11 Φεβρουαρίου 2016

ΘΕΙΚΟ ΣΗΜΑΔΙ!!! Σύγχρονο ΘΑΥΜΑ με τη σφραγίδα του κράτους στη Σαλαμίνα! “Εμφανίστηκε το πρόσωπο του ΧΡΙΣΤΟΥ πάνω σε δέντρο” (ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ&ΕΓΓΡΑΦΑ ΝΤΟΚΟΥΜΕΝΤΟ)


Γράφει ο Αλέξης Τερζής
«Σημάδι των καιρών» στο Ιερό Ναό Εισοδίων της Θεοτόκου - Πιστοποιούν εμφάνιση ασκητικής μορφής σε κορμό πεύκου
  Για Θεία εμφάνιση με τη…γραπτή βεβαίωση του Δασαρχείου Πειραιά κάνουν λόγο οι κάτοικοι της περιοχής Πέρανι Σαλαμίνας.
«Εμφανίστηκε το πρόσωπο του Χριστού επάνω σε δέντρο», ισχυρίζονται οι κάτοικοι της περιοχής Πέρανι Σαλαμίνας, οι οποίοι μιλούν για «θαύμα» το οποίο έγινε την παραμονή των Ταξιαρχών. Σύμφωνα με τους πιστούς, όλα έγιναν στον προαύλιο χώρο του Ιερού Ναού Εισοδίων της Θεοτόκου όταν το κλαδί ενός πεύκου που βρίσκεται στο σημείο, έσπασε και «αποκάλυψε το πρόσωπο του Ιησού».
Να τονίσουμε τις αγνές προθέσεις του Εκκλησιαστικού Συμβουλίου του Ιερού Ναού καθώς και του Ιερέα Νικόλαου Κούβαρη της Εκκλησίας Αγίας Ζώνης Σαλαμίνας , στην οποία ανήκει το παρεκκλήσιο , οι οποίοι με επιστολή-αίτημα τους ζήτησαν τη συνδρομή της Εφορείας Αρχαιοτήτων Δυτικής Αττικής, Πειραιώς και Νήσων για την πραγματοποίηση σχετικής αυτοψίας στο πρωτοφανές εύρημα. Η Γενική Διεύθυνση Αρχαιοτήτων και Πολιτιστικής Κληρονομιάς – σε απάντηση του αιτήματος – διενέργησε μακροσκοπική εξέταση στο εν λόγω δέντρο όπου διαπίστωσαν μορφοποίηση σε δύο στάθμες. Μάλιστα για περαιτέρω ανάλυση τους πρότειναν να απευθυνθούν στην αρμόδια Δασική Υπηρεσία. Όπως και έπραξαν…
1-lezanta
 Η Θεϊκή μορφή που εμφανίστηκε στον κορμό του δέντρου
 Θαύμα με τη…βούλα του Δασαρχείου
Στις 23 Δεκεμβρίου του 2015 η Διεύθυνση Δασών Πειραιά σε σχετική έγγραφη απάντησή της στο Εκκλησιαστικό Συμβούλιο του Ι.Ν Εισοδίων της Θεοτόκου Πέρανι Σαλαμίνας αναφέρουν πως το πόρισμα της μακροσκοπικής εξέτασης του πεύκου καταδεικνύει την ύπαρξη-εμφάνιση μιας ασκητικής μορφής στον κορμό του δέντρου!
Πιστοποιούν μάλιστα πως στο σημείο που κόπηκε το κλαδί και εμφανίστηκε η εικόνα του Θείου προσώπου δεν υπάρχει ανθρώπινη παρέμβαση και η μορφοποίηση προφανώς οφείλεται στην έκκριση ρητίνης.
Εμφάνιση παραμονή της εορτής των Αρχαγγέλων Μιχαήλ και Γαβριήλ
Είναι σημαδιακό το γεγονός αυτό, αφού παρουσιάστηκε στις 7 Νοεμβρίου του 2015 , παραμονή εορτής των Αρχαγγέλων Μιχαήλ και Γαβριήλ. Έπειτα από κακοκαιρία με πολύ αέρα στην περιοχή, έσπασαν κάποια κλαδιά του συγκεκριμένου δέντρου και έπρεπε να κοπούν προς αποφυγή ατυχήματος. Τη στιγμή που κόψανε τα κλαδιά εμφανίστηκε η μορφή μέσα στο δέντρο. Πάντως οι κάτοικοι του νησιού, πιστεύουν ότι είναι σημάδι του Θεού, γι’ αυτά που περνά η χώρα μας… Ένα θαύμα!
3-lezanta
 Το πεύκο που εξετάστηκε από την Εφορεία Αρχαιοτήτων και το Δασαρχείο
Το «πρόσωπο» επάνω στο δέντρο
Κάποιοι άλλοι πιστοί αναφέρουν πως επάνω στο δέντρο έχει εμφανιστεί το πρόσωπο του Θαυματουργού Αρχαγγέλου Μιχαήλ, του Μανταμάδου.
Οι κάτοικοι της Σαλαμίνας όπως αναφέρουν, περιμένουν την επίσημη ανακοίνωση της Μητροπόλεως Μεγάρων και Σαλαμίνος για το θέμα, ωστόσο θεωρούν σημάδι αυτήν την «Άγια εικόνα», που εμφανίστηκε άξαφνα μπροστά τους σαν «Θείο σημάδι».
4-lezanta
Για μορφοποίηση σε δύο στάθμες στο ξύλινο φορέα κάνει λόγο η Εφορεία Αρχαιοτήτων
5-lezanta
 Το έγγραφο του Δασαρχείου Πειραιά πιστοποιεί την ασκητική μορφή – χωρίς ανθρώπινη παρέμβαση – στον κορμό του πεύκου
 Θεϊκό σημάδι με την όψη του Αρχαγγέλου Μιχαήλ
Στη συνέχεια θα παραθέσουμε μια σύνοψη ιστορικών στοιχείων της εικόνας και του μοναστηριού του Ταξιάρχη της Λέσβου.
Ο Άγιος Αρχάγγελος Μιχαήλ είναι ο ενδοξότατος και λαμπρότατος Ταξιάρχης των Ασωμάτων Δυνάμεων. Είναι ο Αρχιστράτηγος του Θεού. Προστατεύει το ανθρώπινο γένος και χαρίζει ελπίδα στους πιστούς χριστιανούς. H εικόνα του Ταξιάρχη είναι μοναδική στον ορθόδοξο χριστιανικό κόσμο, καθώς είναι ανάγλυφη και οι ανάγλυφες εικόνες δεν επιτρέπονται στην Ανατολική Ορθόδοξη Εκκλησία. Αυτή η εικόνα, όμως, παρέμεινε, χάρη στην αξία της και στην μεγάλη θαυματουργικότητά της!
2-lezanta-arxaggelos
Η εικόνα του Αρχαγγέλου Μιχαήλ στο Μανταμάδο της Λέσβου
Κοντά στο χωριό Μανταμάδο, βορειοανατολικά της Λέσβου, βρίσκεται ένα από τα δημοφιλέστερα και θαυμαστά προσκυνήματα. Το παλαιό μοναστήρι του πολιούχου του νησιού, Αρχαγγέλου Μιχαήλ με τη θρυλική, ανάγλυφη εικόνα.
Γύρω στον 11ο αιώνα, Σαρακηνοί πειρατές με αρχηγό το Σιρχάν εισέβαλαν στο παλιό μοναστήρι των Ταξιαρχών και έσφαξαν όλους τους μοναχούς πλην ενός. Ο δόκιμος Γαβριήλ, τα λείψανα του οποίου σώζονται στη μονή, βρισκόταν στο ιερό και σκαρφάλωσε στη στέγη του ναού. Οι πειρατές τον ακολούθησαν. Τότε όμως ακούστηκε μια δυνατή βουή και η σκεπή μετατράπηκε θαυματουργικά σε φουρτουνιασμένο πέλαγος. Πάνω στ’ αφρισμένα κύματα ένας πελώριος Στρατιώτης, με σπάθα που έβγαζε φωτιές, όρμησε εναντίον τους. Εκείνοι έφυγαν πανικόβλητοι κι αργότερα βρέθηκαν νεκροί, πληγμένοι από τον Αρχάγγελο.
Ο μοναχός, συγκλονισμένος από το θαύμα και την όψη του Αρχαγγέλου, όταν συνήλθε, επιθύμησε να τη ζωγραφίσει. Αμέσως, σαν να φωτίστηκε από τον Ταξιάρχη, πήρε ένα σφουγγάρι, μάζεψε μ’ αυτό ευλαβικά το αίμα των μοναχών σε μια λεκάνη, το ανακάτεψε με ασπρόχωμα και άρχισε να πλάθει το πρόσωπό του όπως το είχε δει στη σκεπή του ναού. Μάλιστα, αφού ολοκλήρωσε το πρόσωπό του, επειδή ο πηλός τελείωνε, έφτιαξε το υπόλοιπο σώμα του παιδικά, πολύ μικρό, κάτι που φαίνεται μόνο αν ανοιχτεί το κουβούκλιο.
Τα θαύματα που επιτελεί η χάρη του είναι συγκλονιστικά. Ο Αρχάγγελος Μιχαήλ ειδοποίησε και προστάτεψε την περιοχή από επόμενη επιδρομή Σαρακηνών, ενώ το χτίσιμο του σημερινού ναού το 1879 άρχισε και τελείωσε με θαύμα. Αρχικά, σκέπαζε τα θεμέλια με χώμα και μετέφερε τα εργαλεία των χτιστών εκεί όπου βρίσκονταν ο παλιός ναός, δείχνοντας έτσι τη θέση όπου ήθελε να ανοικοδομηθεί ο νέος ναός του, ενώ στο τέλος χορήγησε τα χρήματα που απαιτούνταν για την ολοκλήρωσή του. Κάθε τόσο τα μάτια του Αρχαγγέλου βουρκώνουν ή το πρόσωπο του ιδρώνει και οι χριστιανοί σκουπίζουν με βαμβάκι. Εμφανιζόταν τακτικά επί Τουρκοκρατίας και τον σεβόταν ιδιαίτερα οι Τούρκοι για τα πολλαπλά του θαύματα. Φορούσε σιδερένια παπούτσια και έτρεχε παντού να προστατεύσει τους χριστιανούς. Δεν είναι σύμπτωση ότι η Μυτιλήνη απελευθερώθηκε από τους Τούρκους την 8η Νοεμβρίου 1912, ανήμερα της γιορτής του.
Στην εκκλησία φυλάγεται και ο αρχιερατικός σάκος του εθνομάρτυρα Πατριάρχου Γρηγορίου του Ε΄. Το λαμπρό πανηγύρι του Ταξιάρχη γίνεται την Κυριακή των Μυροφόρων.
6-lezanta-agia-zoni-kaki-vigla
 Η εκκλησία της Αγίας Ζώνης στην Κακή Βίγλα που λειτουργεί ο Ιερέας Νικόλαος Κούβαρης
Η πατρίδα του Αίαντα και του ποιητή Ευριπίδη
Προικισμένη με πολιτιστική κληρονομιά αιώνων, φυσική ομορφιά και σημαντικά θρησκευτικά μνημεία, η Σαλαμίνα, το μεγαλύτερο νησί του Σαρωνικού, «ταξιδεύει» στα γαλήνια νερά του και βρίσκεται σε απόσταση αναπνοής από το λιμάνι του Πειραιά.
Στα χώματά της γεννήθηκαν και μεγαλούργησαν επιφανείς προσωπικότητες της Αρχαιότητας, αλλά και των Νεώτερων Χρόνων. Είναι η πατρίδα του ομηρικού Αίαντα και του μεγάλου τραγικού ποιητή Ευριπίδη. Έγινε τόπος φιλοξενίας για τον στρατηγό Γεώργιο Καραϊσκάκη στην Επανάσταση του 1821, αλλά και διαμονής, έμπνευσης και δημιουργίας για τον ξεχωριστό ποιητή Άγγελο Σικελιανό. Ωστόσο, σημείο – σταθμό στην ιστορία της αποτέλεσε η Ναυμαχία της Σαλαμίνας (480 π.Χ.), η οποία έκρινε σε μεγάλο βαθμό την τύχη των Περσικών Πολέμων. Χάρη στη νίκη των Ελλήνων διασώθηκε ο ελληνικός πολιτισμός και διαδόθηκε στη Δύση και σ’ όλο τον κόσμο.
Σχετικά με την ονομασία της, όπως μαθαίνουμε από τη Μυθολογία, το σημερινό όνομα δόθηκε στο νησί από τον Κυχρέα (τον πρώτο μυθικό βασιλιά του), για να τιμήσει τη μητέρα του Σαλαμίνα, που ήταν αδελφή της Αίγινας και μία από τις πενήντα κόρες του ποτάμιου θεού Ασωπού. Σε καιρούς αλλοτινούς, ωστόσο, συναντάμε το νησί και με άλλες ονομασίες, όπως Πιτυούσα (από το δένδρο πίτυς: πεύκος), Σκιράς (από τον ήρωα Σκίρο) και Κυχρεία (από τον Κυχρέα). Ήταν, επίσης, γνωστή από την αρχαιότητα και με την ονομασία Κούλουρη, που προέρχεται από το ακρωτήριο «Κόλουρις άκρα» (σήμερα Πούντα), στο οποίο ήταν χτισμένη η αρχαία πόλη και το λιμάνι του 4ου αιώνα π.Χ.
Οι ανασκαφές των αρχαιολόγων στη Σαλαμίνα έχουν φέρει στο φως σημαντικά ευρήματα, όπως το Σπήλαιο του Ευριπίδη, όπου έγραψε τα περισσότερα έργα του ο μεγάλος τραγικός ποιητής, η Μυκηναϊκή ακρόπολη στα Κανάκια, το Βασίλειο του ομηρικού Αίαντα και το Ιερό του Διονύσου. Ένα άλλο στοιχείο του νησιού με μεγάλη σημασία είναι οι ναοί και μονές που διαδραμάτισαν καταλυτικό ρόλο κατά τη διάρκεια της Επανάστασης του 1821.
ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ “ΜΑΚΕΛΕΙΟ”