Αδικη επιθεση στο Ζήτημα χειροτονίας γυναικών που εθεσε ο Μητροπολίτης Ιωαννουπόλεως και Πρετορίας κ. Σεραφείμ
Απορω γιατι τετοια μεγαλη επιθεση εναντιον του Μητροπολιτη Ιωαννουπολεως κ Σεραφειμ , οποιος εθεσε θεμα χειροτονιας Γυναικων
Διαβαζοντας ενα αποσπασμα του για το θεμα αυτο δεν βλεπω καμμια παρατυπια, αφου ειναι μονο προταση και προτεινει να συζητηθει στην Μεγαλη πανορθοδοξο Συνοδο για τελικη αποφαση, για την βελτιωση της σωτηριολογικης διακονιας της εκκλησιας μας οπως αναφερει.
Αποσπασπασμα απο το αρθρο του Μητροπολιτ稨
{ Τελειώνοντας, θα ήθελα να θέσω κι ένα ερώτημα για να γίνει μια σοβαρή θεολογική συζήτηση που θα βοηθήσει την Μέλλουσα να συνέλθει Μεγάλη Πανορθόδοξο Σύνοδο για τελική απόφαση για το θέμα της χειροτονίας των Γυναικών.Ποιοί είναι οι θεολογικοί λόγοι που μας εμποδίζουν να είμαστε θετικοί εις το θέμα της χειροτονίας των Γυναικών;Aν στην εποχή των Αποστόλων η Πατριαρχική κοινωνία δεν επέτρεπε την χειροτονία των γυναικών, όπως και στην εξάλειψη της δουλείας, η εποχή μας είναι έτοιμη για την υπέρβαση αυτή με κριτήριο την βελτίωση της σωτηριολογικής διακονίας της Εκκλησίας μας για τη σωτηρία ψυχών και σωμάτων}
Προφανως ο Μητροπολιτης κ Σεραφειμ επειδη ζει στην Αφρικη κατω απο αντιξοες συνθηκες οπως και αλλοι Μητροπολιτες και επισκοποι στην Μαυρη Ηπειρο, βλεποντας οτι υπαρχει σοβαρη ελλεψη Ελληνων διακονων και ιερεων στοχευει στην καθ'οιονδηποτε τροπον 100/100% ελληνικοτητα των εκκλησιων μας και καλως εθεσε αυτο το θεμα, αφου οι εν Ελλαδι και εν Κυπρω "καλοπερασακηδες" σπανιως η σχεδον καθολου δεν θελουν να ενταχθουν στο δυναμικο του Ιεραποστολικου εργου που τελει το Δευτεροβαθμιο Πατριαρχειο Αλεξανδρειας υπο την αιγιδα της Α.Θ.Μ Παπα και Πατριαρχου Αλεξανδρειας και πασης Αφρικης κκ ΘΕΟΔΩΡΟΥ Β'.
Ο Σεβ. μητροπολίτης δεν αναφέρθηκε στην Χειροτοινία Γυναικών Ιερέων. Αλλά στην Χειροτονία Διακοννισών. Οι Ιερείς είναι πατρικό αξίωμα και όχι Μητρικό. Οι διάκονοι δεν είναι ιερείς. Ο βαθμός του διακόνου είναι ταυτόχρονα και πατρικό και μητρικό αξίωμα. Μην μπερδέυουμε λίγο τα πράγματα.
Πάντα από την αρχαία εκκλησία αλλά και σήμερα σε μερικά ορθόδοξα κράτη υπάρχουν διακόνισσες. Αυτό στην Ελλάδα σταμάτησε περίπου το 1980 όπου και δεν υπήρε ενδιαφέρον από τις γυναικες για κάτι τέτοιο. Στον κλήρο η γυναίκα εισερχεται είτε ως μοναχη είτε ως διακόνισσα ή υποδιακόνισσα. Όμως δεν μπορεί να φέρει πατρικά αξιώματα, αλλά τα μητρικά αξιώματα.
Ο θεσμός δεν έχει κατεργηθεί αλλά έχει εκλήψει θεωρούμε λοιπόν ότι δεν υπάρχει λόγος αναφοράς και καλό θα ήταν να συνεχισει ή μαλλον να αρχισει να ξαναγίνεται. Οπότε ο τίτλος σας είναι λάθος άλλο υποδιακονος άλλο διακονος άλλο ιερεύς άλλο αρχιερευς.
Μιλάμε λοιπόν για έναν θεσμό που υπήρχε πάντα στην εκκλησία μας και είναι φυσικό να αρχίσει να υφίσταται. Το παρόν που αναφέρει ο σεβ. κ. Σεραφείμ το είχε αναφέρει στο παρελθόν και αναλυτικότερα και ο Σεβ. τ. Μητροπολίτης Πειραιώς κ. Καλλίνικος σε συνεντευξή του και μάλιστε είχε αγωνιστεί να βρεθούν τέτοιες κατάλληλες γυναίκες, δυστυχώς η υγεία του του επέβαλε βιαίως παραίτηση και ως εκ τούτου το θέμα πάγωσε.
Ας γινει λοιπον αυτο που ζητα ο Μητροπολιτης Σεραφειμ και ας εφαρμοσθει στις Μητροπολεις της Αφρικης οπου υπαρχει σοβαρη ελλειψη απο ψαλτες-διακονους-και ιερεις, εκτος αν υπαρχουν "εθελοντες" ανδρες απο την Ελλαδα και Κυπρο να στελεχωσουν τις εκκλησιες μας, κατι το οποιο το βλεπω πολυ"χλωμο" λογω διαφορας μισθολογιου, και συνθηκων διαβιωσης.
Τελικα τι ειναι καλλιτερο?
Ελληνικες φωνες στις εκκλησιες μας απο Ελληνες ανεξαρτητου φυλου??
η να γεμισουμε τις εκκλησιες με καθε ειδος "καρυδιας καρυδι"
ΕΝΑΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΕΙΑΝΟΣ