5 Ιανουαρίου 2013

Μητέρα Δημήτρη Βογιατζή: Το παιδί μου το σκότωσε η ανεργία


Μητέρα Δημήτρη Βογιατζή: Το παιδί μου το σκότωσε η ανεργία

«Ήρθα να καθαρίσω λίγο το σπίτι, γιατί δεν μπορώ να μείνω εδώ. Μου έμεινε η εικόνα. Μου έμεινε η εικόνα του παιδιού μου μέσα στο δωμάτιο. Μέναμε μαζί και τώρα έρχομαι, το καθαρίζω και φεύγω. Δεν αντέχω να μένω ούτε λεπτό μόνη μου μέσα σε αυτό το σπίτι. Μένω στην αδελφή μου. Δεν μπορώ να ξεχάσω τι έγινε και του μίλαγα. Και μετά τον έπιασα και ήταν παγωμένος» λέει στην Real News η μητέρα του ηθοποιού Δημήτρη Βογιατζή ο οποίος αυτοκτόνησε.

«Είχε μελαγχολία γιατί ήταν άνεργος. Είχε πέσει σε κατάθλιψη γιατί δεν είχε δουλειά. Δεν μπορούσε να ασχοληθεί με τίποτα ως νέος. Του έλεγα να πάει μια βόλτα, να ξεσκάσει λιγάκι, αλλά το γεγονός ότι δεν είχε δουλειά του προκαλούσε μελαγχολία. Γιατί; Γιατί; Αυτό το γιατί θα με φάει σαν μάνα, αλλά θα φάει και όλη την Ελλάδα τελικά» λέει με πικρία.

«Τον σκότωσε η ανεργία. Δεν δούλευε δύο χρόνια. Δεν μπορούσε να βρει δουλειά πουθενά. Και ήρθε στον Βόλο για καλύτερα. Προσπαθήσαμε ακόμα και να βάλουμε μέσο έστω για να σκουπίζει τον Δήμο, να ασχοληθεί κάπου, έστω για έναν μήνα, να βγάζει τα τσιγάρα του, να κάνει κάτι για να ξανακερδίσει την ζωή του. Τίποτα… Εγώ του έπαιρνα τσιγάρα. Και ήταν περήφανος, δεν έλεγε ποτέ του τίποτα. Προσπαθούσε να σταθεί στα πόδια του. Ήταν άψογος από μικρό παιδί. Τελείωσε την δραματική σχολή δεύτερος ανάμεσα σε 500 παιδιά. Ο Κουν τον εκτιμούσε απεριόριστα. Τι να σας πω; Είχε την τέχνη μέσα του. Και όλα αυτά άλλαξαν. Ήρθε στο Βόλο και δεν πήρε κανένας τηλέφωνο να τον ειδοποιήσει για δουλειά/ Δεν μπορούσα να τον κρατήσω δυνατό, δεν μπορούσα να τον συνεφέρω, δεν μπορούσα να του δώσω αυτό που ήθελε.» συμπληρώνει.

Τι λένε φίλοι του ηθοποιού στο Έθνος

Πασχάλης Τσαρούχας

Δούλευα πολλές ώρες στο θέατρο και δε αναπτύξαμε πολύ στενές σχέσεις αλλά η γνωριμία μας ήταν συνάντηση ουσία. Ήταν ένα πλάσμα φωτεινό. Την τελευταία φορά που είδα τον Δημήτρη από κοντά ήταν τον χειμώνα του 2009-2010, ήταν πολύ καλά. Έκτοτε μιλούσαμε τηλεφωνικά.

Μάριος Αθανασίου

Γνωριστήκαμε το 2003. Εγώ θυμάμαι ένα παιδί πολύ προσγειωμένο για αυτό που κάνει. Συνετό και με κουλτούρα. Δεν μου είχε δώσει την εντύπωση ότι κατατρύχεται από κατάθλιψη ή οτιδήποτε άλλο. Όμως δεν πιστεύω ότι για να φτάσει ένας άνθρωπος στην αυτοκτονία αρκεί από μόνη της η ανεργία ή νόνα τα οικονομικά προβλήματα. Πιστεύω ότι συντρέχουν κι άλλοι λόγοι.
Star.gr