13 Μαΐου 2017

Αλεξία Καμμένου: Η προπονήτρια – αδελφή του υπουργού αποκαλύπτει…

Καμμένος: Ραδιοφωνική συνέντευξη παραχώρησε η προπονήτρια της γυναικείας ομάδας πόλο της Βουλιαγμένης, Αλεξία Καμμένου, αδελφή του Πάνου Καμμένου, και αναφέρθηκε στα δυσάρεστα συμβάντα του χθεσινού αγώνα όπου είχε εμπλοκή και ο Υπουργός Εθνικής Αμυνας.Αναλυτιά όσα είπε στον «Sport24 Radio 103,3»:

Για τη σειρά των τελικών Βουλιαγμένη – Ολυμπιακός: «Καταφέραμε και φτάσαμε στα πέντε παιχνίδια. Το επίπεδο είναι υψηλό. Μαζεύτηκε κόσμος. Είναι λογικό να ασχολούνται στα παιχνίδια των τελικών. Όλοι περίμεναν ότι ο Ολυμπιακός θα κέρδιζε τη σειρά με 3-0, αλλά καταφέραμε να έχουμε τη σειρά το 2-2».
Για τη νεανική ομάδα της Βουλιαγμένης: «Είναι τιμή μας να ακούγονται καλά πράγματα για την ομάδα μας. Άφησα την ομάδα πρωταθλήτρια Ευρώπης και γύρισα με σκοπό να φτιάξουμε μία νεανική ομάδα. Ο μέσος όρος ηλικίας είναι πολύ χαμηλός. Χρειάζεται όμως χρόνος και υπομονή για να γίνει πρωταγωνίστρια και πάλι στην Ευρώπη».
Για το γεγονός πως θυμούνται το άθλημα μόνο στα σημαντικά παιχνίδια: «Το έχω συνηθίσει. Δεν με ενδιαφέρει ποιος θα με πάρει και ποιος δεν θα με πάρει τηλέφωνο. Η δουλειά του προπονητή είναι να παρουσιάζει ένα εξαιρετικό σύνολο. Πρέπει πρώτα απ’ όλα να είμαστε παιδαγωγοί. Είναι ένας αγώνας εσωτερικός. Έχω δει το ρόλο μου διαφορετικά τα τελευταία χρόνια, γιατί ήμουν παρορμητική στο παρελθόν».Για τα φαινόμενα της βίας και αν υπήρχαν υπεράριθμοι οπαδοί του Ολυμπιακού: «Τόσα χρόνια με το αυτοκίνητό μου πηγαίνω στο Κολυμβητήριο. Δεν φοβάμαι τίποτα. Ό,τι έχω καταφέρει, το έχω καταφέρει μόνη μου. Προφανώς κι έχω έρθει σε δύσκολη στιγμή. Δεν είναι σωστά πράγματα αυτά (σ.σ. τα επεισόδια). Μπορεί να έγιναν χίλια λάθη. Το πόλο είναι οικογενειακό άθλημα. Εκεί έχουμε βασιστεί. Εγώ δεν λέω να μην έρθει ο κόσμος. Αλλά δεν πρέπει να ξεφεύγει γιατί πάμε σε άλλες καταστάσεις. Ήταν ένα ντέρμπι και η ατμόσφαιρα ήταν τεταμένη. Η Βουλιαγμένη έπρεπε να ελέγξει την κατάσταση για να μην γίνουν επεισόδια. Δεν γνωρίζω αν μπήκαν περισσότεροι φίλαθλοι του Ολυμπιακού, γιατί ήμουν απ’ την άλλη πλευρά».
Για τις χειρονομίες του αδερφού της, Πάνου Καμμένου: «Απ’ το πρωί έχω δει χιλιάδες σάιτ να γράφουν για τον αδερφό μου. Εγώ είμαι ένας άλλος άνθρωπος, διατηρώ χαμηλό προφίλ. Προσπαθούν να με μπλέξουν σε πράγματα που δεν με αφορούν. Εγώ ασχολούμαι με τον αθλητισμό. Να μην με μπλέκουν σε πράγματα που δεν έχω σχέσηΝομίζω πως έχει τοποθετηθεί ο ίδιος δημόσια. Δεν έχω δει την σκηνή γιατί ήμουν στο παιχνίδι. Δεν μπορώ να κοιτάζω την κερκίδα. Καλύτερα κιόλας, γιατί δεν μπαίνω σ’ αυτές τις διαδικασίες. Στενοχωρήθηκα πάρα πολύ. Να μην κάνουμε την τρίχα-τριχιά επειδή έγινε μία χειρονομία. Να δούμε την ουσία. Πρέπει να προστατεύσουμε το άθλημά μας, που είναι το πιο πετυχημένο στην Ελλάδα. Ελπίζω να μην ξανασυμβούν επεισόδια. Οι οπαδοί να καταλάβουν πως δεν πρέπει να γίνονται επεισόδια».Για τον Ολυμπιακό: «Δεν έχω πρόβλημα με τους παράγοντες του Ολυμπιακού. Τους σέβομαι και με σέβονται. Θέλω να υπάρχουν ανταγωνιστικές ομάδες. Θέλω να είναι δυνατός ο Ολυμπιακός, ο Παναθηναϊκός, η ΑΕΚ. Ένας δυνατός αντίπαλος σε κάνει καλύτερο. Εμένα η μία μου κουμπάρα έπαιζε στον Ολυμπιακό, η άλλη στη Γλυφάδα και «σκοτωνόμασταν». Εγώ δεν έχω παράπονο, γιατί είδα τον πρόεδρο του Ολυμπιακού να προσπαθεί να σταματήσει τα συνθήματα. Να μην υπάρχει οπαδοποίηση».
Για το αν ήταν λάθος η αντίδραση του αδερφού της: «Θέλω να πω ότι δεν θεωρώ πως η αντίδραση ήταν σωστή, αλλά θεωρώ πως ήταν ανθρώπινη. Εκείνη την στιγμή δεν σκέφτηκε την ιδιότητά του, αλλά το γεγονός ότι είναι αδερφός μου. Είμαι αυτοδημιούργητη. Δεν ήρθε για να με βοηθήσει. Ήθελε απλά να δει την αδερφή του. Πρέπει όλοι να σκεφτόμαστε πριν μιλήσουμε. Δεν έχω φοβηθεί και δεν φοβάμαι κανέναν. Ξέρω πως αν ανέβω πάνω στην εξέδρα, οι ίδιοι άνθρωποι θα μου πουν άλλα. Γι’ αυτό πρέπει να είμαστε προσεκτικοί».
Για το πώς μπορεί να πάρει το τρόπαιο η Βουλιαγμένη: «Ξέραμε εξ αρχής πως ο Ολυμπιακός είναι το φαβορί. Προφανώς και περιμέναμε την αντίδρασή του. Έχει παίκτες παγκοσμίου κλάσης που έπαιξαν πριν από δύο εβδομάδες σε ευρωπαϊκό τελικό. Θα πάμε να παίξουμε καλά κι ας κερδίσει ο καλύτερος. Δεν πάμε για να χάσουμε. Πάμε να κοντράρουμε έναν αντίπαλο στα ίσα».
Για την κόρη της κι αν θα την ξεπεράσει: «Είναι ένα παιδί που δεν μπαίνει σ’ αυτή τη διαδικασία. Είναι καλή για την ηλικία της. Έχει αυτοσυγκράτηση. Αν προσπαθήσει, τις εύχομαι να μας ξεπεράσει. Δεν την βλέπω ως κόρη μου, αλλά ως αθλήτρια. Είναι ίση με τα υπόλοιπα παιδιά».

Tilegrafima,gr