Από 2 ομογενείς των ΗΠΑ νέα εφαρμογή για τη δημιουργία ψηφιακών περιοδικών
Μια νέα πρόταση στο τρόπο δημιουργίας ψηφιακών περιοδικών προβάλλουν δύο Έλληνες στις ΗΠΑ, ο Γιάννης Βελισσαράκος και ο Άγγελος Κωστόπουλος, οι οποίοι έχουν πολύχρονη πορεία στο επιχειρηματικό χώρο σε Ελλάδα και Αμερική.
Οι δημιουργοί του PersonSpot, με έδρα την Ουάσιγκτον, μίλησαν στην ελληνική υπηρεσία της «Φωνής της Αμερικής» για την εφαρμογή τους (a social publishing application), που δίνει τη δυνατότητα στο χρήστη να δημιουργήσει, γρήγορα και εύκολα, ένα δικό του ηλεκτρονικό περιοδικό με περιεχόμενο που έχει ο ίδιος επιλέξει από το διαδίκτυο. Στη συνέχεια, μπορεί να το μοιραστεί με φίλους ή πελάτες του σε μέσα κοινωνικής δικτύωσης, όπως το Facebook ή το Twitter. Μπορεί να χρησιμοποιηθεί για ενημέρωση και για προσωπικά ενδιαφέροντα, ή για την προώθηση μίας εταιρείας ή μίας ιδέας.
Ο Γιάννης Βελισσαράκος και ο Άγγελος Κωστόπουλος τονίζουν ότι η εφαρμογή τους είναι «one click publishing», δηλαδή με ένα κλικ μπορεί να έχεις περιοδικό και αυτό το επιβεβαιώνουν όσοι το έχουν ήδη χρησιμοποιήσει, καθώς το PersonSpot είναι ήδη σε πειραματικό στάδιο. «Ελπίζουμε ότι αυτός θα είναι και ένας από τους λόγους, για τους οποίους θα έχει μεγάλη απήχηση», τονίζει ο Άγγελος Κωστόπουλος.
Το PersonSpot ανακοινώθηκε στις 22 Αυγούστου. Η ανάπτυξη της εφαρμογής έχει γίνει με την ομάδα που έχουν δημιουργήσει στην Ελλάδα. Αυτή τη στιγμή οι δύο εφευρέτες βρίσκονται στο στάδιο ανεύρεσης νέων κεφαλαίων, ώστε να μπορέσουν να αναπτύξουν περεταίρω την εφαρμογή τους και να επεκταθούν όσο το δυνατόν γρηγορότερα.
Σε ερώτηση κατά πόσο η εφαρμογή τους μπορεί να ανταγωνιστεί τις ανάλογες προσπάθειες που ανακοίνωσαν οι ιδρυτές του YouTube και του Twitter, οι δύο έλληνες είναι βέβαιοι ότι αυτό είναι εφικτό.
«Μπορείς να κτυπήσεις αυτά τα «μεγαθήρια» με κάποιους τρόπους, όπως αφοσίωση στο τι κάνεις, επιμονή, απλότητα και καινούργιες υπηρεσίες συνεχώς. Νομίζω ότι αυτή τη στιγμή έχουμε και τα τέσσερα αυτά στοιχεία», λέει ο Γιάννης Βελισσαράκος.
Ερωτηθείς για το ποια είναι, κατά την γνώμη τους, η μεγαλύτερη διαφορά που επικρατεί στο επιχειρηματικό κλίμα μεταξύ Ελλάδας και Αμερικής, ο Γιάννης Βελισσαράκος σημειώνει ότι αυτή δεν είναι η γραφειοκρατία, ούτε όλα αυτά που λέγονται στην Ελλάδα.
«Θεωρώ ότι η πιο σημαντική διαφορά είναι το γεγονός ότι στην Αμερική σου επιτρέπεται να κάνεις λάθος, ενώ στην Ελλάδα δεν σου δίνεται αυτή η δυνατότητα», τονίζει. Και συνεχίζει: «Αν κανείς λάθος στην Ελλάδα, καταστράφηκες. Αν κανείς λάθος στη Αμερική,είσαι κάποιος ο οποίος έχει εμπειρία και στο επόμενο βήμα σου θα βρεις κόσμο που θα σε στηρίξει, ακριβώς και μόνο επειδή έχεις κάνει λάθη».
«Αυτό είναι στο DNA της Αμερικής, υπάρχει ανταγωνισμός, ο ανταγωνισμός θεωρείται καλός, μέσα από τον ανταγωνισμό θα βγούνε οι λύσεις που θέλει να δει ο κόσμος, η αγορά. Και ο μόνος τρόπος να το κάνεις αυτό είναι να δοκιμάσεις, να προσπαθήσεις πολλές φορές», συμπληρώνει ο Άγγελος Κωστόπουλος.
Και καταλήγει: «Ζούμε στο χώρο, στον οποίο μας επιτρέπει να δούμε αυτό τον ανταγωνισμό. Το προϊόν που έχουμε είναι καλύτερο; Έχει καλύτερες προδιαγραφές, είναι πιο γρήγορο, πιο εύχρηστο; Αυτό θα το δείξει η αγορά. Εάν η αγορά δείξει ότι το δικό μας προϊόν είναι το καλύτερο, τότε θα βγούμε κερδισμένοι».
ΠΗΓΗ: techit.gr
Μια νέα πρόταση στο τρόπο δημιουργίας ψηφιακών περιοδικών προβάλλουν δύο Έλληνες στις ΗΠΑ, ο Γιάννης Βελισσαράκος και ο Άγγελος Κωστόπουλος, οι οποίοι έχουν πολύχρονη πορεία στο επιχειρηματικό χώρο σε Ελλάδα και Αμερική.
Οι δημιουργοί του PersonSpot, με έδρα την Ουάσιγκτον, μίλησαν στην ελληνική υπηρεσία της «Φωνής της Αμερικής» για την εφαρμογή τους (a social publishing application), που δίνει τη δυνατότητα στο χρήστη να δημιουργήσει, γρήγορα και εύκολα, ένα δικό του ηλεκτρονικό περιοδικό με περιεχόμενο που έχει ο ίδιος επιλέξει από το διαδίκτυο. Στη συνέχεια, μπορεί να το μοιραστεί με φίλους ή πελάτες του σε μέσα κοινωνικής δικτύωσης, όπως το Facebook ή το Twitter. Μπορεί να χρησιμοποιηθεί για ενημέρωση και για προσωπικά ενδιαφέροντα, ή για την προώθηση μίας εταιρείας ή μίας ιδέας.
Ο Γιάννης Βελισσαράκος και ο Άγγελος Κωστόπουλος τονίζουν ότι η εφαρμογή τους είναι «one click publishing», δηλαδή με ένα κλικ μπορεί να έχεις περιοδικό και αυτό το επιβεβαιώνουν όσοι το έχουν ήδη χρησιμοποιήσει, καθώς το PersonSpot είναι ήδη σε πειραματικό στάδιο. «Ελπίζουμε ότι αυτός θα είναι και ένας από τους λόγους, για τους οποίους θα έχει μεγάλη απήχηση», τονίζει ο Άγγελος Κωστόπουλος.
Το PersonSpot ανακοινώθηκε στις 22 Αυγούστου. Η ανάπτυξη της εφαρμογής έχει γίνει με την ομάδα που έχουν δημιουργήσει στην Ελλάδα. Αυτή τη στιγμή οι δύο εφευρέτες βρίσκονται στο στάδιο ανεύρεσης νέων κεφαλαίων, ώστε να μπορέσουν να αναπτύξουν περεταίρω την εφαρμογή τους και να επεκταθούν όσο το δυνατόν γρηγορότερα.
Σε ερώτηση κατά πόσο η εφαρμογή τους μπορεί να ανταγωνιστεί τις ανάλογες προσπάθειες που ανακοίνωσαν οι ιδρυτές του YouTube και του Twitter, οι δύο έλληνες είναι βέβαιοι ότι αυτό είναι εφικτό.
«Μπορείς να κτυπήσεις αυτά τα «μεγαθήρια» με κάποιους τρόπους, όπως αφοσίωση στο τι κάνεις, επιμονή, απλότητα και καινούργιες υπηρεσίες συνεχώς. Νομίζω ότι αυτή τη στιγμή έχουμε και τα τέσσερα αυτά στοιχεία», λέει ο Γιάννης Βελισσαράκος.
Ερωτηθείς για το ποια είναι, κατά την γνώμη τους, η μεγαλύτερη διαφορά που επικρατεί στο επιχειρηματικό κλίμα μεταξύ Ελλάδας και Αμερικής, ο Γιάννης Βελισσαράκος σημειώνει ότι αυτή δεν είναι η γραφειοκρατία, ούτε όλα αυτά που λέγονται στην Ελλάδα.
«Θεωρώ ότι η πιο σημαντική διαφορά είναι το γεγονός ότι στην Αμερική σου επιτρέπεται να κάνεις λάθος, ενώ στην Ελλάδα δεν σου δίνεται αυτή η δυνατότητα», τονίζει. Και συνεχίζει: «Αν κανείς λάθος στην Ελλάδα, καταστράφηκες. Αν κανείς λάθος στη Αμερική,είσαι κάποιος ο οποίος έχει εμπειρία και στο επόμενο βήμα σου θα βρεις κόσμο που θα σε στηρίξει, ακριβώς και μόνο επειδή έχεις κάνει λάθη».
«Αυτό είναι στο DNA της Αμερικής, υπάρχει ανταγωνισμός, ο ανταγωνισμός θεωρείται καλός, μέσα από τον ανταγωνισμό θα βγούνε οι λύσεις που θέλει να δει ο κόσμος, η αγορά. Και ο μόνος τρόπος να το κάνεις αυτό είναι να δοκιμάσεις, να προσπαθήσεις πολλές φορές», συμπληρώνει ο Άγγελος Κωστόπουλος.
Και καταλήγει: «Ζούμε στο χώρο, στον οποίο μας επιτρέπει να δούμε αυτό τον ανταγωνισμό. Το προϊόν που έχουμε είναι καλύτερο; Έχει καλύτερες προδιαγραφές, είναι πιο γρήγορο, πιο εύχρηστο; Αυτό θα το δείξει η αγορά. Εάν η αγορά δείξει ότι το δικό μας προϊόν είναι το καλύτερο, τότε θα βγούμε κερδισμένοι».
ΠΗΓΗ: techit.gr