20 Αυγούστου 2016

Σε κατ' οίκον περιορισμό ο οδηγός του ταχύπλοου

Πειραιάς
Διαφωνία προέκυψε μεταξύ της ανακρίτριας και της εισαγγελέως σχετικά με την προφυλάκιση ή μη του 77χρονου χειριστή του ταχύπλοου που εμβόλισε τη λάντζα στην Αίγινα.

Η ανακρίτρια ήταν υπέρ της μη προφυλάκισής του, ενώ η εισαγγελέας υπέρ της προφυλάκισης.

Η νέα εξέλιξη προέκυψε μετά την απολογία του ενώπιον της ανακρίτριας, που διήρκησε διόμυσι ώρες, ενώ η απόφαση για το εάν προφυλακιστεί ή όχι ελήφθη έπειτα από τετράωρη διάσκεψη εισαγγελέως και ανακρίτριας χωρίς πάντως να καταφέρουν να οδηγηθούν σε κοινή απόφαση.

Έτσι ο Θρασύβουλος Λυκουρέζος οδηγήθηκε στο σπίτι του, σύμφωνα με τις νέες διατάξεις, χωρίς να έχει δικαίωμα να κυκλοφορεί ελεύθερος. Την τελική απόφαση θα την πάρει, το αργότερο εντός πενθημέρου, το αρμόδιο Συμβούλιο Πλημμελειοδικών Πειραιά.

Ο κατηγορούμενος κατέθεσε απολογητικό υπόμνημα στο οποίο, μεταξύ άλλων, αναφέρει:

«Η πορεία πλεύσης μου ήταν από βορρά προς νότο και εισερχόμενος στη θαλάσσια ζώνη που παρεμβάλλεται μεταξύ της νησίδας Μονή και των δυτικών ακτών της Αίγινας, στη θέση Πέρδικα αντιλήφθηκα μηχανοκίνητο σκάφος να κινείται από τη θέση Πέρδικα προς τη νήσο Μονή, δηλαδή επί πορείας από Ανατολή προ Δύση. Ποτέ δεν πίστεψα ότι σκάφος κινούμενο αριστερά μου θα περάσει από την πλώρη μου. Η πορεία μου ήταν σταθερή, χωρίς να έχω τον οποιοδήποτε λόγο να πραγματοποιήσω τον οποιοδήποτε αιφνίδιο ελιγμό, αφού άλλωστε μετέβαινε για λόγους αναψυχής με φίλους σε κόλπο της νησίδας Μονής».
in.gr