19 Νοεμβρίου 2014

ΣΤΗΝ ΜΕΣΗ ΑΝΑΤΟΛΗ ΕΠΕΚΕΤΕΙΝΕΤΑΙ Η Aegean για το 2015

Στη Μέση Ανατολή, στην ευρύτερη Β. Αφρική και Ανατολή, «βάζει πόδι» η αεροπορική εταιρεία Aegean με τα σχέδια του 2015 να περιλαμβάνουν συνολικά 8 χώρες (Αίγυπτος, Λίβανος, Ιορδανία, Ισραήλ, Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα, Κουβέιτ, Σαουδική Αραβία, Ιράν).  Ένα χρόνο μετά τη συγχώνευση του ομίλου με την Ολυμπιακή, το νέο και δυναμικό πρόγραμμα επιβεβαιώνει τη συμβολή της Aegean ως φορέας ανάπτυξης του ελληνικού τουρισμού και της ελληνικής οικονομίας, περιλαμβάνοντας συνολικά ένα δίκτυο 134 προορισμών, 100 εξωτερικού και 34 εσωτερικού σε 42 χώρες και την Ελλάδα, με 15.000.000 διαθέσιμες θέσεις, 2 εκατομμύρια περισσότερες από το 2014.

 "Βάζει πόδι" στη Μέση Ανατολή η Aegean για το 2015
Συγκεκριμένα, όπως παρουσιάστηκε  στο Ηράκλειο Κρήτης, παρουσία της Υπουργού Τουρισμού, κ. Όλγας Κεφαλογιάννη, του Περιφερειάρχη Κρήτης, κου Σταύρου Αρναουτάκη  και εκπροσώπων της τοπικής αυτοδιοίκησης και παραγωγικών και οικονομικών φορέων της Κρήτης, στο νέο δίκτυο πτήσεων της AEGΕAN προστίθενται 10 νέες χώρες (Ολλανδία, Μάλτα, Κουβέιτ, Φινλανδία, Σαουδική Αραβία, Εσθονία, Νορβηγία, Ιράν, Αρμενία, Κροατία) και 16 διεθνείς προορισμοί (Ελσίνκι, Τουλούζη, Ντωβίλ, Μετς, Νάπολη, Πίζα, Μάλτα, Άμστερνταμ, Κουβέιτ, Πάφος, Ριάντ, Ταλίν, Όσλο, Τεχεράνη, Ντουμπρόβνικ, Γερεβάν), ενώ αυξάνεται σημαντικά ο αριθμός των προορισμών και η συχνότητα των δρομολογίων σε χώρες πηγές τουρισμού όπως  Γαλλία, Ιταλία  Ελβετία, Αγγλία και Γερμανία.
Στο πλαίσιο αυτό, η αεροπορική εταιρεία διατηρεί το ενδιαφέρον ανάπτυξης στην Κύπρο, αν και ο στόχος μοιάζει να είναι η πύκνωση δρομολογίων από το νησί χωρίς τη συμβολή της Cyprus, εξαιτίας των γεωπολιτικών και πολιτικών δυσκολιών της Κυπριακής Δημοκρατίας και της Τουρκίας. Σημειώνεται πως η AEGEAN έπειτα από το πρόσφατο επενδυτικό της πρόγραμμα σε επιπλέον αεροσκάφη Airbus A320ceos, αποτελεί έναν από τους νεότερους στόλους στην Ευρώπη, με 56 αεροσκάφη συνολικά.
Η αύξηση των πτήσεων θα είναι εντονότερη το 2015 από την κύρια βάση της Αθήνας  και το Ηράκλειο, αλλά θα αφορά και τη δραστηριότητα και από τις άλλες 6 βάσεις της εταιρείας (Ρόδος, Κέρκυρα, Χανιά, Κως, Καλαμάτα & Λάρνακα). Άλλωστε, η  αεροπορική εταιρεία στοχεύει στην ανάπτυξη του δικτύου της Αθήνας, με στόχο το άνοιγμα νέων αγορών σε νέες χώρες και νέες πόλεις σε παραδοσιακές χώρες, αλλά και την επέκταση της τουριστικής περιόδου τόσο της ίδιας της Αθήνας, όσο και των μικρών νησιών και περιοχών, που έχουν ανάγκη την ενίσχυση του κόμβου της Αθήνας για την καλύτερη υποστήριξη της δικής τους ανάπτυξης. Στο πλαίσιο αυτό, προστίθενται στο δίκτυο της Αθήνας 15 νέοι προορισμοί και 9 νέες χώρες, ενώ συνολικά η AEGEAN θα συνδέει την ελληνική πρωτεύουσα με 91 (61 εξωτερικού, 30 εσωτερικού) προορισμούς για τους οποίους θα διαθέσει 11,5 εκ. θέσεις. Παράλληλα αυξάνονται σημαντικά οι συχνότητες, χωρητικότητα και συνδέσεις σε νησιά όπως η Νάξος, η Μήλος και η Πάρος, προσδοκώντας τη διερεύνηση προορισμών σε περιφερειακά αεροδρόμια.
Συνολικά, οι 15 εκ. προσφερόμενες θέσεις για το 2015 αφορούν κατά 7.7 εκ θέσεις εξωτερικού σε 100 προορισμούς και 7.3 εκ θέσεις εσωτερικού σε 34 προορισμούς. Με τον τρόπο αυτό διασφαλίζεται ακόμη πληρέστερη εσωτερική κάλυψη, καθώς και η δυναμική στήριξη του εισερχόμενου τουρισμού προς όλες τις Περιφέρειες της χώρας. Άλλωστε, όπως αποτυπώνεται και στα αποτελέσματα του 2014, με την υποστήριξη του ενισχυμένου δικτύου, αλλά και των χαμηλότερων ναύλων η εταιρεία παρουσιάζει ισόρροπη ανάπτυξη τόσο στο εξωτερικό, όσο και στο εσωτερικό με τη συνολική της  κίνηση να ξεπερνάει για πρώτη φορά στην ιστορία ελληνικής εταιρείας, τα 10 εκ. επιβάτες
Στο πλαίσιο της Συνέντευξης Τύπου, o Αντιπρόεδρος της AEGEAN κ. Ευτύχιος Βασιλάκης, δήλωσε: «Το 2015 αποτελεί χρονιά-ορόσημο για την AEGEAN. Επενδύουμε σε νέο στόλο σε ένα δίκτυο 134 προορισμών και σε προσφορά 15 εκ. θέσεων. Προχωράμε σε ισχυρή ενίσχυση του κόμβου της Αθήνας, αλλά παράλληλα στηρίζουμε και την περιφερειακή ανάπτυξη με αυξημένες πτήσεις από τις περιφερειακές μας βάσεις. Συνεχίζουμε και ενισχύουμε την πολιτική στήριξης των μικρών νησιών που είχε εντυπωσιακά αποτελέσματα το 2014 για να αναδείξουμε την πολλαπλότητα του ελληνικού τουριστικού προϊόντος. Περισσότερο από όλα όμως ανανεώνουμε τη δέσμευσή μας στην περαιτέρω διαφοροποίηση και εξέλιξη των υπηρεσιών μας εις όφελος των επιβατών μας. Το νέο πρόγραμμα «12 μήνες, 12 καλά νέα για Εσάς», σύμφωνα με το οποίο η εταιρεία θα παρουσιάζει κάθε μήνα του 2015 και ένα νέο προϊόν, μια νέα υπηρεσία, σηματοδοτεί την ποιοτική μας δέσμευση για το 2015 για καινοτομία, προσφορές και υπηρεσίες.  Ο συνδυασμός της ανάπτυξης με την ανταγωνιστικότητα, αλλά και την περαιτέρω εξέλιξη των υπηρεσιών αποτελεί κοινό στοίχημα για την εταιρεία μας και τη χώρα μας.»

I. K.
reporter.gr