Αθήνα
Περίπου 200 πολυτελή σκάφη βρίσκονται στο στόχαστρο του ΣΔΟΕ για να διαπιστωθεί εάν όντως οι ιδιοκτήτες τους τα έχουν δηλώσει επαγγελματικά. Όπως «Το Βήμα»πληροφορείται η αρμόδια διεύθυνση του ΣΔΟΕ διενεργεί τον έλεγχο με δύο τρόπους. Πρώτο ζήτησε από τους ιδιοκτήτες τους να προσκομίσουν εντός ενός μηνός τα ναυλοσύμφωνα προς έλεγχο και δεύτερον θα αρχίσουν να πραγματοποιούν επί τόπου έλεγχο στα σκάφη, ο οποίος αρχίζει αυτό το Σαββατοκύριακο. Ο έλεγχος θα συνεχισθεί έως τον Μάιο, δηλαδή, μετά το Πάσχα. Οι «ράμπο» του ΣΔΟΕ θα επιβιβάζονται στα σκάφη αυτά για να διαπιστώνουν εάν είναι όντως επαγγελματικά, όπως εμφανίζονται να τα έχουν δηλώσει οι ιδιοκτήτες τους. Να σημειωθεί ότι ο έλεγχος είναι πολύ δύσκολος, αφού πολλά σκάφη εμφανίζονται ότι ανήκουν σε υπεράκτιες εταιρίες.
Ήδη ορισμένοι ιδιοκτήτες σκαφών έχουν προσέλθει στην εφορία και κατέβαλαν τα χρήματα, για να επαναφέρουν τα σκάφη τους από επαγγελματικά που τα είχαν δηλώσει (για να έχουν μειωμένο ΦΠΑ και μειωμένη τιμή στα καύσιμα) σε σκάφη ψυχαγωγίας. Το ΣΔΟΕ εισέπραξε ήδη «ζεστό χρήμα», περί τα 35 εκατ. ευρώ και οι έλεγχοι συνεχίζονται.
Την ίδια ώρα εντείνονται οι πληροφορίες για να υπάρξει ένα είδος περαίωσης και για τα σκάφη. Όσοι δηλαδή ιδιοκτήτες σκαφών (που τα είχαν μετατρέψει σε επαγγελματικά) πληρώσουν το ΦΠΑ, το εκτελωνισμό και τα καύσιμα, μπορούν να τα χρησιμοποιούν εφ εξής σε ιδιωτικά.
Περίπου 200 πολυτελή σκάφη βρίσκονται στο στόχαστρο του ΣΔΟΕ για να διαπιστωθεί εάν όντως οι ιδιοκτήτες τους τα έχουν δηλώσει επαγγελματικά. Όπως «Το Βήμα»πληροφορείται η αρμόδια διεύθυνση του ΣΔΟΕ διενεργεί τον έλεγχο με δύο τρόπους. Πρώτο ζήτησε από τους ιδιοκτήτες τους να προσκομίσουν εντός ενός μηνός τα ναυλοσύμφωνα προς έλεγχο και δεύτερον θα αρχίσουν να πραγματοποιούν επί τόπου έλεγχο στα σκάφη, ο οποίος αρχίζει αυτό το Σαββατοκύριακο. Ο έλεγχος θα συνεχισθεί έως τον Μάιο, δηλαδή, μετά το Πάσχα. Οι «ράμπο» του ΣΔΟΕ θα επιβιβάζονται στα σκάφη αυτά για να διαπιστώνουν εάν είναι όντως επαγγελματικά, όπως εμφανίζονται να τα έχουν δηλώσει οι ιδιοκτήτες τους. Να σημειωθεί ότι ο έλεγχος είναι πολύ δύσκολος, αφού πολλά σκάφη εμφανίζονται ότι ανήκουν σε υπεράκτιες εταιρίες.
Ήδη ορισμένοι ιδιοκτήτες σκαφών έχουν προσέλθει στην εφορία και κατέβαλαν τα χρήματα, για να επαναφέρουν τα σκάφη τους από επαγγελματικά που τα είχαν δηλώσει (για να έχουν μειωμένο ΦΠΑ και μειωμένη τιμή στα καύσιμα) σε σκάφη ψυχαγωγίας. Το ΣΔΟΕ εισέπραξε ήδη «ζεστό χρήμα», περί τα 35 εκατ. ευρώ και οι έλεγχοι συνεχίζονται.
Την ίδια ώρα εντείνονται οι πληροφορίες για να υπάρξει ένα είδος περαίωσης και για τα σκάφη. Όσοι δηλαδή ιδιοκτήτες σκαφών (που τα είχαν μετατρέψει σε επαγγελματικά) πληρώσουν το ΦΠΑ, το εκτελωνισμό και τα καύσιμα, μπορούν να τα χρησιμοποιούν εφ εξής σε ιδιωτικά.