5 Ιανουαρίου 2013

«Δεν είμαι εισαγγελέας, είμαι υπερασπίστρια» λέει η Ζωή Κωνσταντοπούλου


Αθήνα
«Δεν έχω εισαγγελική νοοτροπία. Από τη φύση μου και λόγω της δουλειάς μου είμαι υπερασπίστρια» λέει η Ζωή Κωνσταντοπούλου, απαντώντας σε όσους την κατηγορούν για εισαγγελική νοοτροπία κατά την άσκηση των βουλευτικών της καθηκόντων.

Μιλώντας στο Βήμα της Κυριακής για την υπόθεση της λίστας Λαγκάρντ, εξηγεί ότι κύρια αιτία του σκανδάλου είναι «η αλαζονεία της εξουσίας και η αίσθηση ασυδοσίας και ατιμωρησίας που ήταν υπερχειλείς».

Σχετικά με τη λίστα αναφέρει ακόμα ότι ο κ. Παπακωνσταντίνου δεν είναι ούτε θύμα ούτε ο μοναδικός υπεύθυνος.

«Το εντυπωσιακό είναι ο τρόπος με τον οποίο τον θυσιάζουν οι μέχρι πρότινος συνεργοί του, αλλά και εκείνοι που τον υπέθαλπαν ως προχθές, παρέχοντάς του προστασία ακόμη και στην Επιτροπή Θεσμών και Διαφάνειας.»