23 Απριλίου 2017

Πιατάς: Ο Ψάλτης είχε δώσει σπίτι σε οικογένεια που βρέθηκε στο δρόμο, ενώ έμενε στο νοίκι (Video)

Την αποκάλυψη ότι ο Στάθης Ψάλτης, την εποχή που είχε την δυνατότητα, είχε δώσει σπίτι σε μια οικογένεια που είχε βρεθεί στο δρόμο, ενώ ο ίδιος έμενε στο νοίκι, έκανε ο ηθοποιός Δημήτρης Πιατάς μέσα από την συχνότητα του Flash 96,0.

"Έκανε μια θαυμάσια και απέραντη καριέρα, μοναδική στην κωμωδία. Δεν σου κρύβω ότι ήμουν θαυμαστής σε σχέση με το ταλέντο του. Ο Στάθης ως αυθεντικός κωμικός ηθοποιός, ήταν φύση και θέση χαρισματικός,
είχε την πολυτέλεια και τη μοναδικότητα να παίζει και δράμα", είπε μεταξύ άλλων ο γνωστός ηθοποιός.

Μιλώντας στην εκπομπή «Σπίτι μου Σπιτάκι» μου ο Δημήτρης Πιατάς συγκλονισμένος από την απώλεια του Στάθη Ψάλτη είπε: «Για μένα είναι πολύ οδυνηρό γιατί είναι σαν να φεύγει η δική μου η ζωή με τον χαμό του Στάθη. Ξεκινήσαμε μαζί στην ηρωική εποχή της επιθεώρησης, κάναμε όλες αυτές τις διάφορες επιτυχίες. Ο Στάθης όμως απογειώθηκε γιατί ήταν ένας κωμικός ηθοποιός μαμούθ. Και μου έλαχε να ξαναβρεθούμε τώρα πρόσφατα, όταν ο Δημήτρης Λιγνάδης μας φώναξε να κάνουμε Ρωμαίο και Ιουλιέτα, βρεθήκαμε σε κοινό καμαρίνι.Ήξερα ότι κάτι είχε, αλλά όταν έβγαινε πάνω στη σκηνή δεν υπήρχε καμία αρρώστια. Ήταν ο Στάθης που ξέρω, ο οδοστρωτήρας που κατακτούσε τον κόσμο και δεν καταλάβαινε τίποτα. Ειλικρινά όταν έφτασα στο νοσοκομείο που τον είδα πρόσφατα, είδα αυτή τη δύναμη του Στάθη, τον ενδιέφερε το αύριο, μιλούσε για ρόλους που θα κάναμε μαζί. Ο Στάθης δεν έχει φύγει για μένα…».

topontiki.gr