Eκλεισε τελικά το πολυαναμενόμενο deal και σύμφωνα με αποκλειστικές πληροφορίες του Mononews, ο εφοπλιστής Βαγγέλης Μαρινάκης είναι από σήμερα ο νέος ιδιοκτήτης της Nottingham Forest.
Η συμφωνία για το νέο ιδιοκτησιακό καθεστώς θα ανακοινωθεί μετά το τέλος της φετινής Championship -πρόκειται για την Β’ κατηγορία της Αγγλίας- ενώ μια από τις πρώτες κινήσεις του νέου ισχυρού άνδρα της ομάδας, θα είναι η δυνατή της ενίσχυση με παίχτες.
Στόχος του κ. Μαρινάκη είναι η άνοδος της νέας του ομάδας στην Premier League, κάτι που αν συμβεί μεταφράζεται αυτόματα σε έσοδα εκατόν ογδόντα εκατομμυρίων λιρών για την ομάδα.
Μια ομάδα με ιδιαίτερη ιστορία, που μεγαλούργησε από το 1977, όταν ο μυθικός προπονητής Brian Clough που την είχε αναλάβει δυο χρόνια πριν, την ανέβασε στην Α’ κατηγορία. Αυτό που έγινε τις δύο επόμενες σεζόν καταχωρήθηκε σαν ένα πολύ ξεχωριστό κεφάλαιο στην ιστορία του Αγγλικού ποδοσφαίρου.
Η Nottingham Forest πήρε το πρωτάθλημα και κέρδισε δύο συνεχόμενες φορές το Κύπελλο Πρωταθλητριών Ευρώπης, τον προπομπό του σημερινού Champions League. Έχοντας στο roster της εκπληκτικούς παίχτες όπως τον τερματοφύλακα Peter Shealton και τον επιθετικό Trevor Francis, μεγαλούργησε και στα χρόνια που ακολούθησαν μέχρι το 1993, πάντα με τον Clough στο τιμόνι τηςΉταν η χρονιά που η ομάδα επέστρεψε στην Β’ κατηγορία και στα πέτρινα χρόνια με εξαίρεση κάποιες αναλαμπές που δεν είχαν μεγάλη διάρκεια από τα οποία δεν έχει καταφέρει να ξεφύγει, ανεβαίνοντας στην Premier League.
Κάτι που θα είναι το μεγάλο στοίχημα για τον Βαγγέλη Μαρινάκη, τον νέο της ιδιοκτήτη και έναν από τους πιο ισχυρούς Έλληνες εφοπλιστές, ο οποίος μπαίνει σε νέα αχαρτογράφητα για τον ίδιο ποδοσφαιρικά ύδατα…
Οι κινήσεις του στην εφοπλιστική σκακιέρα
Πέρα από την εξαγορά της Nottingham Forest, ο ισχυρός εφοπλιστής, μέσα σε μικρό χρονικό διάστημα, έχει πραγματοποιήσει εξίσου σημαντικές επενδύσεις σε δύο από τους πλέον νευραλγικούς τομείς της ποντοπόρου ναυτιλίας –την αγορά ξηρού φορτίου και τις μεταφορές εμπορευματοκιβωτίων– καθώς ήταν από εκείνους που έσπευσαν να εκμεταλλευτούν τις χαμηλές τιμές των μεταχειρισμένων πλοίων.
Για την ακρίβεια, ο εφοπλιστής της Capital Ship Management προχώρησε, μέσα σε διάστημα μόλις 5 μηνών (Νοέμβριος 2016-Μάρτιος 2017), στην εξαγορά 8 συνολικά πλοίων, για το συνολικό ποσό των 217 εκατ. δολαρίων.
Από αυτά, τα 3 είναι φορτηγά πλοία μεταφοράς ξηρού φορτίου και ανήκαν στη νοτιοκορεάτικη ναυτιλιακή SK Shipping – πρόκειται για τα K Ambition (νυν “Attikos”, χωρητικότητας 178.929-dwt και κατασκευής 2012), K Endeavour (νυν “Amigo II”, χωρητικότητας 179.000-dwt και κατασκευής 2011) και K Adventure (νυν “Aristofanis”, χωρητικότητας 179.900-dwt και κατασκευής 2011). Η εν λόγω επένδυση στοίχισε στον κ. Μαρινάκη 67 εκατ. δολάρια.
Tα υπόλοιπα 5 είναι πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων και ανήκαν στη χρεοκοπημένη νοτιοκορεάτικη ναυτιλιακή Hanjin Shipping – ο λόγος για τα χωρητικότητας 10.000-teu Hanjin United Kingdom, Hanjin Spain, Hanjin Netherlands, Hanjin China (όλα κατασκευής 2011) και Hanjin Korea (κατασκευής 2010), τα οποία έχουν «χτιστεί» στα ναυπηγεία της Samsung. Για τα 5 containerships της Hanjin, ο κ. Μαρινάκης έδωσε το εντυπωσιακό ποσό των 150 εκατ. δολαρίων.
e-naytilia
mononews.gr