Αθήνα
Aλλαγές στα τέλη κυκλοφορίας για το 2016 προανήγγειλε ο αναπληρωτής υπουργός Οικονομικών, Τρύφων Αλεξιάδης.
Μιλώντας στο Mega εξήγησε ότι «το όλο σύστημα έχει δομηθεί πάνω σε λάθος παραδοχές και σε λάθος προϋποθέσεις» και μίλησε για αυτοκίνητα μικρής εμπορικής αξίας τα οποία επιβαρύνονται με υπερβολικά τέλη κυκλοφορίας και το αποτέλεσμα είναι «ο κόσμος να καταθέτει πινακίδες και να χάνουμε όλοι».
Αυτό που εξετάζουμε, συνέχισε, είναι η μεταφορά φορολογικού βάρους από τα φθηνά και μικρά αυτοκίνητα στα μεγάλα και ακριβά.
Ο ίδιος τόνισε ότι οι αποφάσεις της κυβέρνησης θα ανακοινωθούν τις επόμενες ημέρες.
Για το θέμα, το «Έθνος» του Σαββάτου γράφει ότι το υπουργείο Οικονομικών σχεδιάζει την καθιέρωση ειδικού τέλους δακτυλίου για τα παλαιά ρυπογόνα αυτοκίνητα που κυκλοφορούν εντός του μικρού δακτυλίου.
Μιλώντας στο Mega εξήγησε ότι «το όλο σύστημα έχει δομηθεί πάνω σε λάθος παραδοχές και σε λάθος προϋποθέσεις» και μίλησε για αυτοκίνητα μικρής εμπορικής αξίας τα οποία επιβαρύνονται με υπερβολικά τέλη κυκλοφορίας και το αποτέλεσμα είναι «ο κόσμος να καταθέτει πινακίδες και να χάνουμε όλοι».
Αυτό που εξετάζουμε, συνέχισε, είναι η μεταφορά φορολογικού βάρους από τα φθηνά και μικρά αυτοκίνητα στα μεγάλα και ακριβά.
Ο ίδιος τόνισε ότι οι αποφάσεις της κυβέρνησης θα ανακοινωθούν τις επόμενες ημέρες.
Για το θέμα, το «Έθνος» του Σαββάτου γράφει ότι το υπουργείο Οικονομικών σχεδιάζει την καθιέρωση ειδικού τέλους δακτυλίου για τα παλαιά ρυπογόνα αυτοκίνητα που κυκλοφορούν εντός του μικρού δακτυλίου.
Το Τέλος δακτυλίου θα κυμαίνεται από 20 έως 70 ευρώ και θα υπολογίζεται με βάση την οδηγία των ρύπων. Το ίδιο τέλος για τα φορτηγά θα είναι περίπου στα 350 ευρώ, ενώ δεν έχει ξεκαθαριστεί τι θα γίνει για τους μόνιμους κατοίκους του κέντρου.
Newsroom ΔΟΛ