26 Ιουλίου 2009

ΜΗ ΔΥΣΚΟΛΕΥΕΤΕ ΤΟΥΣ ΒΛΑΧΟΥΣ

ΜΗ ΔΥΣΚΟΛΕΥΕΤΕ ΤΟΥΣ ΒΛΑΧΟΥΣ ΜΑΣ

Ακουω καμμια φορα απο ορισμενους δημοσιογραφους να ονομαζουν χωρες -προσωπα κλπ με ορισμενα υποκοριστικα ονοματα τα οποια ειναι αγνωστα στους βλαχους μας αλλα και σε μια μεγαλη μεριδα κατοικων των μεγαλουπολεων μας.

Ειχα παει για ολιγοημερες διακοπες σε καποιο χωριο στο εσωτερικο της χωρας και ρωτησα εναν κατοικο του χωριου που επινε καφε στο Bar ξενοδοχειου και ιδου ο διαλογος

Φιλε μου παρακολουθεις τηλεοραση?
Ναι μου απαντησε , ομως πιο πουλυ μου αρεσ τα διλτια ειδησεων

Καλα κανεις του ειπα τι σημαινει η γηραια Αλβιονα
== Εν κατεχω μου απαντησε- καμμια παληογρια θα ειναι

Οχι του ειπα, καλα ξερεις ποιος ειναι ο Καβαλιερι που καθε ημερα ακους στις ειδησεις?
=Αυτουνα τον ξερω ειναι ενας καβαλαρης του ιπποδρομου μου απαντησε =
Οχι του ειπα εναι ο πρωθυπουργος της Ιταλιας-

Καλα του ειπα την Μαυρη Γαζελα την ξερεις?
Εν κατεχω ομως ειχε και η γιαγια μου μια μαυρη γαζωτικη μηχανη
Οχι του ειπα ειναι το γνωστο μαυρο μοντελο η Ναομι

Εκεινη την ωρα περνουσε μια καροτσα που την εσερνε ενας γαιδαρος και πανω της ηταν ο οδηγος και ειχε φορτωσει ενα παληο σκονισμενο μαυρο πιανο.

Ρωτα ο συνομιλητης μου τον αγωγιατη -

Ρε Μητρου τι ειναι αυτου που κουβλας?
Ειναι ντουλαπ απαντησε
Και τι θα το κανς αφου ειναι παληο και σακατιμεν
Θα του μπουγιατις μεσα και εξω, Μεσα ειχε κατι σουρματα και τα εβγαλα!!