Αγαπητε Χρηστο ,
Εμαθα οτι πληρωνουμε 30.000.000 ευρω καθε χρονο για ενοικιο πυροσβεστικων ελικοπτερων ενω τα δικα μας 26 πυροσβεστικα καναντερ χρειαζονται επισκευες.
Επειδη εμεις οι ομογενεις και ειδικωτερα οι Ελληνοαιγυπτιοι (οπως σας ειπα σε προηγουμενο αρθρο μου ) εχουμε λυσεις διερωτωμεθα τι προσφερουν αυτα τα ακριβα ενοικιαζομενα ελικοπτερα????
Τι μπορει να προσφερουν σε μεγαλες πυρκαγιες σαν και αυτες που εκαψαν ολη την Αττικη και πριν 2 χρονια την μιση πελοποννησο??
Τοσο αυτα τα ελικοπτερα με 2 τοννους νερου οσο και τα καναντερ με 5 τοννους νερου δεν κανουν τιποτα αλλο απο το να "¨κατουρανε" πανω στις φωτιες.
Υπαρχει καλλιτερη ευκολη ,φθηνη και πιο αποτελεσματικη και την εχετε διπλα σας σε ολα τα στρατιωτικα αεροδρομια
Εχετε τα C-130 (HERCULES) της πολεμικης μας αεροποριας τα οποια σηκωνονται με βαρος 70 τοννων και καθαρο φορτιο 35 τοννους.
Το ιδιο αντιμετωπιζεται μια πυρκαγια ριχνοντας 2-5 τοννους νερου και το ιδιο με 22/25 τοννους νερου????
Αν παρει φωτια το σπιτι σας (κτυπα ξυλο) πως θα την σβησετε ?? με μπουκαλια νερου και κουβαδες? η θα φωναξετε την πυροσβεστικη να ριξει τοννους νερου ωστε να σβησει αμεσως η φωτια??
Τα HERCULES C-130 εχουν πολλες δυνατοτητες διοτι μπορουν να πετουν και σε πολυ χαμηλο υψος προσγειωνονται ακομα και σε μικρους δρομους και η κατασκευη τους εγινε ωστε να λειτουργουν και σαν πυροσβεστικα , περαν του γεγονοτος οτι τετοια αεροπλανα μεταχειρισμενα σε καλη κατασταση στην Αμερικη και Ρωσσια και αλλου πωλουνται "με το κιλο".
Αν κανετε μια μικρη λυομενη μετασκευη μεσα σε αυτα τα αεροπλανα ωστε να γεμιζουν ολο νερο απο διπλανα αεροδρομια με βυτιοφορα που θα φερνουν θαλασσινο νερο, νομιζω οτι θα λυθει το προβλημα των πυρκαγιων.
Μερικα σχολια για τα C-130
Ικανό για βραχείες από-προσγειώσεις από απροετοίμαστους διαδρόμους, το C-130 αρχικά σχεδιάστηκε σαν μεταγωγικό αεροσκάφος φορτίου, προσωπικού και αεροδιακομιδή τραυματιών. Ο σχεδιασμός του αεροσκάφους παρείχε την απαιτούμενη ευελιξία ώστε να χρησιμοποιηθεί σε μια πλειάδα ρόλων, εναέριας επίθεσης, έρευνας και διάσωσης, αναγνώρισης και πρόγνωσης καιρού, υποστήριξης επιστημονικών ερευνών, εναέριου ανεφοδιασμού και αεροπυρόσβεσης.
Βάρος
Άδειο
38,000 kg ( 38 τοννους)
Μέγιστο απογείωσης
70,300 kg (73, 3 τοννους)
Άδειο
38,000 kg ( 38 τοννους)
Μέγιστο απογείωσης
70,300 kg (73, 3 τοννους)
Ταχύτητα
376 χ.α.ω.
Βαθμός ανόδου
1.375 μέτρα / λεπτό
Εμβέλεια
2.427 χλμ
376 χ.α.ω.
Βαθμός ανόδου
1.375 μέτρα / λεπτό
Εμβέλεια
2.427 χλμ