Το θεμα ομως ειναι οι φορτηγατζηδες και οχι οι δημοσιογραφοι......
Και ναι καλα θα κανουν να ανοιξουν ολα τα κλειστα επαγγελματα να δουλεψουν και καποιοι αλλοι.....
Οι φορτηγατζηδες πηραν τις εδειες πολυ φτηνα οταν τις εδινε το κρατος
και εκμεταλλευομενοι το οτι δεν υπηρχαν αλλες αδειες τις μεταπωλουσαν ανεβαζοντας την τιμη στα υψη
ενω προηγουμενως ειχαν κονομισει τα αντερα τους
Δεν μπορει μια μεταφορα απο μιλανο να κοστιζει 1000 ευρω και μια μεταφορα απο θεσσαλονικη 1800 !!!!!
Πολυ καλα τους κανει και ανοιγει το επαγγελμα
Καποιοι εξυπνοι πηραν αδειες απο βουλγαρια με 350 ευρω και με το δικαιωμα εργασιας 3 ημερων σε ευρωπαικες χωρες (λογω ευρωπαικης ενωσης) πηραν δυο αδειες και δουλευουν ΕΛΛΑΔΑ !!!
=======================================
2)Tο κρατος πλεον δεν συναινει και δεν μπορει να συνεχιζεται επ αοριστου μια ανωμαλια. Δεν χρεωσε το κρατος λοιπον 150000 την αδεια. Μονοι τους τα φτασανε εκει τα πραγματα με το σκεπτικο οτι θα αρμεγουν τους καταναλωτες γερα. Παλιοζωη...
3)Εσύ δεν κατάλαβες .Αν δεν μπλεκόταν το κράτος στην αρχή οι άδειές στις οποίες επένδυσαν δεν θα είχαν καμμία αξία.Επομένως δεν δικαιούνται καμμία αποζημίωση γιατί απλώς επένδυσαν εθελοντικά σε αυτές και μάλιστα παράτυπα.Φυσικά βγήκαν χαμένοι,όπως και όσοι έπαιξαν στο χρηματιστηριο,σε πυραμίδες κ.λ.π.Δεν έχει καμμία λογική "να τους αποζημιώσει το κράτος" εφόσον δεν θέλεις κρατική παρέμβαση στον καπιταλισμό.
4)Δεν νομίζω οτι βγήκαν χαμένοι όλοι, οι περισσότεροι αισχροκέρδισαν εις βάρος της κοινωνίας χειραγωγόντας τις τιμές των μεταφορικών με εκβιαστικές κινητοποιήσεις κάθε φορά που δεν περνούσε το δικό τους.
Και οι πιο πρόσφατοι διαμαρτύρονται επειδή δεν πρόλαβαν να αισχροκερδίσουν αρκετά.
Πηγη Forum.gr