Ολοι οι Ελληνες εντος και εκτος Ελλαδας περιμενουμε με αγωνια τα αποτελεσματα της ανασκαφης στην Αμφιπολη και ολοι ελπιζουμε πραγματικα να ευρισκεται εκει ο Ελληνας Βασιληας Φιλιππος -(πατερας του Μ Αλεξανδρου) η Ολυμπιαδα (μητερα του) η ο Ναυαρχος του στρατηλατη μας Νεαρχος ακομα και ο Ταφος της συζυγου του Ρωξανης η του υιου τους (Αλεξανδρου) η ο ιδιος ο στρατηλατης μας
Και λεμε οτι ελπιζομε να ειναι εκει στην Αμφιπολη ενταφιασμενος ο Βασιληας Φιλιππος δεδομενου οτι αυτος ο ταφος της Βεργινας ενω ειχε αποδοθει στον Φιλιππο (ανδρονικος) στην πραγματικοτητα δεν ειναι αληθεια αφου η σωρος που ευρεθη εκει δεν ταυτιζεται με τον Ελληνα Βασιλεα Φιλιππο λογω του τραυματισμου του απο δορυ στο δεξι ματι αλλα και στο γονατο του
Η ολη υποθεση μαλλον δεν οδηγει σε ταφο , αλλα ισως σε καποιο ανακτορο η εν πασει περιπτωσει σε κατι αξιολογο κτιριο της εποχης του Φιλιππου και του Μ, Αλεξανδρου
Η εισοδος με τους 2 λεοντες και εν συνεχεια η αποκαλυψη των 2 καρυατιδων σαν "φυλακες" ειναι σπανιο φαινομενο ταφου
" υψηλου βασιλικου η στρατιωτικου ενοικου " αφου οι γνωστες καρυατιδες εχουν καταγωγη απο την Σπαρτη πολη με την οποια ο στρατηλατης μας δεν ειχε καλες σχεσεις (ενθυμειστε το Ἑγω ο Αλεξανδρος βασιλευς της Ελλαδος πλην λακεδαιμονιων)
Εκτός από το Ερέχθειο συναντάμε Καρυάτιδες το 525 π.Χ. στον απλό ναό του Θησαυροφυλακίου των Σιφναίων στους Δελφούς, όπου δύο Κόρες με ιωνική ενδυμασία στηρίζουν το αέτωμα.
Καρυάτιδες επίσης βρίσκονταν και στα μικρά προπύλαια της Ελευσίνας. Οι δύο υπερμεγέθεις κόρες αντικαθιστούσαν τους κίονες. Μια από αυτές εκτίθεται στο μουσείο της Ελευσίνας ενώ η δεύτερη βρίσκεται στο Fitzwilliam Museum του Cabridge
Στην αρχαία αρχιτεκτονική τέχνη, ιδίως στον Ιωνικό ρυθμό οι κίονες συχνά αντικαθίσταντο με αναπαράσταση λυγερής γυναικείας μορφής.
Στον Δωρικό ρυθμό αντίθετα, προτιμούσαν τα γεροδεμένα ανδρικά κορμιά.
Οι Καρυάτιδες έχουν τα χέρια ελεύθερα, ενώ το βάρος στηρίζεται απλά και ανάλαφρα με το κεφάλι. Οι Άτλαντες αντίθετα χρησιμοποιούν τους ώμους, την πλάτη και τα χέρια δίνοντας την εντύπωση ιδιαίτερου φόρτου βάρους.
Η κλασική μορφή της Καρυάτιδας είναι ντυμένη με απλούς μα και κολακευτικούς πέπλους και χιτώνες. Έχει ευθύγραμμη και λυγερή κορμοστασιά, και τα πόδια ή κλειστά ή το δεξί ή το αριστερό πόδι ελαφριά εμπρός, χωρίς να βαδίζει.
Τα χέρια είναι στο πλάι και προς τα κάτω, ενώ μερικές φορές στο ένα χέρι κρατούν ένα αφιέρωμα. Οι δίπλες στα ρούχα τους εναρμονίζουν με τα αυλάκια των κιόνων, κάνουν όμως παραλλαγές, καθώς ακολουθούν τις καμπύλες του σώματος.
Οι Καρυάτιδες ήταν επιφανειακά ζωγραφισμένες στην αρχαία εποχή, αλλά τα χρώματα χάθηκαν με το πέρασμα του χρόνου.
Οι Καρυάτιδες στο Ερέχθειο της Ακρόπολης ανήκουν στην καλλιτεχνική σχολή του πλούσιου στιλ και επηρέασαν καλλιτεχνικά την αρχιτεκτονική διακοσμητική τέχνη μέχρι και το τέλος του 19ου αιώνα.
Συχνά στοιχεία απομίμησης βρίσκουμε στον Μανιερισμό, καλλιτεχνική ροή του 16ου αιώνα.
Σε οτι αφορα την ελπιδας ολων μας να ευρισκεται στην Αμφιπολη ο ταφος του Μεγαλυτερου Ελληνα εκπολιτιστη και στρατηλατη μας (Μ Αλεξανδρου) ισως μπορει να προκυψει απο τα ακολουθα¨
1- Η Ο Πτολεμαιος που φερεται κατα την ιστορια να ἑκλεψε την σωρο του Μ Αλεξανδρου αντι να τον στειλει στην Αλεξανδρεια τον εστειλε στην Αμφιπολη ενω η σωρος που εστειλε στην Αλεξανδρεια με το ακριβο φερετρο ισως ηταν καποιου αλλου στρατηγου!!, η
2-Η Βασιλισσα Κλεοπατρα της αιγυπτου (Ελληνιδα) η οποια ειχε συναψει ερωτικες σχεσεις με Ρωμαιο Αυτοκρατορα -του δωρησε το χρυσο φερετρο με την σωρο του Αλεξανδρου ο οποιος εν συνεχεια τον παρεχωρησε στην εκκλησια του Αγιου Μαρκου της Βενετιας (σημ Αποστολος Μαρκος ειναι ο ιδρυτης του Πατριαρχειου Αλεξανδρειας) και στην συνεχεια ο "καψουρης"" αυτοκρατορας (με την Κλεοπατρα) τον εδωσε στην Αμφιπολη κατοπιν συναλλαγων (δηλαδη τα παντα για τα ταλαντα !!!)
ΕΔΩ ΑΛΕΞΑΝΔΡΕΙΑ