6 Οκτωβρίου 2016

Ο Δ.Κοντομηνάς εισέβαλε στο πλατό και ξέσπασε για τις τηλεοπτικές άδειες

Αθήνα
Στην πρωινή εκπομπή της Ελένης Μενεγάκη στον εμφανίστηκε αιφνισιδιαστικά ο ιδιοκτήτης του καναλιού Δημήτρης Κοντομηνάς και έκανε παρέμβαση για το θέμα των τηλεοπτικών αδειών, ασκώντας δριμεία κριτική στον υπουργό Επικρατείας Νίκο Παππά.
Η παρουσιάστρια, που εκείνη την ώρα βρισκόταν στην κουζίνα της εκπομπής εμφανίστηλε εκπληκτη να ακούει τον κ. Κοντομηνά να λέει: «Ήρθα να φάω, δεν είχα τι να φάω σπίτι, μου μείωσαν τη σύνταξη. Έπαιρνα 10.000 το μήνα σύνταξη, μου την έκοψαν και έμεινα με δύο κατοστάρικα. Πώς να ζήσω; Τα γράφετε αυτά να τα δει ο κόσμος»;
Ο ίδιος συνέχισε: «Ο κύριος Παππάς σκοτώθηκε τόσο καιρό για την ΕΡΤ. Είναι δυνατόν αυτός που άνοιξε τρία κανάλια να κλείνει άλλα τρία; Είπαν οι άνθρωποί του, αυτός που υποστήριζε και λέει "θα μου δώσετε το 51%". Λέω «τι άλλο θέλεις»; Λέει «θέλω τέσσερις εκπομπές την εβδομάδα πολιτικές". Και λέω "άλλο τίποτα θέλεις"; Λέει "θέλω να ελέγχω και το πολιτικό κομμάτι των ειδήσεων". Λέω "τίποτα άλλο να σκίσουμε; Πήγαινε στο καλό αγόρι μου, το κανάλι δεν πουλιέται σε τρίτους"».
Προσέθεσε επίσης ότι «το κανάλι ανήκει στον κόσμο, στους εργαζόμενους και σε μένα και σε όλο τον κόσμο που ακούει τις αλήθειες και θα λέμε τις αλήθειες και δεν θα κλείσει κύριε Παππά, που ήσουν στην Αμερική και έφτιαξες και σενάρια ότι σε παρακολουθούσαμε εμείς».
Εμφανίστηκε επίσης καθησυχαστικός προς τους εργαζόμενος για το μέλλον του τηλεοπτικού σταθμού: «Επόμενη μέρα υπάρχει για τον Alpha, αλλά υπάρχει και επόμενη νύχτα για τους άλλους. Εγώ δεν φεύγω εδώ από το σπίτι μου, με τίποτα! Και ο Alpha θα υπάρχει, και οι υπάλληλοί μας θα υπάρχουν και εμείς θα δουλεύουμε και είμαστε υπέρ των εργαζομένων. Το κανάλι δεν ανήκει σε μένα. 750 άτομα δουλεύουν άμεσα και άλλα 750 απ' έξω».
Δείτε το βίντεο:
Newsroom ΔΟΛ