16 Μαΐου 2017

Υπόθεση Μυρτούς: Δεν έπεισε το δικαστήριο ο «δράκος της Πάρου»

Δεν έπεισε το δικαστήριο ο «δράκος της Πάρου» Άχμετ Βάκας, ο άνθρωπος που στις  22 Ιουλίου του 2012 κακοποίησε και ξυλοκόπησε άγρια την 16χρονη Μυρτώ σε παραλία του νησιού, σοκάροντας το πανελλήνιο. 
Ο Βάκας οδηγήθηκε το πρωί της Τρίτης στο Μικτό Ορκωτό Εφετείο Αιγαίου, για να εκδικαστεί η έφεση που είχε καταθέσει.
Παρότι ζήτησε συγγνώμη για την πράξη του από την οικογένεια της Μυρτούς, ο κατηγορούμενος δεν έπεισε το δικαστήριο με τα λεγόμενά του. 
Σύμφωνα με την τοπική ιστοσελίδα cyclades24.gr, η δίκη δευτέρου βαθμού ολοκληρώθηκε λίγο μετά τις 2.30 το μεσημέρι με τον Εισαγγελέα να προτείνει την ποινή των ισόβιων για την πράξη της ληστείας και επιπλέον την ποινή κάθειρξης 18 ετών για κάθε μία εκ των δύο πράξεων της απόπειρας ανθρωποκτονίας και της πράξης του βιασμού και συνολική ποινή κάθειρξης, 24 χρόνια και 11 μήνες. 
Όπως αναφέρει η ίδια σελίδα, το δικαστήριο αποφάσισε ομόφωνα να κάνει δεκτή την πρόταση του Εισαγγελέα και επέβαλε τις ποινές. 
Τραγικές φιγούρες η μητέρα της Μυρτούς, Μαίρη Κοτρώτσου, αλλά και η μεγάλη της αδελφή. 
Η Μυρτώ επέστρεψε στο σπίτι της πριν από μερικές μόλις ημέρες και πλέον συνεχίζει να δίνει τη μάχη της με τη στήριξη της οικογένειάς της. 
Συγκλονιστική η κατάθεση της μητέρας της 
«Πήγαμε στην Πάρο επειδή η μεγάλη μου κόρη είχε ψυχικά κουραστεί από τις Πανελλαδικές εξετάσεις! Ήθελε να πάει με τις φίλες της διακοπές αλλά εγώ φοβόμουν! Έτσι αποφασίσαμε να πάμε όλοι μαζί για να προσέχω τη μεγάλη μου κόρη! Είχα και το αυτοκίνητο μαζί μου οπότε ο,τι και αν χρειάζονταν και τα άλλα παιδιά, θα ήμουν δίπλα τους! Εκείνη την ήμερα καθόμασταν στην παραλία, η Μυρτώ ως υστερικά συντηρητικό και μη κοινωνικό άτομο δεν ήθελε να βγάλει τα ρούχα της και να κολυμπήσει! Θυμάμαι χαρακτηριστικά, μια βδομάδα πριν το περιστατικό η Μυρτώ θέλησε να φορέσει μια ζακέτα για να βγει στον δρόμο. Ήταν αρκετά συντηρητική. Μου ζήτησε να πάει μια βόλτα! Όχι της είπα, γιατί θα φύγουμε σε λίγο».
Υπόθεση Μυρτούς: Δεν έπεισε το δικαστήριο ο «δράκος της Πάρου»
Με αυτά τα λόγια, η μητέρα της Μυρτούς εξήγησε στο δικαστήριο όσα συνέβησαν στην παραλία της Πάρου εκείνη την ημέρα. 
Τελικώς, όπως είπε η ίδια, επέτρεψε στην κόρη της να πάει μια βόλτα με την προϋπόθεση να έχει το νου της στο κινητό της τηλέφωνο. 
Όταν την αναζήτησε, όμως, λίγη ώρα αργότερα δεν μπόρεσε να την βρει. 
«Αμέσως ξεκίνησα να την ψάχνω μαζί με τη μεγάλη μου κόρη. Όταν πλησίασα το σημείο είδα ένα αλλοιωμένο σώμα και πρόσωπο. Έβλεπα παντού αίμα. Παρά πολύ αίμα. Σκέφτηκα πως αν δεν πέθανε ακόμα, σε λίγα λεπτά θα είναι σίγουρα νεκρή. Στο νοσοκομείο μου είπαν ότι το παιδί μου είναι κλινικά νεκρό» συμπλήρωσε η ίδια κατά την κατάθεση της. 
Συγκλονιστική ήταν και η κατάθεση της Ελεάννας, της αδελφής της Μυρτούς, που εν μέσω λυγμών περιέγραψε όλα όσα είδε εκείνη την ημέρα. 
Στο δικαστήριο, κατέθεσε και ο ξενοδόχος-Εστιάτορας της Πάρου, ο οποίος ήταν ο εργοδότης του Πακιστανού δράστη. 
«Δεν είχα δει κάτι ύποπτο στη συμπεριφορά του. Εκείνη την μέρα ήρθε φορώντας ‘άσπρο παντελόνι και πουκάμισο, ήταν καλοντυμένος και μου είπε ότι είχαν θρησκευτική γιορτή. Μου ζήτησε να πληρωθεί και να φύγει στην Αθήνα για να στείλει κάποια λεφτά στους δικούς του γιατί όπως του είπε είχε πεθάνει η γιαγιά του. Αφού έφυγε μετά από καιρό με πήρε τηλέφωνο και μου είπε ότι τον κρατούσαν στο αστυνομικό τμήμα Ομονοίας. Αμέσως άρχιζε να τον υποψιάζομαι και ενημέρωσε τον τότε αστυνομικό Διευθυντή Κυκλάδων κ. Καπούτση. Μετά από έρευνες η αστυνομία βρήκε τα ρούχα του Πακιστανού και τα έστειλαν για εξέταση DNA» είπε ο ίδιος. 
«Μετάνιωσε» ο δράκος 
Ο ίδιος ο Βακάς εμφανίστηκε μετανιωμένος για την πράξη του και ζήτησε συγγνώμη από την οικογένεια της Μυρτούς. 
«Περνούσα τον δρόμο και καθόταν μια κοπέλα. Την είδα πρώτη φορά. Στην αρχή σκέφτηκα να της κλέψω το κινητό και μετά σκέφτηκα να τη βιάσω, Ζητώ συγνώμη» είπε ο ίδιος. 

ethnos