Προς Panhellenicpost.com Athens
Αγαπητε κ Χρηστο Μαλασπινα
Σας ευχαριστουμε θερμα για το πολυ ωραιο σημερινο σας αρθρο με τιτλο ¨" επι οσων ειπε ο κ Βενιζελος, οπου κανετε και μνεια για το "ΝΕΟ ΣΑΕ¨" του οποιου το προεδρειο επρεπε να ειχε συσταθει τον Ιουνιο του 2013
Δυστυχως με την απομακρυνση του π Υφυπεξ κ Κωστα Τσιαρα και την μετακινηση του κ Αδωνι Γεωργιαδη σε αλλο υπουργειο εμεις οι ομογενεις νοιωθουμε παλι τον εμπαιγμο εις βαρος των αποδημων αφου ο καθόλα αξιολογος νεος Υφυπεξ για θεματα αποδημου Ελληνισμου κ Ακης Γεροντοπουλος εκ των πραγματων πρεπει να ενημερωθει πληρως για το τι ειπωθηκε -τι εγραφη-τι εψηφισθη -τι ζητα η ομογενεια μεχρι σημερα και κατα συνεπεια θα πρεπει να διαβαζει για μεγαλο χρονικο διαστημα οποτε ¨φτου και απ την αρχη" και ο Θεος μονο ξερει ποτε θα συσταθει ενα νεο ΣΑΕ κοινα αποδεκτο απ ολη την ομογενεια
Περαν αυτου οπως σωστα γραφεται στο αρθρο σας, η Ελλαδα παντα ζητουσε την συναλλαγματικη υποστηριξη της ομογενειας ,και μαλιστα εδινε και ευσημα σε οποιον εφερνε ξενο συναλλαγμα στην χωρα διδοντας του μια εκπτωση της ταξεως του 10% στην εφορια αν ο ομογενεις εφερνε ξενο συναλλαγμα και αγοραζε καποιο κινητο η ακινητο παρουσιαζοντας τα γνωστα ¨κοκκινα χαρτακια" δραχμοποιησης σε ελληνικες τραπεζες
Εν ολιγεις η πολιτεια εδινε κινητρα στους ομογενεις και ναυτικους να φερνουν ξενο συναλλαγμα στην χωρα ενω τωρα με τους σημερινους φορολογικους νομους κανενας ομογενης δεν εχει την διαθεση να χασει τα χρηματα του αφου το νομοσχεδιο ομιλει οτι πρεπει να "χαρατσωθει" με ενα 45% αν φερει το συναλλαγμα του στην Ελλαδα
Αν θελει η Ελλαδα να προοδευσει οικονομικα, θα πρεπει να δωσει κινητρα στην ομογενεια-στους ναυτικους στους Ελληνες και ξενους εφοπλιστες ωστε να επενδυσουν στην Ελλαδα και μη ξεχναμε τον Α.Ν 89 του 1967 (Law 89) που θεσπισε η τοτε κυβερνηση των συνταγματαρχων δελεαζοντας τους Ελληνες και ξενους εφοπλιστες και επιχειρηματιες να ανοιξουν Ελληνικες εταιρειες στην Ελλαδα προσφεροντας θεσεις εργασιας και μειωνοντας την ανεργια αφου το εισερχομενο συναλλαγμα ειχε φορολογικες ελαφρυνσεις συμφωνα με αυτον τον "εξυπνο" νομο
Ριξτε μια ματια στην περιφημη Ακτη Μιαουλη του Πειραια με τα μεγαλοπρεπει εφοπλιστικα κτηρια και γραφεια που εγιναν μετα τον νομο ΑΝ 89-67 και συγκρινατε την με την καποτε υποβαθμισμενη Πειραιωτικη συνοικια με τα γνωστα ονοματα "τρουμπα-" (Φιλωνος Νοταρα) και "καρβουνιαρικα "(ακτη Ξαβεριου)
Ας μη "πανηγυριζουμε" μονο με τον κινεζικο ναυτικο κολοσο COSCO , τον οποιον πρεπει να ευχαριστουμε αφου επενδυσε στην Ελλαδα- χωρις να πολυ-ενδιαφερεται για τα οικονομικα της πραγμα σπανιο για μεγαλοεπενδυτες
Ειχαν λογους να επενδυσουν στον Πειραια ,ηταν και ειναι μια πολυ κερδοφορα επενδυση, αφου τα δεκαδες πλοια της Cosco που ερχονται απο την Απω ανατολη και Ασια , μεταφορτωνοντας τα εμπορευματοκιβωτια τους (Containers) στο λιμανι του Πειραια ,οπου μετα προωθουνται οδικως η σιδηροδρομικως σε ολη την κεντρικη και βορεια ευρωπη κερδιζουν εκατομμυρια, αφου το ταξειδι των μεγαλων αυτων πλοιων σταματα στον Πειραια και οχι σε λιμανια της Βορειου η δυτικης ευρωπης πραγμα που σημαινει οτι τα πλοια της Cosco "γλυτωνουν¨ αλλες 15-20 πλευσιμες ημερες και φυσικα ημερησια εξοδα και καυσιμα του πλοιου που σημερα ειναι πανακριβα και αγγιζουν τα 25.000 δολλαρια την ημερα.
Οι κινεζοι ειναι εξυπνοι επιχειρηματιες και μετρουν ακομα και ενα cents του δολλαριου -τα κερδη τους ειναι τεραστια με την επενδυση που εκαναν στον Πειραια, εξ ου και τα προσφατα "ευσημα"προς την Ελλαδα του προεδρου της Cosco
Θελουμε και αλλες μικρο -COSCO και τετοιες υπαρχουν χιλιαδες , αρκει να τους δωθουν κινητρα και οχι νομικα χαρατσια
ΕΔΩ ΑΛΕΞΑΝΔΡΕΙΑ
Αγαπητε κ Χρηστο Μαλασπινα
Σας ευχαριστουμε θερμα για το πολυ ωραιο σημερινο σας αρθρο με τιτλο ¨" επι οσων ειπε ο κ Βενιζελος, οπου κανετε και μνεια για το "ΝΕΟ ΣΑΕ¨" του οποιου το προεδρειο επρεπε να ειχε συσταθει τον Ιουνιο του 2013
Δυστυχως με την απομακρυνση του π Υφυπεξ κ Κωστα Τσιαρα και την μετακινηση του κ Αδωνι Γεωργιαδη σε αλλο υπουργειο εμεις οι ομογενεις νοιωθουμε παλι τον εμπαιγμο εις βαρος των αποδημων αφου ο καθόλα αξιολογος νεος Υφυπεξ για θεματα αποδημου Ελληνισμου κ Ακης Γεροντοπουλος εκ των πραγματων πρεπει να ενημερωθει πληρως για το τι ειπωθηκε -τι εγραφη-τι εψηφισθη -τι ζητα η ομογενεια μεχρι σημερα και κατα συνεπεια θα πρεπει να διαβαζει για μεγαλο χρονικο διαστημα οποτε ¨φτου και απ την αρχη" και ο Θεος μονο ξερει ποτε θα συσταθει ενα νεο ΣΑΕ κοινα αποδεκτο απ ολη την ομογενεια
Περαν αυτου οπως σωστα γραφεται στο αρθρο σας, η Ελλαδα παντα ζητουσε την συναλλαγματικη υποστηριξη της ομογενειας ,και μαλιστα εδινε και ευσημα σε οποιον εφερνε ξενο συναλλαγμα στην χωρα διδοντας του μια εκπτωση της ταξεως του 10% στην εφορια αν ο ομογενεις εφερνε ξενο συναλλαγμα και αγοραζε καποιο κινητο η ακινητο παρουσιαζοντας τα γνωστα ¨κοκκινα χαρτακια" δραχμοποιησης σε ελληνικες τραπεζες
Εν ολιγεις η πολιτεια εδινε κινητρα στους ομογενεις και ναυτικους να φερνουν ξενο συναλλαγμα στην χωρα ενω τωρα με τους σημερινους φορολογικους νομους κανενας ομογενης δεν εχει την διαθεση να χασει τα χρηματα του αφου το νομοσχεδιο ομιλει οτι πρεπει να "χαρατσωθει" με ενα 45% αν φερει το συναλλαγμα του στην Ελλαδα
Αν θελει η Ελλαδα να προοδευσει οικονομικα, θα πρεπει να δωσει κινητρα στην ομογενεια-στους ναυτικους στους Ελληνες και ξενους εφοπλιστες ωστε να επενδυσουν στην Ελλαδα και μη ξεχναμε τον Α.Ν 89 του 1967 (Law 89) που θεσπισε η τοτε κυβερνηση των συνταγματαρχων δελεαζοντας τους Ελληνες και ξενους εφοπλιστες και επιχειρηματιες να ανοιξουν Ελληνικες εταιρειες στην Ελλαδα προσφεροντας θεσεις εργασιας και μειωνοντας την ανεργια αφου το εισερχομενο συναλλαγμα ειχε φορολογικες ελαφρυνσεις συμφωνα με αυτον τον "εξυπνο" νομο
Ριξτε μια ματια στην περιφημη Ακτη Μιαουλη του Πειραια με τα μεγαλοπρεπει εφοπλιστικα κτηρια και γραφεια που εγιναν μετα τον νομο ΑΝ 89-67 και συγκρινατε την με την καποτε υποβαθμισμενη Πειραιωτικη συνοικια με τα γνωστα ονοματα "τρουμπα-" (Φιλωνος Νοταρα) και "καρβουνιαρικα "(ακτη Ξαβεριου)
Ας μη "πανηγυριζουμε" μονο με τον κινεζικο ναυτικο κολοσο COSCO , τον οποιον πρεπει να ευχαριστουμε αφου επενδυσε στην Ελλαδα- χωρις να πολυ-ενδιαφερεται για τα οικονομικα της πραγμα σπανιο για μεγαλοεπενδυτες
Ειχαν λογους να επενδυσουν στον Πειραια ,ηταν και ειναι μια πολυ κερδοφορα επενδυση, αφου τα δεκαδες πλοια της Cosco που ερχονται απο την Απω ανατολη και Ασια , μεταφορτωνοντας τα εμπορευματοκιβωτια τους (Containers) στο λιμανι του Πειραια ,οπου μετα προωθουνται οδικως η σιδηροδρομικως σε ολη την κεντρικη και βορεια ευρωπη κερδιζουν εκατομμυρια, αφου το ταξειδι των μεγαλων αυτων πλοιων σταματα στον Πειραια και οχι σε λιμανια της Βορειου η δυτικης ευρωπης πραγμα που σημαινει οτι τα πλοια της Cosco "γλυτωνουν¨ αλλες 15-20 πλευσιμες ημερες και φυσικα ημερησια εξοδα και καυσιμα του πλοιου που σημερα ειναι πανακριβα και αγγιζουν τα 25.000 δολλαρια την ημερα.
Οι κινεζοι ειναι εξυπνοι επιχειρηματιες και μετρουν ακομα και ενα cents του δολλαριου -τα κερδη τους ειναι τεραστια με την επενδυση που εκαναν στον Πειραια, εξ ου και τα προσφατα "ευσημα"προς την Ελλαδα του προεδρου της Cosco
Θελουμε και αλλες μικρο -COSCO και τετοιες υπαρχουν χιλιαδες , αρκει να τους δωθουν κινητρα και οχι νομικα χαρατσια
ΕΔΩ ΑΛΕΞΑΝΔΡΕΙΑ