13 Μαρτίου 2012

Madonna: «Νισάφι πια με την ηλικία μου!»

Μεγαλώνει, αλλά δεν θέλει να της το θυμίζουν. Επιστρέφει στο προσκήνιο ως ποπ σταρ (με νέο άλμπουμ) και σκηνοθέτις (με το δράμα εποχής «W.E.») - και δίνει στο «Κ» την πρώτη συνέντευξή της σε ελληνικό έντυπο.

ΤΟΥ ΛΟΥΚΑ ΚΑΤΣΙΚΑ

Αρχές Σεπτεμβρίου, μεσημέρι μιας πολύ ζεστής ημέρας, στο δωμάτιο ενός βενετσιάνικου ξενοδοχείου, περιμένω να εμφανιστεί η 53χρονη σταρ. Εχω ήδη ακούσει τον υπεύθυνο Τύπου να μου υποδεικνύει ότι δεν πρέπει επ' ουδενί να ζητήσω αυτόγραφο ή μια φωτογραφία μαζί της (όχι πως υπήρχε περίπτωση...) και προσπαθώ να συνειδητοποιήσω ότι σε λίγο θα βρίσκομαι με μία από τις διασημότερες γυναίκες στον κόσμο. Ξαφνικά, ακούω θόρυβο έξω από την πόρτα του δωματίου και, λίγα δευτερόλεπτα μετά, βλέπω μια μαυροντυμένη, μικροκαμωμένη φιγούρα να πλησιάζει. Πίσω της αφήνει έναν κοστουμαρισμένο σωματοφύλακα, ο οποίος αποσύρεται αφού έχει βεβαιωθεί ότι η προστατευόμενή του είναι ασφαλής μαζί μου.
Η Μαντόνα με χαιρετά ευγενικά, κάθεται δίπλα μου και αρχίζει να ανεμίζει μια μαύρη βεντάλια. «Αφόρητη ζέστη», λέει, όσο εγώ της ρίχνω κλεφτές ματιές. Φοράει ένα πανέμορφο μαύρο δαντελωτό φόρεμα με διάφανα μανίκια που αναδεικνύουν τα καλογυμνασμένα μπράτσα της, έναν πλατινένιο σταυρό στο λαιμό της, ένα διαμαντένιο δαχτυλίδι στο δείκτη του δεξιού χεριού της κι ένα καλαίσθητο vintage ρολόι στον αριστερό καρπό της. Το δέρμα του προσώπου της δείχνει απίστευτα νεανικό για την ηλικία της και τα μαλλιά της είναι κατάξανθα.