13 Οκτωβρίου 2009

ΤΕΛΟΣ ΣΤΙΣ "ΛΙΜΟΥΖΙΝΕΣ" ΚΑΙ ΣΤΗΝ "TΖΑΠΑ ΧΛΙΔΑ ¨"




Οκ  Γ.Ραγκούσης ανακοίνωσε ότι μπαίνει άμεσα "μαχαίρι" στα πολυτελή οχήματα που διαθέτουν κυβερνητικά στελέχη, πολιτικοί της κεντρικής σκηνής και της αυτοδιοίκησης, ακόμη και οι κεφαλές της Εκκλησίας, προκειμένου να περισταλεί δραστικά η σπατάλη.
Σύμφωνα με τον ίδιο σήμερα υπάρχουν περίπου 20.000 κρατικά οχήματα, το κόστος αγοράς, συντήρησης και λειτουργίας των οποίων είναι τεράστιο (χωρίς να υπολογίζονται τα υπηρεσιακά οχήματα της ΕΛ.ΑΣ., της Πυροσβεστικής, του ΕΚΑΒ κτλ). Ενδεικτικά, μόνο στο υπουργείο Εσωτερικών καταγράφηκαν 250 οχήματα με συνολικό ετήσιο κόστος 720.000 ευρώ, ενώ το σύνολο των κρατικών οχημάτων ξεπερνά τα 56.000 και το κόστος τους τα 350 εκατ. ευρώ!
Ετσι, ο υπουργός ζήτησε από τα υπόλοιπα υπουργεία να καταγράψουν ως το τέλος του μήνα το στόλο των οχημάτων που απασχολούν και να τον υποβάλλουν στο Εσωτερικών, καθώς στο εξής κάθε υπηρεσία θα έχει ως πλαφόν την χρήση πέντε οχημάτων, εάν δεν μπορεί να δικαιολογήσει για ποιους λόγους απασχολεί περισσότερα.



Πρόθεση της κυβέρνησης είναι να παγώσει για τρία χρόνια κάθε αγορά αυτοκινήτου για κάλυψη νέων θέσεων και να προχωρήσει σε αντικατάσταση του υπάρχοντος στόλου, σχεδόν στο σύνολό του, σε υβριδικά οχήματα με κυβισμό που δεν θα ξεπερνά τα 1.400 κυβικά εκατοστά, μέσω προγράμματος leasing.

Τα... πολυτελή οχήματα που θα είναι... 1.600 κ.εκ., θα δίνονται σε εξαιρετικές μόνο περιπτώσεις, όπως ο πρωθυπουργός και ο αντιπρόεδρος της κυβέρνησης, ο πρόεδρος και αντιπρόεδρος της Βουλής, ο αρχηγός της αξιωματικής αντιπολίτευσης, υπουργοί και υφυπουργοί, οι επίσημοι προσκεκλημένοι της κυβέρνησης, οι πρόεδροι του Συμβουλίου της Επικρατείας, του Αρείου Πάγου, του Ελεγκτικού Συνεδρίου και του Νομικού Συμβουλίου του Κράτους. οι πρόεδροι των ανεξάρτητων διοικητικών αρχών, ο αρχιεπίσκοπος Αθηνών και οι μητροπολίτες.

Οπως είναι προφανές, αυτό σημαίνει ότι οι χιλιάδες Δήμαρχοι και οι εκατοντάδες Νομάρχες, Περιφερειάρχες και κάθε λογής αξιωματούχοι του ευρύτερού κράτους θα είναι πλέον υποχρεωμένοι να εγκαταλείψουν τις λιμουζίνες τους ή... να αγοράσουν δικές τους! Ούτως ή άλλως, τα οχήματα θα ανήκουν σε υπηρεσίες και όχι συγκεκριμένα πρόσωπα, ώστε να ελέγχεται συνεχώς η χρήση και η κατάστασή τους