23 Ιουνίου 2017

Πρίγκιπας Χάρι: Υπάρχει κανείς που να θέλει να γίνει βασιλιάς;



Πρίγκιπας Χάρι: Υπάρχει κανείς που να θέλει να γίνει βασιλιάς;

Αθήνα
«Υπάρχει κάποιος από τη βασιλική οικογένεια που να θέλει να γίνει βασιλιάς ή βασίλισσα; Δε νομίζω» δηλώνει αφοπλιστικά ο Πρίγκιπας Χάρι, σε πρόσφατη συνέντευξή του στο Newsweek,την οποία παρουσιάζει το BBC. 

Τονίζει, ωστόσο, ότι θα φανούν όλοι αντάξιοι των καθηκόντων τους στη σωστή στιγμή και ότι «όλα γίνονται για το καλό του λαού».

Ο πρίγκιπας υπονοεί ότι τα μέλη της οικογένειας δεν «πέφτουν ακριβώς ο ένας πάνω στον άλλον» για να γεμίσουν μια θέση, την οποία αποκαλούσε κάποτε η μητέρα του «κορυφαία».

Επίσης, προσθέτει ότι οι διάδοχοι θα αναλάβουν τα αξιώματα, λόγω της αίσθησης καθήκοντος.

Στη συνέντευξη, η οποία αναμένεται να προβληματίσει και να προκαλέσει, ο Χάρι τοποθετείται και σχετικά με την επώδυνη διαδικασία να παρευρεθεί στην κηδεία της μητέρας του.

«Ήμουν 12 ετών, μόλις είχε πεθάνει η μητέρα μου και εγώ έπρεπε να περπατάω πίσω από το φέρετρό της, με πλήθος κόσμου να με κοιτά, και εκατομμύρια ανθρώπων να με παρακολουθούν στην τηλεόραση. Κανένα παιδί δεν θα έπρεπε να το βιώσει αυτό υπό καμία συνθήκη.»

Ο πρίγκιπας παραδέχτηκε πρόσφατα ότι απευθύνθηκε σε ειδικό, μετά το θάνατο της μητέρας του, σε μια προσπάθεια να διαχειριστεί τα νέα δεδομένα. 

Τα σχόλιά του σχετικά με την τραυματική εμπειρία την ημέρα της κηδείας, αφήνουν κάποια έμμεσα υπονοούμενα για το πώς διαχειρίστηκε την κατάσταση η οικογένειά του. Θα μπορούσαν να έχουν αποφασίσει, πίσω στο 1997, ότι ο ίδιος ήταν πολύ μικρός για να περπατήσει πίσω από το φέρετρο, σε τόσο μικρή ηλικία και σε δημόσια θέα.

Εντύπωση προκαλεί το γεγονός πως ο πρίγκιπας Χάρι δεν αναφέρεται σε κανένα σημείο της συνέντευξής στον πατέρα του.

Ο Χάρι εξηγεί, ακόμη, ότι ο ίδιος έχει εμπλακεί στον «εκμοντερνισμό της βρετανικής μοναρχίας» και συμπληρώνει ότι «είναι δύσκολο να βρεις την ισορροπία. Δεν θέλουμε να χαλάσουμε τη μαγεία. Ο λαός της Βρετανίας και ολόκληρος ο κόσμος χρειάζονται θεσμούς σαν αυτόν».

Τέλος, ο Πρίγκιπας επαινεί τη μητέρα του, Νταΐάνα, για τον εμβληματικό ρόλο που έπαιξε στην ανατροφή του, δείχνοντάς του πώς είναι να ζεις μια φυσιολογική ζωή. «Οι άνθρωποι θα εκπλήσσονταν αν ήξεραν πόσο απλές είναι οι ζωές μας».

«Κάνω μόνος μου τα ψώνια μου. Μερικές φορές ανησυχώ για το ότι κάποιος θα με τραβήξει φωτογραφία με το κινητό του. Αλλά είμαι αποφασισμένος να ζήσω μια φυσιολογική ζωή κι αν είμαι τυχερός και αποκτήσω παιδιά, θα έχουν κι αυτά μια φυσιολογική ζωή.»

«Ακόμη και βασιλιάς να ήμουν, πάλι μόνος μου θα έκανα τα ψώνια μου» καταλήγει.
Newsroom ΔΟΛ