Κατακόρυφη αύξηση των ηλεκτρονικών πωλήσεων στην Ελλάδα παρουσιάζεται σύμφωνα με έρευνα της Ελληνικής Στατιστικής Αρχής. Πάνω από το 1/3 (33,8%) των χρηστών διαδικτύου
ηλικίας 16-74 ετών, προχώρησαν σε ηλεκτρονική αγορά προϊόντων ή υπηρεσιών κατά το 1ο τρίμηνο του 2015. Ο αριθμός τους αυξήθηκε κατά 14,6% σε σχέση με το α’ τρίμηνο του 2014, ενώ στην πενταετία καταγράφεται άνοδος 83,7%.
Η πλειοψηφία των Ελλήνων καταναλωτών (75,2%) επιλέγει ελληνικές επιχειρήσεις για τις ηλεκτρονικές αγορές του. Τα είδη ένδυσης και υπόδησης καταλαμβάνουν το 47,6% των ηλεκτρονικών αγορών. Ακολουθούν ηλεκτρονικές συσκευές (26,3%), ταξιδιωτικές υπηρεσίες (18,5%), οικιακά είδη (16,8%), εξαρτήματα ηλεκτρονικών υπολογιστών (15%), διαμονή σε καταλύματα (12,4%), βιβλία (12,3%), εισιτήρια εκδηλώσεων (11,6%).
Τα ποσοστά αυτών που δεν έχουν πραγματοποιήσει ποτέ αγορές μέσω διαδικτύου, μειώθηκε κατά 28,9% και διαμορφώθηκε από 70,9% το 2010 σε 50,4% το 2015. Η έρευνα καταδεικνύει ότι το μισό και πλέον δείγμα (53,8%), που έκανε ηλεκτρονικές αγορές το 1ο τρίμηνο του 2015, δαπάνησαν έως 99€ για τα αποκτηθέντα προϊόντα και υπηρεσίες.
Ασφάλεια στο διαδίκτυο
Μειώνονται συνεχώς οι Έλληνες που αντιμετωπίζουν προβλήματα κατά την πραγματοποίηση ηλεκτρονικών αγορών. Συγκεκριμένα, ποσοστό 15,4% όσων πραγματοποίησαν αγορές ή παραγγελίες μέσω Διαδικτύου, τη χρονική περίοδο Απριλίου 2014 – Μαρτίου 2015, αντιμετώπισε κάποιο πρόβλημα. Το σημαντικό από τα προβλήματα είναι ο μεγαλύτερος από το ενδεικνυόμενο χρόνο παράδοσης (6%), η παράδοση κατεστραμμένων ή λάθος προϊόντων (3,3%) και τα τεχνικά προβλήματα κατά την πραγματοποίηση της παραγγελίας (3,1%).
Προφίλ
Το 54,2% των online αγοραστών ήταν άνδρες και το 45,8% γυναίκες, με το 29,7% να ανήκει στην ηλικιακή ομάδα 35-44 ετών. Το επίπεδο μόρφωσης τους είναι υψηλό με το 51,3% να έχει πανεπιστημιακό τίτλο, ενώ το 40,6% και το 8,1% είναι απόφοιτοι λυκείου και δημοτικού αντίστοιχα. Η έρευνα διεξήχθη διεξήχθη μεταξύ 01/01/2015 έως 31/03/2015.
Πηγή: techgear.gr
ηλικίας 16-74 ετών, προχώρησαν σε ηλεκτρονική αγορά προϊόντων ή υπηρεσιών κατά το 1ο τρίμηνο του 2015. Ο αριθμός τους αυξήθηκε κατά 14,6% σε σχέση με το α’ τρίμηνο του 2014, ενώ στην πενταετία καταγράφεται άνοδος 83,7%.
Η πλειοψηφία των Ελλήνων καταναλωτών (75,2%) επιλέγει ελληνικές επιχειρήσεις για τις ηλεκτρονικές αγορές του. Τα είδη ένδυσης και υπόδησης καταλαμβάνουν το 47,6% των ηλεκτρονικών αγορών. Ακολουθούν ηλεκτρονικές συσκευές (26,3%), ταξιδιωτικές υπηρεσίες (18,5%), οικιακά είδη (16,8%), εξαρτήματα ηλεκτρονικών υπολογιστών (15%), διαμονή σε καταλύματα (12,4%), βιβλία (12,3%), εισιτήρια εκδηλώσεων (11,6%).
Τα ποσοστά αυτών που δεν έχουν πραγματοποιήσει ποτέ αγορές μέσω διαδικτύου, μειώθηκε κατά 28,9% και διαμορφώθηκε από 70,9% το 2010 σε 50,4% το 2015. Η έρευνα καταδεικνύει ότι το μισό και πλέον δείγμα (53,8%), που έκανε ηλεκτρονικές αγορές το 1ο τρίμηνο του 2015, δαπάνησαν έως 99€ για τα αποκτηθέντα προϊόντα και υπηρεσίες.
Ασφάλεια στο διαδίκτυο
Μειώνονται συνεχώς οι Έλληνες που αντιμετωπίζουν προβλήματα κατά την πραγματοποίηση ηλεκτρονικών αγορών. Συγκεκριμένα, ποσοστό 15,4% όσων πραγματοποίησαν αγορές ή παραγγελίες μέσω Διαδικτύου, τη χρονική περίοδο Απριλίου 2014 – Μαρτίου 2015, αντιμετώπισε κάποιο πρόβλημα. Το σημαντικό από τα προβλήματα είναι ο μεγαλύτερος από το ενδεικνυόμενο χρόνο παράδοσης (6%), η παράδοση κατεστραμμένων ή λάθος προϊόντων (3,3%) και τα τεχνικά προβλήματα κατά την πραγματοποίηση της παραγγελίας (3,1%).
Προφίλ
Το 54,2% των online αγοραστών ήταν άνδρες και το 45,8% γυναίκες, με το 29,7% να ανήκει στην ηλικιακή ομάδα 35-44 ετών. Το επίπεδο μόρφωσης τους είναι υψηλό με το 51,3% να έχει πανεπιστημιακό τίτλο, ενώ το 40,6% και το 8,1% είναι απόφοιτοι λυκείου και δημοτικού αντίστοιχα. Η έρευνα διεξήχθη διεξήχθη μεταξύ 01/01/2015 έως 31/03/2015.
Πηγή: techgear.gr