27 Ιουνίου 2017

Δούκισσα Νομικού: Αυτή είναι η εντυπωσιακή μητέρα της

Εντυπωσιακή – όπως πάντα- εμφανίστηκε στον γάμο της πολυαγαπημένης της κόρης, Δούκισσας, η Ούρσουλα Νομικού.
Παρέα φυσικά με τον σύζυγό της, Νίκο Νομικό, συνόδευσαν την Δούκισσα μέχρι το εκκλησάκι της οικογένειας Θεοδωρίδη, στο νησί της Μυκόνου, όπου τελέστηκε το μυστήριο του γάμου τους. Η Ούρσουλα ήταν δίπλα στην κόρη της, συνεχώς, όπως όλα τα προηγούμενα χρόνια.
Αποτέλεσμα εικόνας για νομικου γονεις
Τι είχε πει η Δούκισσα για την μητέρα της; «Η μαμά μου είναι μια παραδοσιακή μαμά, αλλά παράλληλα και ο βράχος του σπιτιού. Αν δεν ήταν εκείνη, κανείς από τους τρεις μας δεν θα ήταν αυτό που είναι σήμερα».
Αποτέλεσμα εικόνας για ουρσουλα νομικου
Η Ούρσουλα Νομικού, είναι γεννημένη στην Γερμανία αλλά σε επίσκεψή της στην Ελλάδα, στα 18 της, γνώρισε τον άνδρα της, Νίκο. Αφού παντρεύτηκαν, όπως είναι λογικό, έμειναν μια ζωή εδώ.
Αποτέλεσμα εικόνας για ουρσουλα νομικου
Όμως, όμορφα λόγια είχε να πει και η Ούρσουλα Νομικού για την κόρη της: «Από την εφηβεία τής Δούκισσας έχω να θυμάμαι μόνο τα καλύτερα. Ήταν ένα παιδί χαρούμενο και χαμογελαστό. Τις ανησυχίες της τις συζητούσαμε, αφού τα λύναμε όλα με το διάλογο. Δεν ήμουν καταπιεστική, της έλεγα τη γνώμη μου, όμως πάντα την άφηνα να αποφασίζει εκείνη. Δεν είχαμε εντάσεις στο σπίτι. Άλλωστε, η Δούκισσα από μικρή ήταν υπεύθυνη και πολύ λογική. (…) Όταν πήγαινα να πάρω τους βαθμούς της, μου έλεγαν «Κυρία Νομικού, αυτό το παιδί θα ήθελα να ήταν δικό μου».
Αποτέλεσμα εικόνας για ουρσουλα νομικου