29 Ιουνίου 2017

Βατικανό: Νέο σκάνδαλο παιδεραστίας συγκλονίζει την Ρωμαιοκαθολική Εκκλησία

Λίγες ώρες μετά τις βαρύτατες κατηγορίες σε βάρος του, ο Αυστραλός Καρδινάλιος Πελ δήλωσε ότι θα αποχωρήσει από το Βατικανό για να μεταβεί στην πατρίδα του προκειμένου να καθαρίσει το όνομά του .
«Ανυπομονώ τελικά να δικαστώ», δήλωσε χαρακτηριστικά σε δημοσιογράφους σε συνέντευξη Τύπου στο Βατικανό επιμένοντας ότι στόχος του είναι να «καθαρίσει το όνομά του».
«Είμαι αθώος. Οι κατηγορίες αυτές είναι ψευδείς. Η ιδέα της σεξουαλικής κακοποίησης είναι αποτρόπαια για μένα» πρόσθεσε ο Αυστραλός Καρδινάλιος.
Έκανε λόγο, επίσης, για «αδυσώπητη δολοφονία χαρακτήρων» κατά τη διάρκεια διετής έρευνας, αποσπάσματα της οποίας είχαν συχνά διαρρεύσει στα μέσα μαζικής ενημέρωσης.
«Έχω φροντίσει να ενημερώνω συνεχώς τον Πάπα Φραγκίσκο στη διάρκεια αυτών των ετών και του έχω μιλήσει επανειλημμένως για το θέμα την την τελευταία εβδομάδα. Όλο αυτό το διάστημα είμαι απολύτως συνεπής και σαφής απορρίπτοντας τους ισχυρισμούς αυτούς. Οι πληροφορίες αυτές που αφορούν τις κατηγορίες που με βαραίνουν ενισχύουν την αποφασιστικότητά μου και με βάση τις διαδικασίες του δικαστηρίου, μου προσφέρεται τώρα η ευκαιρία να καθαρίσω το όνομά μου και να επιστρέψω στην εργασία μου» πρόσθεσε ο Πελ.

tilegrafima gr