9 Απριλίου 2013

Β.Παπαγεωργόπουλος: Περιμένοντας την Ανάσταση… Θέλω από καρδιάς να ευχαριστήσω όλους σας

Συλληφθέν Καρέ 4

Αγαπητοί Φίλοι, Φίλες, Συνεργάτες
Θέλω από καρδιάς να ευχαριστήσω όλους σας, όλους μαζί και κάθε έναν χωριστά για το ενδιαφέρον που δείχνετε για το μαρτύριό μου.
Με τα μηνύματά σας μου δίνετε κουράγιο και δύναμη.
Δεν γνωρίζω γιατί αντιμετωπίσθηκα με αυτόν τον τρόπο.
Δεν γνωρίζω τι εξυπηρέτησε η καταδίκη μου.
Εμένα η συνείδησή μου είναι ήσυχη.
Όλη μου η ζωή ήταν μια προσφορά στην Θεσσαλονίκη, στην Μακεδονία, στην Πατρίδα.
Αυτό ήταν το μεγάλο μου λάθος;
Η Ελπίδα μου είναι ότι η αλήθεια δεν μπορεί να κρυφτεί για μεγάλο χρονικό διάστημα. Γρήγορα θα φανεί.
Ή κάποιοι που τώρα βασανίζονται από τύψεις, ανοίξουν το στόμα τους και μιλήσουν!
Θα ήθελα επίσης να γνωρίζετε ότι διαβάζω συνεχώς ανακρίβειες σχετικά με την βασανιστική μου παραμονή στην φυλακή.
Αγνοείστε τους…

Περιμένοντας την Ανάσταση

Βασίλης Παπαγεωργόπουλος