23 Ιουνίου 2017

Τούρκος υπουργός στη Θράκη: «Μητέρα πατρίδα σας η Τουρκία»

Δεν είχαν τέλος οι προκλήσεις από την τουρκική πλευρά κατά την επίσκεψη-υπερπαραγωγή Γιλντιρίμ στη Θράκη. Τον Τούρκο πρωθυπουργό συνόδευσε μεταξύ άλλων και ο υπουργός Εργασίας και Κοινωνικών Ασφαλίσεων Μεχμέτ Μουεζίνογλου, ο οποίος σε ομιλία του προς τους συγκεντρωμένους κατοίκους αναφέρθηκε στην Τουρκία ως τη «Μητέρα Πατρίδα».Αναλυτικά η ομιλία Μουεζίνογλου:


Αξιότιμε πρωθυπουργέ μου, αξιότιμη κυρία, πολύτιμοι φίλοι υπουργοί, πολύτιμοι βουλευτές των κοινοβουλίων Ελλάδας και Τουρκίας,
Εγώ είμαι παιδί αυτών των εδαφών. Η παιδική μου ηλικία στους δρόμους αυτών των χωριών. Οι δρόμοι αυτοί, τα χωριά, η Δυτική Θράκη συνέβαλε πολύ σημαντικά στην σημερινή μου εξέλιξη. Για αυτό τον λόγο θέλω να πως μερικές κουβέντες στους νέους μας που βρίσκονται εδώ. Στηρίξτε την κουλτούρα αυτών των δρόμων. Στηρίξτε αυτή την κουλτούρα Δυτικής Θράκης και στηρίξτε την κουλτούρα να είσαι Δυτικοθρακιώτης. Εμείς από την μια με τα χαρακτηριστικά των μουσουλμάνων και από την άλλη και από την άλλη ως μέλη του τουρκικού έθνους και του πολιτισμού που ανήκει στο τουρκικό έθνος, εάν κάνετε ένα ισχυρό ταξίδι με ένα σκέλος τις εθνικές μας αξίες και το άλλο τις πνευματικές μας αξίες, να μην έχετε καμιά αμφιβολία πως ανάλογα ισχυρό και φωτεινό θα είναι και το μέλλον της Δυτικής Θράκης. Για αυτούς τους λόγους η συμβολή της Δυτικής Θράκης και των Δυτικοθρακιωτών συμπολιτών μου στην σημερινή μου εξέλιξη υπήρξε μεγάλη. Τους αισθάνομαι μόνιμα γείτονες μου και μόνιμα υπεύθυνος για αυτούς.
Εμείς οι άνθρωποι της Δυτικής Θράκης ποτέ δεν κάνουμε λάθη. Ούτε προς την χώρα ούτε προς την πατρίδα. Δεν κάνουν λάθη έναντι των εδαφών στα οποία γεννήθηκαν και μεγάλωσαν. Αλλά και ποτέ δεν κάνουν πίσω στην διεκδίκηση των δικαιωμάτων τους και δεν αλλάζουν γνώμη για αυτά.
Το να έχουν οι Δυτικοθρακιώτες στην Ελλάδα-μια χώρα μέλος της Ε.Ε. μια αντιμετώπιση πολίτη β΄ κατηγορίας στα θέματα του δικαιώματος εκπαίδευσης, των εκλεγμένων μουφτήδων ή και σε οικονομικό επίπεδο, είναι κάτι που το αντιμετωπίζουν με θλίψη. Για αυτό τον λόγο και εκείνοι επιθυμούν όπως και οι άνω από 10 εκατ. Έλληνες πολίτες περήφανα να μπορούν να βλέπουν το μέλλον με ελπίδα και εμπιστοσύνη. Εμείς ως μητέρα πατρίδα επιθυμούμε και ζητάμε οι εδώ Δυτικοθρακιώτες συμπολίτες μας, ως Έλληνες πολίτες να βλέπουν με ελπίδα και εμπιστοσύνη το μέλλον τους. Αλλά να μην ξεχνάνε ποτέ το εξής, δίπλα στις ελπίδες τους υπάρχει η στήριξη του ισχυρού τουρκικού έθνους των 80 εκατ. ανθρώπων. Υπάρχει η εμπιστοσύνη του ισχυρού κράτους της Τουρκικής Δημοκρατίας.