO, καταβάλλοντας το συμφωνημένο ενοίκιο και καλύπτοντας τη μισθοδοσία των εργαζομένων συν ποσοστό 15%.
Σημειώνεται ότι η σύμβαση που είχε υπογραφεί το 2002 και είχε συζητηθεί ακόμα και στην Επιτροπή Ανταγωνισμού, όπου είχαν προσφύγει τρεις ελληνικές μεταφορικές εταιρίες για αθέμιτο ανταγωνισμό, έχει προκαλέσει ιδιαίτερο προβληματισμό τόσο στον ΟΛΠ, όσο και στην κινεζική COSCO.
Σε επίσημη ανακοίνωσή του ο ΟΛΠ αναφέρει: «Σχετικά με την διακοπή της σύμβασης εξυπηρέτησης αποκλειστικά φορτίου μεταφόρτωσης με την εταιρία MSC η διοίκηση του ΟΛΠ διευκρινίζει τα εξής:
Η σύμβαση ΟΛΠ - MSC περιλαμβάνεται στο πλαίσιο της σύμβασης παραχώρησης των προβλητών ΙΙ & ΙΙΙ μεταξύ ΟΛΠ και της COSCO Pacific, η οποία ως γνωστό έχει τεθεί σε εφαρμογή από την 1/10/2009. Από τη σύμβαση παραχώρησης ο ΟΛΠ εισπράττει ελάχιστο εγγυημένο αντάλλαγμα που δεν εξαρτάται από τον όγκο διακίνησης».