8 Ιουλίου 2009

ΑΝΕΚΔΟΤΟ- Η ΚΥΡΙΑ ΚΑΙ Η ΠΑΠΑΓΑΛΙΝΑ

Μια γυναίκα έχει ένα πρόβλημα με την παπαγαλίνα της, η οποία λέει συνέχεια: «Είμαι πολύ ξαναμμένη, θέλεις να κάνουμε τρελίτσες;». Η γυναίκα δεν ξέρει τι να κάνει και ύστερα από καιρό καταλήγει στον παπά της ενορίας. «Παπά μου τo και τo», του λέει. «Τι θα κάνω με την παπαγαλίνα μου;

Ο κόσμος που μπαίνει μέσα στο σπίτι μου, την ακούει να λέει αυτά τα πράγματα και δεν ξέρω τι μπορεί να σκέφτονται».
«Τέκνον μου, μην ανησυχείς», απαντά ο παπάς, «νομίζω πως ξέρω τη λύση. Εγώ έχω δύο πολύ θεοσεβούμενους παπαγάλους που από το πρωί μέχρι το βράδυ διαβάζουν τη Βίβλο και προσεύχονται... Αν τη φέρεις την παπαγαλίνα σου και περάσουν μαζί κάποιο χρόνο, ίσως να την επηρεάσουν θετικά και το ρεπερτόριό της να αλλάξει.

«Καταπληκτική ιδέα πάτερ!», φώναξε ενθουσιασμένη η γυναίκα και την επόμενη μέρα πήγε την παπαγαλίνα της στο σπίτι του παπά. Τη βάζουν μέσα στο κλουβί και με το που βλέπει τους παπαγάλους τούς λέει:
«Είμαι πολύ ξαναμμένη. Θέλετε να κάνουμε τρελίτσες;».
Τότε ο ένας παπαγάλος κοιτάει τον άλλο και λέει: « Οι προσευχές μας εισακούστηκαν».