3 Ιανουαρίου 2015

Η ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΙΑΤΙΚΗ ΝΑΥΤΙΚΗ ΤΡΑΓΩΔΙΑ ΤΟΥ Ο/Γ NORMAN ATLANTIC

Norman Atlantic00

Εφθασε -ρυμουλκουμενο στον Ιταλικο λιμενα της Αδριατικης Brindisi και απο φωτογραφιες που ειδαμε δημιουργουν πολλα ερωτηματικα τα οποια χρηζουν αμεσης Εισαγγελικης ερευνας 

Ειδαμε σε πολλες φωτο και βιντεο οτι ενω η φωτια ξεκινησε απο το Γκαραζ οπου υπηρχαν πολλα αυτοκινητα και νταλικες -ενω επλεε σχετικα κοντα στην Κερκυρα και στον Αλβανικο λιμενα Αυλωνα (Vlora) καποια αποσταση οχι μεγαλυτερη των 5 ναυτικων μιλλιων και ενω η πυρκαγια αρχισε στις 4.00 το πρωι δεν ακουστηκε συναγερμος αλλα ουτε ετεθησαν σε εφαρμογη οι αυτοματοι μηχανισμοι αυτοματης κατασβεσης πυρκαγιας ( Fire smoke -fire detectors) οι οποιες ευρισκονται στο control room της γεφυρας του πλοιου με αποτελεσμα ολοι οι επιβατες να "πιαστουν στον υπνο"και να ξυπνησουν απο αλλους επιβατες οι οποιοι φωναζαν και κτυπουσαν πορτες των δωματιων επιβατων οι οποιοι ξυπνωντας δεν ειχαν καμμια υποστηρηξη απο το πληρωμα του πλοιου συμφωνα με δηλωσεις αρκετων επιβατων στα ΜΜΕ

Σταθηκαμε στην δηλωση του Ελληνα Χανιωτη -Υπαρχου του πλοιου ο οποιος ενημερωσε αμεσως τον Ιταλο Πλοιαρχο ο οποιος του ειπε οτι παιρνει εντολες απο την Ρωμη και οχι απο Αθηνα αφου το πλοιο ειναι ιταλικο συμφεροντων  εστω και αν ειναι νάυλωμενο απο την γνωστη Ελληνικη ναυτιλιακη ΑΝΕΚ Κρητης
προφανως αγνοωντας τους διεθνεις κανονισμους SOLAS -IMO -κανονισμοι που δεν υποκεινται σε κανενα περιορισμο -εξωτερικης παρεμβασης  για την σωτηρια και την ασφαλεια πλοιου-πληρωματος και επιβαινοντων -ευθυνη την οποια εχει παντα ο πλοιαρχος του πλοιου χωρις να περιμενει ἁνωθεν εντολες οιοδηποτε πλοιοκτητη η ναυλωτου του πλοιου

Ο Ιδιος ο Ιταλος πλοιαρχος ευρισκομενος κοντα σε ελληνικες και αλβανικες αρχες θα μπορουσε να ζητησει βοηθεια Ελληνικων η Αλβανικων -ναυαγοσωστικων πλοιων ανοικτης θαλασσης τα οποια διαθετουν και μηχανισμους πυροσβεσης αλλα και εκαπαιδευμενα πληρωματα ωστε περαν της κατασβεσης της πυρκαγιας και απομωνοση της σε ενα συγκεκριμενο σημειο του πλοιου με συνεχεις ριψεις θαλασσιου υδατος απο τις ισχυρες αντλιες που διαθετουν αυτα να ναυγαγοσωστικα ρυμουλκα  να περιορισουν την πυρκαγια -να δωθει η ευκαιρια στους επιβαινοντες να μετακινηθουν στα ανωτερα καταστρωματα του πλοιου -Upper decks-οπου υπαρχει ελικοδρομιο που οπως ειδατε στο πλοιο και να αρχισει η περισυνελεξη επιβαινοντων απο αερος ενω το πλοιο να ρυμουλκειτο στην πλησιεστερη ασφαλη ακτη

Η εντολη αυτη της εκκλησης ναυαγοσωστικου ρυμουλκου την εχει η εταιρεια του πλοιου ομως παντα με την συναινεση του πλοιαρχου ο οποιος εχει το δικαιωμα αγνοωντας τις εντολες των πλοιοκτητων να την ζητησει ο ΙΔΙΟΣ αναλαμβανοντας την ευθυνη της πραξης του δεδομενου αυτη η εντολη με βασει  της "  OPEN LLOYDS FORM  NO CURE NO PAY "ειναι ΠΑΝΑΚΡΙΒΗ αφου  εφ΄οσον υπογραφει εστω και δια της τηλεγραφηματος απο τον πλοιαρχο  η VHF -παραδιδει την μιση αξια του πλοιου και φορτιου στην ναυαγοσωστικη εταιρεια με την οποια υπεγραψε την διασωση του πλοιου φυσικα μετα την διασωση του 

Φαινεται οτι η Ιταλικη εταιρεια που ναυλωσε το πλοιο και ο Ιταλος πλοιαρχος (φυσικα αντιπροσωπος τους) διεπραξαν ενα μεγαλο εγκλημα σε οτι αφορα την σωτηρια των επιβατων .αναμενοντας εντολες απο την Ρωμη οπως ειπε στον Ελληνα Χανιωτη Υπαρχο  με το γνωστο αποτελεσμα της απωλειας Ελληνων και ξενων επιβατων

Τι θα επρατε ενας Ελληνας Υποπλοιαρχος σε αυτην την περιπτωση αφου οι περισσοτεροι επιβατες ηταν ελληνες

-Φυσικα  την συλληψη και χειροπεδες στον Ιταλο Πλοιαρχο-και επικαλουμενος ¨ΑΝΑΓΚΗ ΠΛΟΙΟΥ"την αμεση απομονωση του σε καμπινα στο  πλοιο.μεχρι τελικης φασεως της σωτηριας των επιβαινοντων και πληρωματος
-Βλεπετε φωτογραφιες του πλοιου οπου θα διαπιστωσετε οτι τα ανωτερα καταστρωματα ηταν ελευθερα πυρκαγιας οπου σε αυτο το σημειο μπορουσαν να συνωστισθουν ολοι οι επιβαινοντες -να φθασουν στον λιμενα καταφυγης με ασφαλεια η ακομα με απο αερος διασωση θα ηταν πιο σιγουρη απο την ριψει σωσβιων λεμβων στη θαλασσα  (που μερικες δεν λειτουργησαν) 
Και μην ακουσουμε οτι τα ελικοπτερα  δεν μπορουσαν να προσεδαφιστουν στα ανωτερα καταστρωματα του πλοιου λογω θαλασσοταραχης αφου ολοι γνωριζουμε οτι αυτα τα ελικοπτερα
μπορουν να περισυνελεξουν επιβατες ακομα και σε υψος 1-- 2 μετρων απο το καταστρωμα χωρις να κινδυνευει το ελικοπτερο 

ΕΔΩ ΑΛΕΞΑΝΔΡΕΙΑ