11 Δεκεμβρίου 2015

TO ΔΩΡΟ ΤΟΥ ΣΒΑΡΤΣΕΝΕΓΚΕΡ ΣΕ ΕΤΟΙΜΟΘΑΝΑΤΟ ΘΑΥΜΑΣΤΗ ΤΟΥ

Η ευαίσθητη πλευρά του... Κόναν

Μια πιο ευαίσθητη πτυχή του χαρακτήρα του έδειξε ο ηθοποιός και πρώην κυβερνήτης της Καλιφόρνια Άρνολντ Σβαρτσενέγκερ, ο οποίος συμφώνησε να κάνει ένα ιδιαίτερο δώρο σε έναν ετοιμοθάνατο θαυμαστή του.

Η ευαίσθητη πλευρά του... Κόναν
«Ο αδελφός μου έχει σοβαρά μαθησιακά προβλήματα και αυτισμό αλλά ερωτεύτηκε τις ταινίες του Σβαρτσενέγκερ και τον έκανε το είδωλό του. Αντί να τα παρατήσει και να αφήσει τη ζωή να τον προσπεράσει, αποφάσισε να γίνει μπόντι μπίλντερ» έγραψε στο κοινωνικό δίκτυο Reddit ο χρήστης Courser, και συνέχισε: «Παρότι δεν διαβάζει ούτε γράφει καλύτερα από έναν μαθητή της δευτέρας δημοτικού, είχε εξαιρετική φυσική κατάσταση και κατάφερε να βρει δουλειά ως συντηρητής εξωτερικού χώρου μέχρι την άνοιξη, όταν και διαγνώστηκε με καρκίνο του εγκεφάλου σε προχωρημένο στάδιο».
Στην ίδια ανάρτηση Courser εξηγεί ότι ακριβώς επειδή τα φετινά Χριστούγεννα ίσως και να είναι τα τελευταία του αδελφού του, Tοντ, ήθελε να του κάνει δώρο ένα προσωποποιημένο αυτόγραφο του αγαπημένου του ηθοποιού.

Έτσι, ζήτησε τη βοήθεια των υπόλοιπων χρηστών του Reddit για να βρει ένα email του πρώην κυβερνήτη. Το hashtag #ΗelpTodd έκανε το γύρο του διαδικτύου και τελικώς έφτασε και στον ίδιο τον Σβαρτσενέγκερ.

Μόλις οκτώ ώρες μετά από την ανάρτηση, έλαβε μήνυμα από τον ίδιο τον πρώην κυβερνήτη. «Είμαι ακόμα στην Ευρώπη και πρέπει να πω ότι αυτό που είδα μόλις ξύπνησα ήταν φοβερά εντυπωσιακό. Έχω επικοινωνήσει με τον Courser και ήθελα να πω σε όλους σας ότι είστε απίστευτοι άνθρωποι. Αυτή είναι η δύναμη του Reddit να κάνει υπέροχα πράγματα, και είμαι υπερήφανος για όλους σας κι’ας γέμισε το inbox μου –ή μάλλον επειδή γέμισε το inbox μου!» έγραψε ο 68χρονος ηθοποιός.

Ο αδελφός του Τοντ επιβεβαίωσε ότι επικοινώνησε με τον Σβαρτσενέγκερ και ευχαρίστησε τόσο εκείνον όσο και τους υπόλοιπους χρήστες του Reddit. 
Πηγή: Time