11 Απριλίου 2010

ΤΑ ΠΑΡΑΛΕΙΠΟΜΕΝΑ ΤΗΣ ΕΠΙΣΚΕΨΗΣ ΤΟΥ ΡΩΣΣΟΥ ΠΑΤΡΙΑΡΧΗ κ.κ.ΚΥΡΙΛΟΥ ΣΤΟ ΠΑΤΡΙΑΡΧΕΙΟ ΑΛΕΞΑΝΔΡΕΙΑΣ-ΚΑΙ ΠΑΣΗΣ ΑΦΡΙΚΗΣ



Μεγαλα τα μετρα ασφαλειας απο τις Αιγυπτιακες αρχες, και απο την προσωπικη φρουρα του Πατριαρχου Κυριλου της Ρωσσιας που ειχαν ελθει μαζι του γιαυτον τον σκοπο.



Την εορταστικη ημερα επεσκιασε η συμπεριφορα μερικων Ρωσσων ανδρων της ασφαλειας του Ρωσσου προκαθημενου, αφου δεν επετρεψαν να παρουν φωτογραφιες κατα την διαρκεια της τελετης, και πιο συγκεκριμενα εμου του ιδιου οταν πλησιασα στα εδρανα των Ελληνων 
 επισημων να παρω φωτογραφιες για την ιστοσελιδα μας " Εδω Αλεξανδρεια"
Ενας ανδρας της φρουρας του Ρωσσου Πατριαρχη Κυριλλου μου απετρεψε να παρω φωτογραφιες, παρα το γεγονος που του επεδειξα την δημοσιογραφικη μου ταυτοτητα με την φωτογραφια μου.
Με σπασμενα-ακαταλαβιστικα  αγγλικα που μου μιλησε καταλαβα οτι επρεπε να ημουν διαπιστευμενος (acreditet) δημοσιογραφους του Ρωσσου Πατριαρχοτ Κυριλου ! (λες και ημουν Ρωσσος υπηκοος !!) ενω ανταπαντωντας του ειπα οτι ειμαι κατοικος Αλεξανδρειας- και πιστος στο Πατριαρχειο Αλεξανδρειας  και δεν εχει το δικαιωμα να μου αρνηθει διοτι ακομα και πολιτες επερναν φωτοραφιες ακομα και απο τα κινητα τηλεφωνα τους !!


Η απαντηση του ηταν παντα ΝΙΕΤ ΝΙΕΤ

Βρε Νταβαριτς ελα στα συγκαλα σου του απαντουσα,  ΝΙΕΤ ΝΙΕΤ απαντουσε ο Νταβαριτς φρουρος.
Λιγο αργοτερα παραπονεθηκα εντονως στους Αιγυπτιους διοικητικους υπαλληλους του Ρωσσικου προξενειου στην Αλεξανδρεια οι οποιοι μιλουσαν καλα  αγγλικα και τους ρωτησα αν απαγορευονται οι φωτογραφιες και ειπαν ΟΧΙ και μαλιστα μου ειπαν οτι και εκεινοι παιρνουν φωτογραφιες, και ερωτουμενος γιατι,?  τους ειπα το συμβαν υποδεικνυοντας τον Ρωσσο Νταβαριτς φυλακα και μου ειπαν μη δινεις σημασια και παρε οσες φωτογραφιες θελεις !!


Καλα θα κανει ο Ρωσσος Πατριαρχης οταν πηγαινει στο εξωτερικο να παιρνει μαζι του καλους και ξενογλωσσους σωματοφυλακες "Νταβαριτς" και οχι "Ντουβαρια" χωρις να γνωριζουν μια ξενη γνωσσα και τουλαχιστον να ξερουν να διαβαζουν και να καταλαβαινουν τι σημαινει  ταυτοτητα "PRESS" (ΤΥΠΟΣ).

ΕΔΩ ΑΛΕΞΑΝΔΡΕΙΑ