Μια διαφήμιση όπου ο Ντέιβιντ Μπέκαμ πίνει Haig με φίλους του έχει ανοίξει μεγάλη συζήτηση στη Μ. Βρετανία. Ο άσσος του ποδοσφαίρου, και περσόνα της show biz, έχει δεχτεί αρνητικές κριτικές, καθώς αποτελεί πρότυπο για τους εφήβους και κατηγορήθηκε ότι τους παρασέρνει στην κατανάλωση αλκοόλ. Δέχτηκε και επίσημα πυρά από οργανώσεις καταπολέμησης του αλκοολισμού. Συγκεκριμένα, ισχυρίστηκαν ότι ο Μπέκαμ στέλνει το μήνυμα ότι το αλκοόλ είναι «cool» και σέξι.
Παρ’ όλα αυτά, η αρμόδια υπηρεσία ελέγχου διαφήμισης απέρριψε το αίτημα με το σκεπτικό ότι ο Μπέκαμ πια δεν αποτελεί πρότυπο για τους εφήβους. Πέρυσι πάντως, του αποδόθηκε ο όρος «Θρύλος» ύστερα από επιλογή των παιδιών για τα βραβεία του Nickelodeon. Ενώ είναι και Πρεσβευτής Καλής Θέλησης της Unicef.
Το πανάκριβο διαφημιστικό σκηνοθέτησε ο Γκάι Ρίτσι. Ο Μπέκαμ εμφανίζεται με δερμάτινα πάνω σε μια μηχανή να διασχίζει την σκωτσέζικη εξοχή. Στην συνέχεια βρίσκει τους φίλους του και ανοίγουν ένα μπουκάλι Haig Club.
pontiki
Παρ’ όλα αυτά, η αρμόδια υπηρεσία ελέγχου διαφήμισης απέρριψε το αίτημα με το σκεπτικό ότι ο Μπέκαμ πια δεν αποτελεί πρότυπο για τους εφήβους. Πέρυσι πάντως, του αποδόθηκε ο όρος «Θρύλος» ύστερα από επιλογή των παιδιών για τα βραβεία του Nickelodeon. Ενώ είναι και Πρεσβευτής Καλής Θέλησης της Unicef.
Το πανάκριβο διαφημιστικό σκηνοθέτησε ο Γκάι Ρίτσι. Ο Μπέκαμ εμφανίζεται με δερμάτινα πάνω σε μια μηχανή να διασχίζει την σκωτσέζικη εξοχή. Στην συνέχεια βρίσκει τους φίλους του και ανοίγουν ένα μπουκάλι Haig Club.
pontiki