4 Αυγούστου 2016

Ο αιγυπτιος- παραολυμπικονίκης αθλητής που παίζει πινγκ πονγκ χωρίς χέρια

Όταν ο Ibrahim Hamato από την Αίγυπτο έχασε τα χέρια του σε ατύχημα, φοβήθηκε ότι δεν θα μπορούσε ποτέ να παίξει το αγαπημένο του άθλημα που δεν είναι άλλο από το πινγκ πονγκ.
Ο αθλητής του πινγκ πονγκ που θα αγωνιστεί χωρίς χέρια είναι ο «σταρ» των φετινών Παραολυμπιακών Αγώνων. Ο Ibrahim Hamato έχασε και τα δυο του χέρια σε ατύχημα με τρένο αλλά αυτό δεν τον εμπόδισε να κυνηγήσει το όνειρό του και να γίνει πρωτοκλασάτος αθλητής.

pong2
Ο ίδιος σε συνέντευξή του είχε πει: «Έχασα τα χέρια μου όταν ήμουν 10 ετών αλλά η αγάπη μου για την επιτραπέζια αντισφαίριση δεν σταμάτησε ποτέ. Τρία χρόνια μετά το ατύχημά μου έψαχνα να βρω τρόπους για να παίζω πινγκ πονγκ. Στην αρχή έβαζα την ρακέτα κάτω τον ώμο μου, αλλά δεν μπορούσα να παίξω. Τελικά βρήκα τη λύση με το στόμα».

ping3
ping1

newbeast.gr