ΕΔΩ ΑΛΕΞΑΝΔΡΕΙΑ -ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΤΗΣ ΑΙΓΥΠΤΟΥ-ΣΤΥΛΟΒΑΤΕΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ- http://alexandria323232.blogspot.com/ email: gdsdgreece@gmail.com ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΠΩΛΗΣΗ Η ΕΝΟΙΚΙΑΣΗ ΤΩΝ ΠΑΡΘΕΝΩΝΩΝ ΜΑΣ ΣΤΗΝ ΑΛΕΞΑΝΔΡΕΙΑ Οι αναδημοσιεύσεις, τα σχόλια και οι απόψεις των σχολιαστών δεν απηχούν κατ' ανάγκη τις απόψεις του ιστολογίου μας και δεν φέρουμε καμία ευθύνη γι’ αυτά. Ειναι ομως αναφαιρετο δικαιωμα οιουδηποτε να μας ζητησει γραπτως την αποσυρση αναρτησης αιτιολογωντας εμπεριστατωμενα το αιτημα αποσυρσης
13 Οκτωβρίου 2009
ΛIΜΕΝΕΡΓΑΤΕΣ ΤΟΥ Ο.Λ.Π ΑΦΕΙΣΤΕ ΤΙΣ ΧΑΖΟΜΑΡΕΣ
«Έμφραγμα» στην αγορά προκαλούν οι απεργιακές κινητοποιήσεις στον ΟΛΠ (!!!!!!!)
==============================================================
Λιμενεργατες του ΟΛΠ
Αφειστε τις χαζομαρες και τις βλακειες και στρωθειτε στην δουλεια.
Η αναληψη της διαχειρησης του Λιμενος Πειραιως απο τον Κινεζικο Κολοσσο COSCO ειναι συμφωνια της Νεας Δημοκρατιας, και καλα εκανε αφου οι Κινεζοι φορτωνουν και εκφορτωνουν εμπορευματα 5.000 τοννων σε ολα τα κινεζικα λιμανια μεσα σε 1 (Μια) ημερα !!!
Εσεις ειχατε και εχετε τον δικο σας τον "Χαβα " της μασας της ξαπλας, εις υγειαν του Κρατους και του φορολογουμενου πολιτη και των Ελληνων και ξενων εφοπλιστων
Γνωριζετε οτι καθε ημερα παραμονης πλοιου στον Πειραια στοιχιζει στους εφοπλιστες απο 5.000 ευρω την ημερα μεχρι 55.000 ευρω την ημερα αναλογα με το μεγεθος και χωρητικοτητα του πλοιου (GRT/NRT/DWT/LOA+AGENCY FEES +PORT DUES ETC)
Βαλτοι εισαστε??
Κυταξτε τα συμφεροντα της Ελλαδιτσας , και σας δινεται μια καλη ευκαιρια με την Νεα Κυβερνηση
να συζητησετε τα αιτηματα σας χωρις απεργιες εις βαρος των εφοπλιστων-πλοιων-και φορτωτων η παραληπτων φορτιων
Μπορειτε επισης να "αδειασετε την γωνια του ΟΛΠ" με εθελουσια εξοδο και να προσληφθουν νεοι με ορεξη για δουλεια και οχι για δηθεν συνδικαλισμο και "φουμαρα" με στοχο την διεθνη διαπομπευση της Ελλαδας και της μολις μιας εβδομαδος Κυβερνησης του ΠΑΣΟΚ
Ρωτειστε και την συμπαραστατρια σας Κα Ντορα που εχει συζυγο πρωην ναυλομεσιτη και σημερα εφοπλιστη ! να σας πει τα θαυματα των Κινεζων λιμανιων και την διαφορα ταχειας φορτοεκφορτωσεως σε κινεζικα λιμανια και συγκρινατε τα αποτελεσματα με τα δικα σας αποτελεσματα της "λουφας" και του "ωχαδελφισμου" επειδη "βρεχει" και επειδη "ειστε φτιαγμενοι απο ζαχαρη " φοβαστε μη λειωσετε ""στις φορτοεκφορτωσεις πλοιων, πραγμα που δεν φοβουνται οι κινεζοι αφου δουλευουν με νιτσεραδες
Προτεινω στην νεα Υπουργο Κα Κατσελη και στην Κυβερνηση, να ανακυρηξει ως FREE ZONE τα εξης λιμανια ωστε πλοια και εφοπλιστες να μην ειναι δεσμιοι του Νταβατζηλικι του Ο.Λ.Π, και αφειστε τους να φορτοεκφορτωνουν τουριστες και κρουαζιεροπλοια
Τα λιμανια
ΚΑΤΑΚΟΛΟ
ΑΣΤΑΚΟΣ
ΚΑΛΑΜΑΤΑ
ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
ΚΑΒΑΛΑ
ΗΓΟΥΜΕΝΙΤΣΑ
ΒΟΛΟΣ
ΚΑΙ ΟΙΟΔΗΠΟΤΕ ΛΙΜΕΝΑ ΚΡΗΤΗΣ
ΕΝΑΣ ΟΜΟΓΕΝΗΣ ΕΦΟΠΛΙΣΤΗΣ -
ρεπορταζ απο το ΑΠΕ
«Έμφραγμα» έχουν προκαλέσει στην αγορά οι απεργιακές κινητοποιήσεις στον ΟΛΠ και ο εμπορικός κόσμος ασκεί ισχυρές πιέσεις στο υπουργείο Οικονομίας και Ναυτιλίας να βρει λύση, καθώς από την 1η Οκτωβρίου το λιμάνι του Πειραιά έχει «νεκρώσει».
Όπως επισημαίνει η διοίκηση του ΟΛΠ, ήδη έχουν εκτραπεί σε άλλα μεσογειακά λιμάνια πάνω από 7.000 εμπορευματοκιβώτια, ενώ στους χερσαίους χώρους του λιμανιού έχουν συγκεντρωθεί περισσότερα από 6.000 εμπορευματοκιβώτια τα οποία περιμένουν για εκτελωνισμό.
Την έντονη αντίθεσή τους στις απεργιακές κινητοποιήσεις των λιμενεργατών έχουν εκφράσει οι εκπρόσωποι φορέων της αγοράς, επισημαίνοντας τος αρνητικές επιπτώσεις στις εισαγωγές και τις εξαγωγές της χώρας.
Σημειώνεται ότι το τελικό κόστος των προϊόντων που προς το παρόν είναι σε άλλα λιμάνια θα είναι σημαντικά αυξημένο λόγω των αποθηκεύτρων και των επιπλέον μεταφορικών εξόδων.
Σε πολύ δύσκολη θέση είναι οι επιχειρήσεις που εμπορεύονται ευπαθή προϊόντα, καθώς μπορούν να υποστούν αλλοιώσεις.
Οι εταιρείες εξετάζουν το ενδεχόμενο μεταφοράς των προϊόντων τους μέσω άλλων λιμανιών, όπως είναι αυτό του Αστακού Αιτωλοακαρνανίας, στο οποίο εφθασαν την προηγούμενη εβδομάδα περίπου 2.500 κοντέινερ.
Το θέμα των απεργιακών κινητοποιήσεων, που έχουν ξεκινήσει από την αρχή του Οκτωβρίου, απασχόλησε και το άτυπο υπουργικό συμβούλιο που πραγματοποιήθηκε το απόγευμα της Δευτέρας στο Μέγαρο Μαξίμου.
Η κα Λούκα Κατσέλη βρέθηκε στο επίκεντρο της κριτικής για τους χειρισμούς της στο θέμα.
Στόχος της κυβέρνησης φαίνεται πως είναι κατ' αρχάς η λήξη της απεργίας και εν συνεχεία η -περιορισμένη εκ των πραγμάτων- επαναδιαπραγμάτευση ορισμένων όρων της συμφωνίας με την Cosco.
Σε κάθε περίπτωση, όπως σημειώνουν κυβερνητικά στελέχη, «ο στόχος της επαναδιαπραγμάτευσης δεν είναι εύκολος».
Για «αποικιοκρατική σύμβαση» που δεν κατοχυρώνει τα δικαιώματα των εργαζομένων και της ελληνικής οικονομίας, έκανε λόγο ο πρόεδρος της ΓΣΕΕ Γ.Παναγόπουλος.
* Για την απεργία στον ΟΛΠ ήταν η πρώτη παρέμβαση της Ντόρας Μπακογιάννη, ως επίσημης, πλέον υποψήφιας, για την προεδρία της ΝΔ.
Σε ανακοίνωσή της, κάνει λόγο για «πλήγμα στην επενδυτική αξιοπιστία της χώρας», επισημαίνοντας ότι γι΄αυτό ευθύνεται η κυβέρνηση, «εξαιτίας των ανεύθυνων διακηρύξεων περί επαναδιαπραγμάτευσης της σύμβασης με την COSCO αναφορικά με την παραχώρηση των προβλητών ΙΙ και ΙΙΙ του λιμένος Πειραιώς».
Η κα Μπακογιάννη αναφέρθηκε και στην κατάργηση του υπουργείου Εμπορικής Ναυτιλίας, η οποία, όπως είπε, ήταν «εσπευσμένη και χωρίς μελέτη», που σε συνδυασμό με τις κινητοποιήσεις των λιμενεργατών «δίνουν ένα ιδιαίτερα αρνητικό πρώτο δείγμα γραφής της κυβέρνησης του ΠΑΣΟΚ στον ζωτικό τομέα της οικονομίας».