12 Νοεμβρίου 2015

Παντρεύεται στα 80 του ο Φώτης Μεταξόπουλος μετά από 12 χρόνια σχέση

3 γάμοι & 3 παιδιά. Ο Φώτης Μεταξόπουλος δε θα σταματήσει εδώ. Τι κι αν είναι 80 χρόνων; Εμφανίζεται έτοιμος να βάλει στεφάνι στην επί 12 χρόνια σύντροφό του!
pantreuetai-sta-80-tou-o-fwtis-metaksopoulos-meta-apo-12-xronia-sxesi
«Την πρώτη μου σύζυγο, τη χορεύτρια Μαριάννα Δρίνη, που είναι η μητέρα του γιου μου του Πάνου, τη γνώρισα σε ένα μπαλέτο στην Αίγυπτο. Ήταν και παρτενέρ μου στις πρώτες εμφανίσεις μου στο «Ακροπόλ». Η δεύτερη σύζυγος μου, επίσης παρτενέρ στον χορό, Νάντια Φοντάνα, με την οποία δεν απέκτησα παιδιά, και η τρίτη μια μαθήτρια από τη σχολή, από την οποία απέκτησα έναν γιο, τον Κοσμά, 27 χρόνων, και μία κόρη, την Κατερίνα, 21 ετών. Ο Κοσμάς, που σπούδασε ΜΜΕ στο Πάντειο, ασχολείται τώρα με τον χορό ως δάσκαλος σε πέντε σχολές, δηλαδή ακολούθησε κι αυτός τα χνάρια 
μου, όπως και ο Πάνος. Η Κατερίνα σπουδάζει θεατρολογία και κάνει κι αυτή χορό. Να σας πω ακόμη ότι είμαι παππούς από τον Πάνο, που μου έκανε δύο εγγόνια, τον Αντώνη και τον Φώτη, τους οποίους επίσης θα δούμε στον χορό...» είπε για την προσωπική του ζωή στην espresso, ο αειθαλής Φώτης Μεταξόπουλος.
Στην ερώτηση του δημοσιογράφου, σχετικά με τον αν μετά από 12 χρόνια σχέσης με τη χορεύτρια και ηθοποιό Σοφία Τρανά θα την παντρευόταν, εκείνος απάντησε: «Ναι, και τώρα πάω για τον τέταρτο γάμο, αλλά το σκέφτομαι. Άλλωστε μικροί είμαστε ακόμη (γέλια)...».
xafies.gr