Στη σύνδεση της Θεσσαλονίκης με υδροπλάνα προσανατολίζονται ο δήμος της πόλης και το υπ. Ανάπτυξης. Όπως ανακοινώθηκε μετά από συνάντηση των κ.κ. Χατζηδάκη και Μπουτάρη, που έγινε το πρωί της Τρίτης, η σύνδεση της Θεσσαλονίκης με υδροπλάνα και η προετοιμασία του θεσμικού πλαισίου για την ανάπτυξη της συγκεκριμένης αγοράς βρίσκεται ψηλά στην ατζέντα και των δύο πλευρών.
Μάλιστα από την συμπρωτεύουσα παράγοντες που βρίσκονται κοντά στον δήμαρχο Γ. Μπουτάρη σχολίαζαν ότι τα υδροπλάνα αποτελούν μια εξαιρετική εναλλακτική λύση στην σύνδεση της πόλης με τα νησιά του Αιγαίου, ιδίως μετά την απροθυμία ακτοπλοϊκών εταιρειών να καλύψουν τη συγκεκριμένη ζήτηση. Υπενθυμίζεται σχετικά ότι πρόσφατα η ΝΕΛ υπαναχώρησε στην πρόθεση της να καλύψει την γραμμή Θεσσαλονίκη – Β. Σποράδες- Βόλος, με ότι αυτό συνεπάγεται για τους κατοίκους και την οικονομία των συγκεκριμένων περιοχών, αλλά και το τουριστικό ρεύμα που –θεωρητικά τουλάχιστον – υπάρχει.Σημειώνεται ότι το λιμάνι της Θεσσαλονίκης – και συνεπώς και τα υδροπλάνα που θα «πιάνουν» εκεί αποτελεί λιμάνι αφετηρίας όχι μόνο για τους κατοίκους ολόκληρης της Βόρειου Ελλάδας, αλλά δυνητικά και για τους χιλιάδες ανατολικοευρωπαίους τουρίστες που κατεβαίνουν κάθε χρόνο στη Χαλκιδική και με ένα γρήγορο και οικονομικό μέσο, όπως είναι τα υδροπλάνα, θα μπορούσαν να προωθηθούν και προς τα νησιά του Αιγαίου – ιδίως του Βόρειου Αιγαίου.
Μάλιστα από την συμπρωτεύουσα παράγοντες που βρίσκονται κοντά στον δήμαρχο Γ. Μπουτάρη σχολίαζαν ότι τα υδροπλάνα αποτελούν μια εξαιρετική εναλλακτική λύση στην σύνδεση της πόλης με τα νησιά του Αιγαίου, ιδίως μετά την απροθυμία ακτοπλοϊκών εταιρειών να καλύψουν τη συγκεκριμένη ζήτηση. Υπενθυμίζεται σχετικά ότι πρόσφατα η ΝΕΛ υπαναχώρησε στην πρόθεση της να καλύψει την γραμμή Θεσσαλονίκη – Β. Σποράδες- Βόλος, με ότι αυτό συνεπάγεται για τους κατοίκους και την οικονομία των συγκεκριμένων περιοχών, αλλά και το τουριστικό ρεύμα που –θεωρητικά τουλάχιστον – υπάρχει.Σημειώνεται ότι το λιμάνι της Θεσσαλονίκης – και συνεπώς και τα υδροπλάνα που θα «πιάνουν» εκεί αποτελεί λιμάνι αφετηρίας όχι μόνο για τους κατοίκους ολόκληρης της Βόρειου Ελλάδας, αλλά δυνητικά και για τους χιλιάδες ανατολικοευρωπαίους τουρίστες που κατεβαίνουν κάθε χρόνο στη Χαλκιδική και με ένα γρήγορο και οικονομικό μέσο, όπως είναι τα υδροπλάνα, θα μπορούσαν να προωθηθούν και προς τα νησιά του Αιγαίου – ιδίως του Βόρειου Αιγαίου.