17 Οκτωβρίου 2014

Ρόδος: Ανεργος πατέρας παρέδωσε το παιδί του στην εφορία!

Ανεργος πατέρας στη Ρόδο πήγε την Πέμπτη στην εφορία με το παιδί του, όταν έμαθε ότι του κατάσχεσαν τα τελευταία 300 ευρώ που είχε στον λογαριασμό του, και είπε στους υπαλλήλους: «Πάρτε το, δεν μπορώ να το ζήσω»!

«Η μητέρα μου, που μένει σε άλλη πόλη της Ελλάδας, μου έβαλε στον μισθοδοτικό λογαριασμό που μου είχε απομείνει το ποσό των 300 ευρώ για να περάσουμε τον μήνα. Χθες διαπιστώθηκε ότι το ποσό είναι διαθέσιμο αλλά δεν μπορώ να το εισπράξω. Τους ρώτησα το λόγο και μου είπαν ότι έχει κατασχεθεί από την Εφορία» δήλωσε ο 35χρονος πατέρας στη Ροδιακή.

Οπως τον ενημέρωσαν, έπρεπε να επικαιροποιήσει τον ακατάσχετο λογαριασμό που είχε δηλώσει. Ο ίδιος εξήγησε τι οδηγίες πήρε για το τι πρέπει να πράξει στη συνέχεια. «Μου είπαν να ξαναδηλώσω το ακατάσχετο του λογαριασμού. Να έρθω και να κάνω μετά ρύθμιση και θα δούμε τι μπορεί να γίνει.»

TA NEA